Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Bizar
Niet dat ik er voor train, maar als ik het nu probeer ben ik er na een minuut zo langzamerhand wel klaar mee. Met specifiek oefenen zou ik misschien bij twee minuten in de buurt kunnen komen, maar dan houdt het toch echt rap een keer op
Ah, misschien dat ik dan de twee minuten wel zou halen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.
Dat is valsspelenquote:Op maandag 16 juni 2025 14:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vlak voor de poging ademde deze Vitomir pure zuurstof in.
Door niet te ademenquote:
Is wel anders hé. Bij dit record adem je zuivere zuurstof in voordat je de duik neemt, dus dan heb je bijna 4x zoveel zuurstof in je dan normaal zou kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Bizar
Niet dat ik er voor train, maar als ik het nu probeer ben ik er na een minuut zo langzamerhand wel klaar mee. Met specifiek oefenen zou ik misschien bij twee minuten in de buurt kunnen komen, maar dan houdt het toch echt rap een keer op
Wat zijn hier overigens de regels voor? Mag je wel of niet uitademen? Niet inademen spreekt voor zich natuurlijk, maar als je bijvoorbeeld 'onder water' simuleert zou uitademen prima kunnen, dat kan onder water immers ook
Mag gewoon. Wereldrecord zonder zuivere zuurstof in te ademen is nog geen 12 minuten zie ikquote:
Zeker niet, maar vrijwel elke sport op wereldniveau is ongezond.quote:
Ik Frans Timmermans, maar ik vrees dat die gewoon blijft drijven.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kunnen we ook mensen nomineren hiervoor een recordpoging te ondernemen?
Zo ja, dan nomineer ik alvast Poetin en Trump
Hij zal al niet teveel gezonde hersencellen hebben gehad voordat hij hier aan begon.quote:
Niet meer, sinds zijn maagverkleining is het net Tarzan uit de hongerwinter.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik Frans Timmermans, maar ik vrees dat die gewoon blijft drijven.
Daarna moet je jezelf eromheen afpellen en loop je voortaan met een luierquote:Op maandag 16 juni 2025 18:26 schreef Cockwhale het volgende:
So what, ken mensen die hun schijt twee week inhouden, dat is pas indrukwekkend.
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kunnen we ook mensen nomineren hiervoor een recordpoging te ondernemen?
Zo ja, dan nomineer ik alvast Poetin en Trump
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |