Ze blaast je wel omver met die "wings"quote:Op maandag 16 juni 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
kan dat Saroma toetje van de week die wimpers eraf halen
ik kan haar niet serieus nemen op deze manier
Geert is een erg onsympathieke gastquote:Op maandag 16 juni 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Geert heeft ook wel een grote waffel bij zn maten.
Ik denk elke keer dat Geert een synoniem is voor één van de bewoners en moet steeds in de startpost kijken om te concluderen dat er echt een Geert in dit programma zit.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert is een erg onsympathieke gast
vader en zoonquote:Op maandag 16 juni 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat Geert een synoniem is voor één van de bewoners en moet steeds in de startpost kijken om te concluderen dat er echt een Geert in dit programma zit.
Zijn Roy en Geert dezelfde persoon
Ja en Joey is een achterbaks meelopertje.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geert is een erg onsympathieke gast
die is nog nat achter de orenquote:Op maandag 16 juni 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Joey is een achterbaks meelopertje.
Ik vind dat een beetje een ruggengraatloos type, toen hij meeging met Geert om die Soramya afte zeiken keek hij wat schuldbewust in de camera met zijn trouwe hondenkop.quote:
Ze noemt zichzelf ook conflictvermijdend. Klopt ergens ook wel; ze rent weg voor de vlammen nadat ze een kan olie op het vuur gegooid heeft.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Mensen vinden dus dat ik overkom als een doorgeefluik
Mja. Da's wel een nettere beschrijving voor verraadslet.
In mijn hoofd rolt dat ding al over het terreinquote:Op maandag 16 juni 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, het zag er wel geinig uit
quote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mijn hoofd rolt dat ding al over het terrein
Ow nee !quote:Op maandag 16 juni 2025 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha!
En dan deja vu voor wat saunabrandwonden betreft?
Joey alleen is niet zo'n verkeerde gozer, maar die Geert is wel een naarling. Joey laat zich een beetje gek maken door met name hem en El Che.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:29 schreef Yver73 het volgende:
Joey is echt een naar mannetje met zijn pestgedrag. Denkt samen met Geert dat ze heel wat zijn, maar wat een stel kleuters. De grote leider is weg en ze presenteren helemaal niks meer.
En die Roy… weet hij überhaupt waar hij aan meedoet?? 😂 Die is waarschijnlijk door iemand anders aangemeld en is vergeten uit te zoeken waar het precies over ging.
Ja, vanaf het begin wilde ze al niet meedoen en wilde duidelijk liever in ander bondje. Het was mij niet opgevallen dat zij de proef graag wilde spelen. Wachten tot iemand "faalt" en dan je bek opentrekken, tegen anderen natuurlijk, dat jij dat beter had gedaan en zo graag had willen doen. Waar andere nieuwen meestal blij zijn als ze even een week mogen wachten om aan de beurt te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Haaien zijn helemaal nietssss meer. Het was al niets, maar nu vallen ze helemaal door de mand. Vond het wel mooi dat het roepen met 'Shark Shark' Seymona haar reetje kon roesten en daarin niet mee deed.
Oh is dat zo? Dat heb ik gemist. Maar die Seymona loopt wel tot nu toe met een onweer smoel rond. Ik geef haar wel pluspunten dat ze niet met dat shark/shark gedoe wil meedoen. Prima voor een proef maar voor het etenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ja, vanaf het begin wilde ze al niet meedoen en wilde duidelijk liever in ander bondje. Het was mij niet opgevallen dat zij de proef graag wilde spelen. Wachten tot iemand "faalt" en dan je bek opentrekken, tegen anderen natuurlijk, dat jij dat beter had gedaan en zo graag had willen doen. Waar andere nieuwen meestal blij zijn als ze even een week mogen wachten om aan de beurt te zijn.
Maar net als Julia binnen een paar dagen al janken over je bondje en ze voor de bus gooien. Ik zou die meid vanaf nu alle proeven laten spelen.
De enige leuke wending is dat ik meende te zien dat Seymona op Peter geilt. Gelukkig hebben hij en Julia een open relatie, dus ik sla vast wat popcorn in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |