Als je het zo bekijkt, net zoals sommige daar dus, dan maakt het geen reet uit wat je doet want je vindt het zelf niet erg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is niet erg toch?
Als ik bij jou inbreek en al je zooi jat, dan is dat ook niet erg. Voor mij.
Ja maar het is TV en dan is het niet echt neuken, zo kan je iedereen alles wijsmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is niet erg toch?
Als ik bij jou inbreek en al je zooi jat, dan is dat ook niet erg. Voor mij.
Dadelijk wordt het love island of zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Man man man
Die Joe zit er een week en weet al dat Geert demi echt leuk vindt
Precies, wordt het leven lekker makkelijk van!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, net zoals sommige daar dus, dan maakt het geen reet uit wat je doet want je vindt het zelf niet erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Precies. Net als een Onlyfans hebben. Da's allemaal niet echt, dus je partner moet niet huilen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja maar het is TV en dan is het niet echt neuken, zo kan je iedereen alles wijsmaken
Summer Editionquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk wordt het love island of zo.
En dan krijgen we Eric en Chequote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof schuddende sauna's en wakende Hetty's nog niet genoeg waren, krijgen we die 2 er ook nog bij...
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies, wordt het leven lekker makkelijk van!Ik zie dat vaker bij mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. En dan tegen iederen zeggen "ik wil niet, ik heb dat gezegd. ik ga dat niet doen. zo ben ik niet."quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst moet Geertje nog wat rondjes lopen om aan de camera's uit te leggen waaorn 'ie met Deemie wil neuken.. dan weet zijn vriendinnetje thuis het ook... maar bellen is beter
En je bent dan ook geen hoer hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Net als een Onlyfans hebben. Da's allemaal niet echt, dus je partner moet niet huilen.
Uiteraard. Je bent dan entrepreneur! Zelfstandige powervrouw.quote:
Ja, ik zal maar zeggen dat het er zal maar zeggen op lijkt dat ze er zal maar zeggen op uitgezocht worden, zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
Is dat hip ofzo tegenwoordig
Op een afwijkende manier praten ?
Roma
Seymona
Joe
Waar je mee omging werd je mee besmet of zoiets misschien.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma kleedt zich als een meisje op de basisschool...
En draagt haar haren ook zo...
Dat klinkt als een motto van Stichting Martijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar je mee omging werd je mee besmet of zoiets misschien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Je bent dan entrepreneur! Zelfstandige powervrouw.
Jaja.. Geertje werd gedwongen, Deemie dwong hem gewoon te neuken, moest wel Deemie vroeg er gewoon om die geile bitchquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. En dan tegen iederen zeggen "ik wil niet, ik heb dat gezegd. ik ga dat niet doen. zo ben ik niet."
Toch doen.
"Ik heb nog zo hard geprobeerd... het overkwam me gewoon..."
Lol en dat dus, gewoon domme grapjes over de mensen maken in de bondgenoten. Meer lachen mensen, krijg je positieve stofjes van in je hersens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een motto van Stichting Martijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |