Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Bizar
Niet dat ik er voor train, maar als ik het nu probeer ben ik er na een minuut zo langzamerhand wel klaar mee. Met specifiek oefenen zou ik misschien bij twee minuten in de buurt kunnen komen, maar dan houdt het toch echt rap een keer op
Ah, misschien dat ik dan de twee minuten wel zou halen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.
Dat is valsspelenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.
Door niet te ademenquote:
Is wel anders hé. Bij dit record adem je zuivere zuurstof in voordat je de duik neemt, dus dan heb je bijna 4x zoveel zuurstof in je dan normaal zou kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Bizar
Niet dat ik er voor train, maar als ik het nu probeer ben ik er na een minuut zo langzamerhand wel klaar mee. Met specifiek oefenen zou ik misschien bij twee minuten in de buurt kunnen komen, maar dan houdt het toch echt rap een keer op
Wat zijn hier overigens de regels voor? Mag je wel of niet uitademen? Niet inademen spreekt voor zich natuurlijk, maar als je bijvoorbeeld 'onder water' simuleert zou uitademen prima kunnen, dat kan onder water immers ook
Mag gewoon. Wereldrecord zonder zuivere zuurstof in te ademen is nog geen 12 minuten zie ikquote:
Zeker niet, maar vrijwel elke sport op wereldniveau is ongezond.quote:
Ik Frans Timmermans, maar ik vrees dat die gewoon blijft drijven.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kunnen we ook mensen nomineren hiervoor een recordpoging te ondernemen?
Zo ja, dan nomineer ik alvast Poetin en Trump
Hij zal al niet teveel gezonde hersencellen hebben gehad voordat hij hier aan begon.quote:
Niet meer, sinds zijn maagverkleining is het net Tarzan uit de hongerwinter.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik Frans Timmermans, maar ik vrees dat die gewoon blijft drijven.
Daarna moet je jezelf eromheen afpellen en loop je voortaan met een luierquote:Op maandag 16 juni 2025 18:26 schreef Cockwhale het volgende:
So what, ken mensen die hun schijt twee week inhouden, dat is pas indrukwekkend.
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kunnen we ook mensen nomineren hiervoor een recordpoging te ondernemen?
Zo ja, dan nomineer ik alvast Poetin en Trump
Wat is het nut van dit soort maffe acties? Oh, het heeft geen enkel nut, het is gewoon leuk om in dat boek of records vermeldt te worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:17 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb het ooit een minuut of 4 gekund en bij ons op de duikclub was het record 6,5. Vond dat al flinke tijden
Dat is met elk recordquote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is het nut van dit soort maffe acties? Oh, het heeft geen enkel nut, het is gewoon leuk om in dat boek of records vermeldt te worden.
Goh. Hoeveel mensen zouden dit record opzoeken?
Weet niet of het nut heeft, weet wel dat het leuk was om te doen. Het leek ook wel eens op mediteren want je maakt echt je hoofd leeg enzo.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is het nut van dit soort maffe acties? Oh, het heeft geen enkel nut, het is gewoon leuk om in dat boek of records vermeldt te worden.
Goh. Hoeveel mensen zouden dit record opzoeken?
Staat dat ergens? Volgens mij gaat het prima met hem.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze 'held' is de rest van zijn leven een kasplantje.
Jawel, maar hij speelde wel een beetje vals.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Staat dat ergens? Volgens mij gaat het prima met hem.
Het is alleen valsspelen als je het van tevoren niet vertelt. Dus, deed hij dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jawel, maar hij speelde wel een beetje vals.
Hij kan dus met geen mogelijkheid zijn adem een half uur lang inhouden zonder dit trucje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is alleen valsspelen als je het van tevoren niet vertelt. Dus, deed hij dat?
Wat vind jij vals spelen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Jawel, maar hij speelde wel een beetje vals.
Je hebt gewoon niet gelezen en door gebrek aan zelfreflectie geef je hem de schuld. Kansloos. Je zou het zelf met zuurstof nog geen 5 minuten volhouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hij kan dus met geen mogelijkheid zijn adem een half uur lang inhouden zonder dit trucje.
David Blaine en Budimir Buda Sobat om slaagden er niet zomaar in om hun adem zo lang in te houden. Ze omzeilden hun ademprikkels met een biologische truc. Vlak voor hun recordpoging zogen ze enkele tientallen minuten lange pure zuurstof naar binnen uit een speciale tank. De lucht die we normaal gesproken inademen bestaat maar voor ongeveer 20 procent uit zuurstof. Blaine en Colat bouwden dus een soort reservevoorraad op in hun longen door voor hun recordpoging pure zuurstof in te ademen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet gelezen en door gebrek aan zelfreflectie geef je hem de schuld. Kansloos. Je zou het zelf met zuurstof nog geen 5 minuten volhouden.
Geen valsspelen dus. Er staat zowel een record voor met zuurstof als zonder.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
David Blaine en Budimir Buda Sobat om slaagden er niet zomaar in om hun adem zo lang in te houden. Ze omzeilden hun ademprikkels met een biologische truc. Vlak voor hun recordpoging zogen ze enkele tientallen minuten lange pure zuurstof naar binnen uit een speciale tank. De lucht die we normaal gesproken inademen bestaat maar voor ongeveer 20 procent uit zuurstof. Blaine en Colat bouwden dus een soort reservevoorraad op in hun longen door voor hun recordpoging pure zuurstof in te ademen.
Bron: https://dennisrijnvis.nl/record-adem-inhouden/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |