Wie zal het beste luisteren?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lesgeven aan mijn dochter en katten.
yeaaa, ik blijf toch ook maar thuisquote:
'hoe gebruik je het potje'quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga thuis lesgeven aan mijn dochter en katten.
Dochter wil wel luisteren, soms.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie zal het beste luisteren?
Wordt een lastige klus.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dochter wil wel luisteren, soms.
Katten luisteren alleen naar het geluid van brokjes in hun bak.
Katten kunnen heel goed op de bak.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'hoe gebruik je het potje'
drie vliegen in een klap
Nog even doorzetten.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten kunnen heel goed op de bak.
Dochter wil graag, maar lukt nog niet goed. Soms wel, meestal niet.
Helaas. Ben dat luier verschonen wel zat.
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten kunnen heel goed op de bak.
Dochter wil graag, maar lukt nog niet goed. Soms wel, meestal niet.
Helaas. Ben dat luier verschonen wel zat.
Terwijl ze vanaf de geboorte af aan al zowat zindelijk kunnen zijnquote:Op maandag 16 juni 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.
Luiers en pampers zijn steeds meer comfortabel, kinderen voelen steeds minder noodzaak. En, ouders hebben steeds minder tijd voor de kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb gelezen dat ze steeds later zindelijk worden.
Good old Corona lockdown stilte in Den Haag. Nu al zin in.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar volgens mij houden heel veel mensen hier rekening mee
Kunnen. Maar zijn, ho maarquote:Op maandag 16 juni 2025 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terwijl ze vanaf de geboorte af aan al zowat zindelijk kunnen zijn
"Dat zijn scammers, ophangen."quote:
Oh die. Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dat zijn scammers, ophangen."
"...p...pap?"quote:
Handig he, zo'n hond!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel bijna die 10 000 stappen gezet op een goed tempo. Ik kan nog afvallen joh
Nee, ik ga geen hond nemen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel bijna die 10 000 stappen gezet op een goed tempo. Ik kan nog afvallen joh
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips kijk wat ik nou tegenkomen bij de @:hema
[ afbeelding ]
Wat dan wel?quote:
Hangt sterk af van in wat voor woning ik terechtkom.quote:
Kratbar!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En het kratje is gearriveerd
[ afbeelding ]
Daar wilde ik ook heen, maar ik vind het wel wat duur.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit weekend naar de mid zomer fair. Leuk. Zie dat Rapalje optreedt.
Die fairs zijn altijd prijzig geweest. De laatste jaren is alles zoveel duurder geworden, dat ik de prijs nog mee vind vallen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook heen, maar ik vind het wel wat duur.
Hij kijkt nog niet heel enthousiast.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En het kratje is gearriveerd
[ afbeelding ]
ja maar Archeon weet het sowieso wel te vragenquote:Op maandag 16 juni 2025 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die fairs zijn altijd prijzig geweest. De laatste jaren is alles zoveel duurder geworden, dat ik de prijs nog mee vind vallen.
En voor een dagje uit, ach. Dat geld ben je overal wel kwijt.
Waarschijnlijk die reanimatie aan de Barteweg.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is hier in de buurt een ernstig ongeluk gebeurd. Hoorde net allemaal sirenes en nu komt de lifeliner laag over.
Ach, heb toch niks anders te doen. Lekker muziekje luisteren en wat lekkers drinken in de zon.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
ja maar Archeon weet het sowieso wel te vragen
Gezellig in het vakantieparkquote:Op maandag 16 juni 2025 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die reanimatie aan de Barteweg.
Hij was toe aan zijn foodcoma. Ik stoorde hemquote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kijkt nog niet heel enthousiast.
en thuis heb je geen ijs en drop ?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de winkel gegaan voor ijs.
Toen ik op de fiets zat, bedacht ik me. "Oh, dan kan ik ook wel gelijk drop halen".
Ik kom de winkel binnen en zie van die bakjes fruit liggen en zag daar nog mango en ananas liggen, dus die gepakt. En ook nog meloen mix, vanwege de korting.Verder lopen in de winkel, en bedacht ik me. Nu ik er toch ben, kan ik ook wel gelijk avondeten naar woensdag halen, boemboe voor gele curry, kip en kokosmelk meegenomen. Langs de koeling, zag ik toetjes, dus ook nog toetjes gehaald, want lekker. Uiteindelijk voor iets meer dan 35 euro boodschappen gehaald.
Jawel, dat ook gekocht. drop had ik niet meer in huis. ijsjes nog wel, maar ik had zin in ander ijs.quote:
ah okequote:Op maandag 16 juni 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, dat ook gekocht. drop had ik niet meer in huis. ijsjes nog wel, maar ik had zin in ander ijs.
Het Action-effect.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah okeIk was bang dat je van alles mee naar huis had genomen maar geen ijs en drop.
Heb je het toch beter gedaan dan ik had verwacht
Nee, zo erg is het nog niet bij mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah okeIk was bang dat je van alles mee naar huis had genomen maar geen ijs en drop.
Heb je het toch beter gedaan dan ik had verwacht
het Keuken-effectquote:
Ik nooit.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het Keuken-effect
heb ik altijd als ik om 1 ding naar de keuken ga.
Heb je al wat bij de Hema gehaald met de 1 euro deals? https://www.hema.nl/aanbiedingen/euro-aanbiedingen/1-euroquote:
Nee ik zat gewoon te netflixenquote:Op maandag 16 juni 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
We zijn stil geworden van deze bekentenis...
Dat heb ik ook nooit, al is het alleen al dat ik dat allemaal niet in huis hebquote:Op maandag 16 juni 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik nooit.
Echt nooit.
Ik heb nooit dat als ik naar de keuken ga voor een biertje dat ik dan terug kom met twee ons Coburger ham, een rol Mariakaakjes en een appelboor.
Echt nooit.
house of games gekeken.quote:
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexterquote:
goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in het laatste seizoen Dexter
goeie planningquote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Ja dat heb ik niet zelf gekozen helaasquote:
quote:
ach, wees blij dat je den haag niet doorhoeft volgende week?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet zo ook maar op tijd naar bed, afspraak bij de orthopeed is om 08.30 in een ziekenhuis 30 km verderop, op een dinsdagochtend
Nein neinquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Tis goed warm geworden in huis, gelukkig kan ik de komende dagen weer lekker koelen.
*ziet verwachting*
Ow.
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
En ook een etui gevonden voor @:bitterbal
De Hema leest hier gewoon mee jongens.
[ afbeelding ]
ohh is dat het eind onderzoek?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.quote:
Weer een warme dag in aantocht.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Karzai het volgende:
moin, ik zit ook al aan de koffie, het is alweer licht buiten
breakfast served all day is de titel van het filmpjequote:
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer een warme dag in aantocht.
Had ik gisteren gedaan. Vandaag thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga zo nog een uurtje in bed liggen, lekker in korte broek en t-shirt naar het werk vandaag,
Nog even omdraaienquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde iets vallen in huis en daar werd ik wakker van.
1 van de 3quote:
Al wakker. En nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen. Waarom ben je nog wakker? Of al ?
Nu aan je kussen ruiken?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van. Was stand-by. Dus vandaag even geen werk overdag.
mooi, ik had nog een rekening openstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Oké Vledder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooi, ik had nog een rekening openstaan
eergisteren alquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piet Kamerman overleden![]()
(Barman Lowietje uit Baantjer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |