Tuurlijk was het haar schuld, kom hier schatje, ik vergeef je, zullen we een kindje maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. Geertje werd gedwongen, Deemie dwong hem gewoon te neuken, moest wel Deemie vroeg er gewoon om die geile bitch
En anders raapt Joe wel ff een suikerklontje op die toevallig net op de grond vielquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou hoorde we het gekreun en geen sexbeelden meer gelukkig, ze lezen hier mee, dus zeg wat je wil zien.
En Erik is toch leuk hoe hij Che zijn hand pakt 🤣🤣🤣
En dan de gedraai om elkaar heen Demi en Geert. Hij wil wel maar moet goedkeuring van zijn vriendin. Demi is wat onzeker in de liefde. Dus Demi laat ehm links liggen, hij is het niet waard. Pak Roma maar als je zin hebt😂😂😂😂😂
Klopt en zij was wel geinig af en toe, ik zal nooit meer die brandende pan vergeten en dat ze er zo de loods mee inliepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Leidinggevende rol bij de marine kan ook hoofd toiletrollen stapelen zijn he? Dat zagen we eerder bij Mary, die bleek bij een HR afdeling van defensie gezeten te hebben.
Maar dan nog, zij liet zich letterlijk de kaas niet van haar brood eten, ze werd dan ook niet voor niets Meer-brie genoemd
Het is apart en we gaan het zien of het dan echt hier om gaat draaien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
De TT is nog nooit zo passend geweest... 3 Neuksetjes , bijna al de helft van de deelnemers
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
De TT is nog nooit zo passend geweest... 3 Neuksetjes , bijna al de helft van de deelnemers
Haha ja, die hield ook wel van stokenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en zij was wel geinig af en toe, ik zal nooit meer die brandende pan vergeten en dat ze er zo de loods mee inliep
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, die hield ook wel van stoken
[ afbeelding ]
ik had haar ook laten spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:03 schreef Whuzz het volgende:
Nou Haaitjes, schuif Seymoown maar naar vore... oh. Geert. Gemiste kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |