quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach ja, hoe kan ik haar vergeten. Ik zie dat bekende overhemd van Erik dicht bij haar, ouwe stalker...Lik maar goed meiske zal hij gezegd hebben..![]()
Ik kijk niet live, meestal kijk ik het de volgende dag terug tijdens het koken en dan is het vaak al te laat om op iets te reageren of iemand anders is mij al voor geweest met dezelfde mening/opmerking. Wel fijn dat je mijn afwezigheid opmerkt Gia, maar zoveel draag ik toch ook niet bij in het forum?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:30 schreef Gia het volgende:
Valt me trouwens op dat Floris-fan @:KapiteinChrist niet meer gepost heeft sinds Floris' vertrek.
Nee hoor Freaky, Floris speelt geen enkele rol in mijn dagelijkse leven, ik reageerde altijd op de hoeveelheid haat die je tegenover hem ten toonstelt. Wel grappig dat jij mij een trolt noemt met je rare meningen, ook nu weer over neukende Peter en Julia, bijzonder dat jij het normaal vind dat ze gewoon letterlijk open en bloot liggen te wippen terwijl Desmond en Justin in de kamer liggen te slapen, dat zou enkel een trol opperen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was gewoon familie, of bekende van hem. Dat was me al vrij snel duidelijk. Was alleen maar aan het trollen.
Wat een hipster was dat ook. En zal het ongetwijfeld nog zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ach ja, Bern en zijn theatrale maniertjes
We hebben Erik alquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:25 schreef Whuzz het volgende:
Stel je trouwens voor.. Kees Momma in DBG...
"GodverDOMME dat GENEUK ook hier de hele dag door! Ik wordt er onpasselijk van! Die JULIA moet godverdomme ook eens KLEDING aantrekken. Ik kan mij niet concentreren wanneer die slet naakt op haar bed ligt!"
Als ze 'm thuis willen hebben, in de loods kannie nog lekker los op alles.. vreten, vrouwen, medekandidaten.. thuis is het nix, ja huisregeltjesquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:32 schreef freaky40 het volgende:
El Che is na deze cyclus wel klaar eigenlijk. Als hij dan nog eens naast de finale grijpt moet hij ook eens zijn conclusies trekken. Robert daarentegen zie ik liever nog niet vertrekken maar het zou ook zomaar kunnen dat dit zijn laatste rondje is helaas.
No way dat ik dat ijs gelikt hadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Lekker likken ik ook nu aan een raketje😉
Kreeg er een nat broekje van...letterlijk..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
No way dat ik dat ijs gelikt had
[ afbeelding ]
Zelfs Erik wist niet niet wat ie zag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |