Een aantal mensen wiens leven van het voortbestaan van het regime afhangt.quote:
Je mag wel eens een beetje gevoel voor humor ontwikkelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja en jij had jezelf beter Hater kunnen noemenHoe kinderachtig wil je een discussie. Oh iemand zegt dingen die je niet wil horen maar waar je niks tegenin te brengen hebt, snel val de persoon aan.
Aan de andere kant, Poetin laten we min of meer zijn gang gaan. Gezien hoe ze hun Oekraense pows behandelen? Daar konden de Nazis nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk praten vanuit je veilige knusse kamertje in het gezapige nietszeggende landje Nederland.
In de jaren '30 dachten veel mensen hetzelfde: ach die gekke Hitler, met zijn geraaskal. Daar gaan we mee onderhandelen en dan komt alles goed. Maar verdorie, Hitler bleek niet te vertrouwen. Wie had dat nou gedacht? Zo is het met Iran ook. Een kwaadaardig leugenachtig regime, daar is diplomatie niet aan besteed.
Je weet maar nooit met Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:26 schreef UitStraling het volgende:
https://x.com/DD_Geopolitics/status/1934735110647189524
Nou ja stel dat Iran een enkele nuke boven Tel Aviv laat ontploffen dan zijn er nog genoeg paarse broeken die Isral hier de schuld van geven.quote:
enquote:De eerste aanval van Isral is niets anders dan strijdig met het internationale recht
Zie voor het comnplete verhaal https://www.nu.nl/midden-(...)-israel-en-iran.htmlquote:Het is ietwat opmerkelijk dat men in het Westen wel begrip heeft voor de Isralische aanval en spreekt over zelfverdediging. Dat heeft vermoedelijk meer met de afkeer van het Iraanse regime te maken dan met juridische gevolgen.
Lijkt me waarschijnlijker dat Israel een Jodenkoekenbom laat ontploffen boven Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja stel dat Iran een enkele nuke boven Tel Aviv laat ontploffen dan zijn er nog genoeg paarse broeken die Isral hier de schuld van geven.
Harder gelachen dan zou mogenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt me waarschijnlijker dat Israel een Jodenkoekenbom laat ontploffen boven Iran.
https://en.wikipedia.org/(...)n_nuclear_scientists?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:34 schreef Swango het volgende:
Hee, dat wist ik niet, is daar een bron van?
Het Iraanse regime staat er bekend om z'n eigen kernwetenschappers te fusilleren vanuit o.a. paranode denkbeelden.
Had gehoord dat er nog een grote veilige bunker is daar ergens in de bergen.quote:
Wat issie van plan met Teheran dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:54 schreef Eagles89 het volgende:
Trump roept zojuist op tot onmiddelijke evacuatie van Teheran…ik denk dat er wat B2’s die kant op gaan.
Volgens mij is Trump gewoon dramatisch. Maar je weet het nooit natuurlijk.quote:
Jij ook, hequote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)n_nuclear_scientists?
Wel goed lezen
Idd, dat zal soepel verlopen. Is daar half drie 's nachts ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hop hop, even snel nu he. ja jullie alle 10 miljoen inwoners. Even snel evacueren. Hop hop nu.
Weinig livestreams in Iran..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.ynetnews.com/article/jtj1tjsgi
Following U.S. President Donald Trump's warning, Iranian media are reporting explosions and heavy anti-aircraft fire in Tehran.
Iemand die iets ziet op een livestream?
Trump kijkt naar buiten en ziet dat het licht isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, dat zal soepel verlopen. Is daar half drie 's nachts ook.
Dat is mooi buiten de spits!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, dat zal soepel verlopen. Is daar half drie 's nachts ook.
Je moet wel doodsangsten uitstaan in zon file lijkt me. Weer eens wat anders dan je irriteren misschien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:18 schreef ACT-F het volgende:
O wacht, we hebben een spits gecreerd:
[ x ]
[ x ]
Ach zal wel weinig gebeuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je moet wel doodsangsten uitstaan in zon file lijkt me. Weer eens wat anders dan je irriteren misschien.
Ja tuurlijk maar ik neem aan dat als je in die file staat dat toch wel zweten is. Hoewel het is daar geloof ik snachts ook niet heel warm toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:32 schreef Eagles89 het volgende:
Trump vertrekt onmiddelijk richting Washington DC aldus een hysterische Steve op zn Youtube kanaal. Agenda Free. Dit lijkt erop alsof de VS Iran het laatste zetje gaat geven.
Nee, nu hij zich nog meer heeft omringd door een zooi yes-man dan daarvoor is het helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:31 schreef Doler12 het volgende:
Wat is dit allemaal man? Werkt die brein van deze oranje pisvlek het nog?
[ x ]
Teheran platgooien zou een enorme strategische blunder zijn. Zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:54 schreef Eagles89 het volgende:
Trump roept zojuist op tot onmiddelijke evacuatie van Teheran…ik denk dat er wat B2’s die kant op gaan. Uncle Sam komt ook naar het feestje.. Hoe later de tijd, hoe belangrijker de gasten zullen we maar zeggen…
Het zal weer eens niet een Marieke zijn.quote:
Denk je dat ie nog een keer zo'n uitglijder gaat maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:37 schreef Jippie het volgende:
Zit er geen journalist bij Hegseth in zijn app groep dit keer?
Nee. werkt al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:31 schreef Doler12 het volgende:
Wat is dit allemaal man? Werkt die brein van deze oranje pisvlek het nog?
[ x ]
Zalige humorquote:
Dinner? Hij neemt zoals gebruikelijk gewoon een cheeseburger.quote:
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is, kun je kort samenvatten waar dit over gaat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:42 schreef Richestorags het volgende:
[ X ]
Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is. Denk redelijk betrouwbaar: een organisatie van Frans-Iraanse vrouwen die opkomt voor vrouwenrechten in Iran.
Volgens twee goed ingewijde bronnen zou Khamenei met zijn hele familie in een bunker zijn ondergebracht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is, kun je kort samenvatten waar dit over gaat?
🇫🇷 Deux sources bien informes l’intrieur de l’Iran ont dclar Iran International que, quelques heures aprs le dbut des attaques israliennes contre Thran dans la nuit de vendredi, Ali Khamenei a t transfr dans un abri souterrain situ Lavizan, dans le nord-est de Thran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is, kun je kort samenvatten waar dit over gaat?
Edit: nvm ik zag zojuist de Engelse versie.
Ja natuurlijk, die willen alleen maar samen naar game 5 kijken tussen OKC en de Pacers.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit gaat wel zetels opleveren voor het NSC
Wellicht maar vind het wel genoeg geweest voor vandaagquote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
And so it begins.
Uncle Sam wilt niks van het feestje missen
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit gaat wel zetels opleveren voor het NSC
Kan me voorstellen dat bij een all out oorlog Iran alles eruit gooit wat ze hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zitten ze te fucken of verwachten ze een nuke vanuit Iran?
Er was net luchtalarm op Steve zn Youtube maar geen enkele raket gezien. Ik vraag me af of er nog iets gaat gebeuren eigenlijk, maar dat dacht ik gister ook en toen begon het pas vanaf uurtje of 3-4.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wellicht maar vind het wel genoeg geweest voor vandaag
Zal je zien, nu ik naar bed vertrek, komt Iran met de meest spectaculaire aanval ooit. Alleen begint die om 04.00 wanneer er geen hond meer wakker is.
Anyway![]()
Ik ga het ook niet al te lang volhouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er was net luchtalarm op Steve zn Youtube maar geen enkele raket gezien. Ik vraag me af of er nog iets gaat gebeuren eigenlijk, maar dat dacht ik gister ook en toen begon het pas vanaf uurtje of 3-4.
Gelukkig is Libie nu een geweldige democratie waar je erg fijn kan wonen geworden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Volgens twee goed ingewijde bronnen zou Khamenei met zijn hele familie in een bunker zijn ondergebracht.
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat we hem met een stok in zijn reet zien zoals Khadaffi.
Te snelle conclusiequote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:07 schreef Eagles89 het volgende:
Het lijkt erop alsof de raketjes op zijn in Iran. Of in elk geval de plekken om ze te lanceren. En dan kunnen we wel stellen dat dit conflict de grote doorbraak van de F35 aan het worden is. Een toestel die ook in Nederland voor jarenlange discussies in de politiek geeft gezorgd (veel te duur, te trage productie) maar nu blijkt z superieur dat ze alle miljarden kostende Russische afweersystemen en vliegtuigen wat een risico vormde op de grond en in de lucht in Iran, in een oogwenk en zonder n krasje aan de F35 hebben weten te vernietigen. En daarna de volledige luchtmacht vrij spel hebben gegeven.
En dan is een relatief duur toestel opeens spotgoedkoop.
Een ode aan de Joint Strike Fighter.
Bekijk deze YouTube-video
https://youtube.com/shorts/RhmEgOKxHbQ?si=-N8t72TNPNrq3jnE
Uitstekend item. Bedankt voor het posten!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:44 schreef Bocaj het volgende:
Watters: Iran is begging for mercy.
Israel moet nog maar ff doordrukken totdat het regiem gevallen is!
Waarschijnlijk alleen spierballen laten zien. Maar ja......je weet het maar nooit!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:44 schreef Bocaj het volgende:
Watters: Iran is begging for mercy.
Israel moet nog maar ff doordrukken totdat het regiem gevallen is!
Dat is een ordinaire botsing.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:32 schreef Perrin het volgende:
Er schijnen wat olietankers in de fik te staan in de Golf van Oman, aan de rand van de Perzische Golf.
[ x ]
Dit is al een aantal dagen bezig. Nog los van Trump. Daarom hebben ze gisteren nog een AA vrachtwagen kunnen raken, op de snelweg, vast in de file.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen beginnen te vluchten uit Teheran.
[ x ]
Wel een beetje vreemd, niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is een ordinaire botsing.
Nee, GPS wordt volledig gejammed in dat gebied op moment.quote:
Ja dan is het logisch dat schepen onbestuurbaar zijn, gewoon doorvaren, elkaar rammen en in de fik vliegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nee, GPS wordt volledig gejammed in dat gebied op moment.
Nee de meer logische verklaring is dat Iran olietankers aanvalt door.... een olietanker in de flank te varen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch dat schepen onbestuurbaar zijn, gewoon doorvaren, elkaar rammen en in de fik vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |