Nu twijfel ik ook, want ik was een beetje afgeleid tijdens de uitzending. Maar ik meende aan het eind van de aflevering een voor Peter kronkelende/ dansende / wildknipperende Seymona te zien.quote:
Ze heeft vast wel tepels. Die mogen op Instagram ook niet..quote:Op maandag 16 juni 2025 20:26 schreef Whuzz het volgende:
"uniek"
uhm, waarom heeft ze een bikini aan? Da's net als van die kindjes van 4 die van mama een bikini aanmoeten op het strand
Daarvoor liggen er toch condooms in het EHBO-kistje! (Volgens Floris en Senna)quote:Op maandag 16 juni 2025 19:53 schreef Whuzz het volgende:
Julia doet net alsof het voor iedereen honderd procent duidelijk was dat er gewoon geneukt mag worden
Zou ie misschien met Expeditie Robinson meedoen? Of met Wie is de mol?quote:
Zou ik ook niet aan meedoen, dat kinderachtige gedoe. Da's leuk als je een vriendengroepje hebt, op de basisschool.quote:
Wie is de Mol kan je uitsluiten, hij heeft in 2018 al meegedaan en was toen zelf de Mol.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou ie misschien met Expeditie Robinson meedoen? Of met Wie is de mol?
[..]
Zou ik ook niet aan meedoen, dat kinderachtige gedoe. Da's leuk als je een vriendengroepje hebt, op de basisschool.
Wie ??quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat is er mis met Mark, maakt mij niet uit wie er staat. Jan doet natuurlijk wel meer programmas en Tooske heeft er geen zin meer in. Dan Mark maar prima kerel.
Die samonella is ook een rare meid met haar wimpers ziet er niet uit.
Die Kim zegt nog niet veel maar denk geen verkeerde meid.
Roy valt toch echt door het ijs, die beste man doet niks en zegt niks.
En dan onze mooie Dame die komt er wel. Ben haar naam kwijt😉
Ohh en Jan heeft aan beide programms mee gedaan. ER en de Mol
Erik gaat altijd heel snel voor de bijl met meisjes dus het zou me niets verwonderen, was met dat meisje met korte donkere haar (weet haar naam even niet meer) in EJVJL ook. Werd een heel verhaallijntje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:57 schreef Cosima het volgende:
Wat er mis is met Mark zijn zijn klemtonen.
Heb het idee dat Erik gecharmeerd is van Demi.
Roma vindt Erik helemaal niks geloof ik.
Als el che nou eens niet alleen maar naar uiterlijk zou kijken zouden hij en Roma oprecht een goed stel zijn denk ik. Volgens mij hebben ze veel lol met elkaar, ook buiten het seks gedeelte.
Was gewoon familie, of bekende van hem. Dat was me al vrij snel duidelijk. Was alleen maar aan het trollen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:30 schreef Gia het volgende:
Valt me trouwens op dat Floris-fan @:KapiteinChrist niet meer gepost heeft sinds Floris' vertrek.
Mirthequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik gaat altijd heel snel voor de bijl met meisjes dus het zou me niets verwonderen, was met dat meisje met korte donkere haar (weet haar naam even niet meer) in EJVJL ook. Werd een heel verhaallijntje.
Ach ja, hoe kan ik haar vergeten. Ik zie dat bekende overhemd van Erik dicht bij haar, ouwe stalker...Lik maar goed meiske zal hij gezegd hebben..quote:
Nee, hij heeft 2 maanden opnames gehad van een programma waarbij BN'ers een hele grote bal door Nederland moeten rollen (dont ask me).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou ie misschien met Expeditie Robinson meedoen? Of met Wie is de mol?
IK dacht het niet..Kees is een autist met een duidelijk uitgeproken snelle oneliners.. maar "wacht even op de klok.................... OK we gaan verder"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:09 schreef Whuzz het volgende:
Zit net "Kees vliegt écht uit" te kijken.
Roma praat als Kees Momma.
Wát ze zeggen verschilt uiteraard dag en nacht. De een is verstandelijk niet de scherpste en doet nogal wat rare uitspraken, terwijl Kees inderdaad vrij uitgesproken isquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK dacht het niet..Kees is een autist met een duidelijk uitgeproken snelle oneliners.. maar "wacht even op de klok.................... OK we gaan verder"
Ohhja zo, maar er zitten er nu 2 in DB ( om evenOntopic te blijven) die Sloom in hun rugzakje hebben.. blijkbaar moet het tempo in de Loods omlaagquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wát ze zeggen verschilt uiteraard dag en nacht. De een is verstandelijk niet de scherpste en doet nogal wat rare uitspraken, terwijl Kees inderdaad vrij uitgesproken is
Maarrr.... de manierrrr... waaróp... ze beeeeiiideeeen... hun zinnen.. EN woooooordennnnn uitrekken.... dát.... komt behoooorrrrliiiiijk overééééén.... hooooor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |