Ja vermoed dat ze overbleef ... dat 3 tal lag biet goed in de groep afgelopen reeksquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, is ze nu vrijwillig bij ze gegaan of bleef ze over want als ze het vrijwillig heeft gedaan, dan nog een keertje zeg ik dat het niet zo slim was.
Nieuwe opdracht: dat vuurtje 1 maand 24/7 brandend houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gebeurt beide kanten op
En de rest stookt maar wat graag het vuurtje op
das mooi k@t dan voor haarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoed dat ze overbleef ... dat 3 tal lag biet goed in de groep afgelopen reeks
Da's van Squidgame toch? Die heeft moordplannen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Agossie... wat heeft Mauw nou weer voor gimmickje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ohw. die ken ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's van Squidgame toch? Die heeft moordplannen.
Zuiger = hier wordt gezogen, Desmond beware.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
De roze stofzuiger betekent vanaf nu dat ze aan het neuken zijn op de kamer
het lhbtqia+ teken op d'r wang?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zuiger = hier wordt gezogen, Desmond beware.
Wel joh gewoon doen, gun z'n huidige vriendin ook wel wat betersquote:
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel joh gewoon doen, gun z'n huidige vriendin ook wel wat beters
Da's wel problematisch. Met 2 stellen had je 1 groepsorgybondje kunnen maken, maar met 3 stellen ligt er straks alsnog iemand naast Desmond te neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. het 3e Neukstelletje in de maak. Deem & Geert , Maar Geert moet eerst effe met thuis bellen of zijn vrindig het goed vind![]()
[ afbeelding ]
Echt hou op met mij hoor, dat het warmer wordt ok, maar doe dan aan een ander programma mee met dat geneuk. En je vriendin thuis bedonderen, ook al zeggen ze allemaal dat het niet erg is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. het 3e Neukstelletje in de maak. Deem & Geert , Maar Geert moet eerst effe met thuis bellen of zijn vrindig het goed vind![]()
[ afbeelding ]
Ja tragisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. het 3e Neukstelletje in de maak. Deem & Geert , Maar Geert moet eerst effe met thuis bellen of zijn vriendin het goed vind![]()
[ afbeelding ]
Is niet erg toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hou op met mij hoor, dat het warmer wordt ok, maar doe dan aan een ander programma mee met dat geneuk. En je vriendin thuis bedonderen, ook al zeggen ze allemaal dat het niet erg is.![]()
![]()
Arme Desmond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's wel problematisch. Met 2 stellen had je 1 groepsorgybondje kunnen maken, maar met 3 stellen ligt er straks alsnog iemand naast Desmond te neuken.
Als je het zo bekijkt, net zoals sommige daar dus, dan maakt het geen reet uit wat je doet want je vindt het zelf niet erg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is niet erg toch?
Als ik bij jou inbreek en al je zooi jat, dan is dat ook niet erg. Voor mij.
Ja maar het is TV en dan is het niet echt neuken, zo kan je iedereen alles wijsmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is niet erg toch?
Als ik bij jou inbreek en al je zooi jat, dan is dat ook niet erg. Voor mij.
Dadelijk wordt het love island of zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Die Joe zit er een week en weet al dat Geert demi echt leuk vindt
Precies, wordt het leven lekker makkelijk van!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, net zoals sommige daar dus, dan maakt het geen reet uit wat je doet want je vindt het zelf niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Precies. Net als een Onlyfans hebben. Da's allemaal niet echt, dus je partner moet niet huilen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar het is TV en dan is het niet echt neuken, zo kan je iedereen alles wijsmaken
Summer Editionquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk wordt het love island of zo.
En dan krijgen we Eric en Chequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof schuddende sauna's en wakende Hetty's nog niet genoeg waren, krijgen we die 2 er ook nog bij...
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies, wordt het leven lekker makkelijk van!Ik zie dat vaker bij mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. En dan tegen iederen zeggen "ik wil niet, ik heb dat gezegd. ik ga dat niet doen. zo ben ik niet."quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst moet Geertje nog wat rondjes lopen om aan de camera's uit te leggen waaorn 'ie met Deemie wil neuken.. dan weet zijn vriendinnetje thuis het ook... maar bellen is beter
En je bent dan ook geen hoer hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Net als een Onlyfans hebben. Da's allemaal niet echt, dus je partner moet niet huilen.
Uiteraard. Je bent dan entrepreneur! Zelfstandige powervrouw.quote:
Ja, ik zal maar zeggen dat het er zal maar zeggen op lijkt dat ze er zal maar zeggen op uitgezocht worden, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
Is dat hip ofzo tegenwoordig
Op een afwijkende manier praten ?
Roma
Seymona
Joe
Waar je mee omging werd je mee besmet of zoiets misschien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma kleedt zich als een meisje op de basisschool...
En draagt haar haren ook zo...
Dat klinkt als een motto van Stichting Martijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar je mee omging werd je mee besmet of zoiets misschien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent dan entrepreneur! Zelfstandige powervrouw.
Jaja.. Geertje werd gedwongen, Deemie dwong hem gewoon te neuken, moest wel Deemie vroeg er gewoon om die geile bitchquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. En dan tegen iederen zeggen "ik wil niet, ik heb dat gezegd. ik ga dat niet doen. zo ben ik niet."
Toch doen.
"Ik heb nog zo hard geprobeerd... het overkwam me gewoon..."
Lol en dat dus, gewoon domme grapjes over de mensen maken in de bondgenoten. Meer lachen mensen, krijg je positieve stofjes van in je hersens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een motto van Stichting Martijn.
Tuurlijk was het haar schuld, kom hier schatje, ik vergeef je, zullen we een kindje maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. Geertje werd gedwongen, Deemie dwong hem gewoon te neuken, moest wel Deemie vroeg er gewoon om die geile bitch
En anders raapt Joe wel ff een suikerklontje op die toevallig net op de grond vielquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou hoorde we het gekreun en geen sexbeelden meer gelukkig, ze lezen hier mee, dus zeg wat je wil zien.
En Erik is toch leuk hoe hij Che zijn hand pakt 🤣🤣🤣
En dan de gedraai om elkaar heen Demi en Geert. Hij wil wel maar moet goedkeuring van zijn vriendin. Demi is wat onzeker in de liefde. Dus Demi laat ehm links liggen, hij is het niet waard. Pak Roma maar als je zin hebt😂😂😂😂😂
Klopt en zij was wel geinig af en toe, ik zal nooit meer die brandende pan vergeten en dat ze er zo de loods mee inliepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Leidinggevende rol bij de marine kan ook hoofd toiletrollen stapelen zijn he? Dat zagen we eerder bij Mary, die bleek bij een HR afdeling van defensie gezeten te hebben.
Maar dan nog, zij liet zich letterlijk de kaas niet van haar brood eten, ze werd dan ook niet voor niets Meer-brie genoemd
Het is apart en we gaan het zien of het dan echt hier om gaat draaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
De TT is nog nooit zo passend geweest... 3 Neuksetjes , bijna al de helft van de deelnemers
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
De TT is nog nooit zo passend geweest... 3 Neuksetjes , bijna al de helft van de deelnemers
Haha ja, die hield ook wel van stokenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en zij was wel geinig af en toe, ik zal nooit meer die brandende pan vergeten en dat ze er zo de loods mee inliep
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, die hield ook wel van stoken
[ afbeelding ]
ik had haar ook laten spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Nou Haaitjes, schuif Seymoown maar naar vore... oh. Geert. Gemiste kans.
Lekker kort ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
Echt kut, was kut, ja gewoon kut
Ja was klote man
Ja kut gewoon kut.
Goed gesprek.
Het is besmeeeetteeelijkkkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat na Dee-mi nu oo-owk Juli-jaaa zo-ow praa-tunnn ?
Kenne lijk errruug besmetttulukquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat na Dee-mi nu oo-owk Juli-jaaa zo-ow praa-tunnn ?
Daar lijkt het wel op. M'n vriendin heeft dan ook toestemming om me een draai om de oren te geven als ik zonder erg zo ga lullen.quote:
Denk dat het een soort SOA is die rondgaat in de loods.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |