SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dat is ook zoquote:Op maandag 16 juni 2025 08:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Maak toch allemaal niet uit, is maar spelletje
Ik moet zeggen, puntjes pakken is wel leuk.
How can I make this topic about me?![]()
OJDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Nu je het zeg.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo
Ik moet zeggen, puntjes pakken is wel leuk.
Ik vind het ook leuk
Don't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook zo, straks weer even verder in de tuin.![]()
![]()
![]()
Jij
In de tuin
gaa in de tun dann verdoriequote:Op maandag 16 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook zo, straks weer even verder in de tuin.![]()
BoboWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat klinkt foutquote:Op maandag 16 juni 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verslik je maar niet.
Ongewenste begroeiing weghalen.
Klinkt fout? Ik ben bezig met het onkruidvrij / het grasvrij maken van de terrastegels voor en achter. Plus ik moet me vandaag voorbereiden voor morgen, dus genoeg te doen.quote:
En wat is er morgen ?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klinkt fout? Ik ben bezig met het onkruidvrij / het grasvrij maken van de terrastegels voor en achter. Plus ik moet me vandaag voorbereiden voor morgen, dus genoeg te doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar naar toe ?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat dagen vrij dus ik ga nog even op pad.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat weet ik nog niet, ik verzin wel wat. In elk geval even weg van hier.quote:
De rechter of de linkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt mooi weerquote:Op maandag 16 juni 2025 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik verzin wel wat. In elk geval even weg van hier.
Dus dat is in ieder geval al een plusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, het wordt prachtig deze week. Heerlijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer
Dus dat is in ieder geval al een plus
Ik hoop dat je een leuke week hebt GGquote:Op maandag 16 juni 2025 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het wordt prachtig deze week. Heerlijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dank je.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een leuke week hebt GG![]()
En jullie hebben het even rustig hier ...
Je kent me toch? Plastic natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
plastic folie of aluminiumfolie?![]()
![]()
Ow ik dacht je hebt wel een andere genomenquote:
Aan de ene kant zou ik wel een huisdier willen, maar praktisch gezien is dat niks.
Als ik moet werken is het beestje de hele dag alleen thuis, en spontaan even weggaan is ook heel erg lastig.
Dat kan ik zo'n beestje niet aandoen, vind ik.How can I make this topic about me?![]()
Neem een katquote:Op maandag 16 juni 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de ene kant zou ik wel een huisdier willen, maar praktisch gezien is dat niks.
Als ik moet werken is het beestje de hele dag alleen thuis, en spontaan even weggaan is ook heel erg lastig.
Dat kan ik zo'n beestje niet aandoen, vind ik.![]()
![]()
Ja, een kat zou kunnen, die redt zich wel, zeker met een kattenluikje dat 'ie gewoon vrij naar binnen en buiten kan. Maar hmja.quote:How can I make this topic about me?![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je kunt een goudvis nemen, die is het na 10sec weer vergetenquote:Op maandag 16 juni 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan ik zo'n beestje niet aandoen, vind ik.
Tevens goedemorgenbolk
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kunt een goudvis nemen, die is het na 10sec weer vergeten
Tevens goedemorgenbolk
mogguhHow can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas schenkt koffie en thee in en serveert wat bastognekoekjes erbij.How can I make this topic about me?![]()
Ik drink elke avond een kop thee.. en soms in de ochtend of of middagquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is helemaal primaquote:Op maandag 16 juni 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik verzin maar wat. Een keer wat anders dan 'bolk'.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je hele dagen werkt is dat ook sneu.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan ik zo'n beestje niet aandoen, vind ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je hele dagen werkt is dat ook sneu.How can I make this topic about me?![]()
Ga zelf iets doen, en stop met dat gemopper steedsquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, klopt. En sommige honden kunnen prima alleen zijn. Maar ik weet het met onze hond vroeger, die kon niet goed tegen alleen zijn. En dat was erg lastig.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
Zijn best veel huisdieren alleen overdag..How can I make this topic about me?![]()
Ja dat kan je idd niet even een dag wegquote:Op maandag 16 juni 2025 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt. En sommige honden kunnen prima alleen zijn. Maar ik weet het met onze hond vroeger, die kon niet goed tegen alleen zijn. En dat was erg lastig."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bijna vakantie
Ben gelukkig al ongesteld geweest dus ik kan heerlijk spetteren in het zwembad op de camping
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lieve lieve GGquote:Op maandag 16 juni 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zo erg ben ik toch niet? Ik liet je even wat punten pakken.
Je mag gewoon bolken hè
Ook al wordt Mario boos
Je doet het graag goed voor iedereen
Maar vergeet dan jezelf
quote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve lieve GG
Je mag gewoon bolken hè
Ook al wordt Mario boos
Je doet het graag goed voor iedereen
Maar vergeet dan jezelf
Ben je nu rood?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee hoor, dat valt wel mee. Ik ben inmiddels wel wat gewend hierquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Er is al genoeg shit in de wereld.
Zo is ditquote:Op maandag 16 juni 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Er is al genoeg shit in de wereld.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hihi was het een nachtmerrie? Folie op?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik jou deed wikkelen, geen idee waar dat nou weer vandaan komt![]()
Ik weet het ook niet, jij komt niet meer in kpd toch?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Scusi, Senorina, willst du auch'n Spliff?
Oder stehst du nur auf Männer mit Schlips?
Ich hab sonst nichts was ich dir geben kann,
aber blond bin ich, is das vielleicht nix?
Amaretto ist ein geiles Zeug - ich bin schon lull und lall,
hab keine Ahnung ob du mich verstehst,
doch du lächelst und mein Herz tut 'n Knall.
Belladonna, ich lad dich jetzt zum Essen ein -
mangiare, tu capito? andiamo!
Asti Spumante wird es nicht gerade sein!aber dafür gibt's schon wieder mal
Spaghetti - Carbonara - e una Coca Cola,
Carbonara - e una Coca Cola,...![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hebben jullie ook last van opstartproblemen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klinkt als windows 95quote:Op maandag 16 juni 2025 10:12 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie ook last van opstartproblemen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die werkte eigenlijk wel OK. ME niet.quote:I'm surrounded by morons!
Dat valt wel mee. Wel van dingen kwijt zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:12 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie ook last van opstartproblemen?
ME was slecht, 2000 was goed, NT 3.51 was goed, en Windows 10/11 is ook zeker niet slecht.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik laat het weten zodra ik opgestart benquote:Op maandag 16 juni 2025 10:12 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie ook last van opstartproblemen?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ehhhhhhhhquote:Op maandag 16 juni 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ME was slecht, 2000 was goed, NT 3.51 was goed, en Windows 10/11 is ook zeker niet slecht.🐙![]()
Zoveel punten valt nu niet te pakken, we zijn niet de enigen hier nu.How can I make this topic about me?![]()
vertel me niks ik weet toch dat je middag wann ik eet wer punten geiltquote:Op maandag 16 juni 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoveel punten valt nu niet te pakken, we zijn niet de enigen hier nu.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 10:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nog niet genoeg p? man man laat me 1 kans
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geile punten? Waar?I'm surrounded by morons!
Pics?quote:
quote:
quote:
quote:
![]()
2
quote:
quote:
quote:
Ohja ik moest een fietsslot bestellen voor de verzekering, voordat ik het weer vergeet. Ik ben het al 2x vergeten bij de fietsenwinkel
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dure dingen zijn dat.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik moest een fietsslot bestellen voor de verzekering, voordat ik het weer vergeet. Ik ben het al 2x vergeten bij de fietsenwinkel
50 euro die van mij..Don't follow me. I am lost too
Kan je als je dat gedaan hebt zeggen "opgelost, slotje"quote:Op maandag 16 juni 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Verzekering eist extra art 2 slot, dus dan koop ik die maar he?quote:Op maandag 16 juni 2025 11:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dure dingen zijn dat.
50 euro die van mij..Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 11:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je als je dat gedaan hebt zeggen "opgelost, slotje"
Heb ik ook idd.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verzekering eist extra art 2 slot, dus dan koop ik die maar he?Don't follow me. I am lost too
OlaDon't follow me. I am lost too
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Mijn hordeur sluit niet helemaal goed, en een opening van een centimeter is dus echt genoeg om die dingen naar binnen te laten vliegen.How can I make this topic about me?![]()
KutmugDon't follow me. I am lost too
Ja, ik moet even bezig met het slotje van die hordeur, die is stuk.quote:How can I make this topic about me?![]()
Koffie thee en limonade...Don't follow me. I am lost too
Ja lemonadequote:Don't follow me. I am lost too
Was geen nachtmerrie, naar mijn weten was de folie niet op maar kan me het ook niet meer goed voor de geest halen, vergeet dat helaas vrij snel.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi was het een nachtmerrie? Folie op?![]()
Ik weet het ook niet, jij komt niet meer in kpd toch?
Ik kom niet meer in KPD inderdaad, heb toegang weg laten halen na gedoe.![]()
Oh die kan je wel maken?quote:Op maandag 16 juni 2025 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet even bezig met het slotje van die hordeur, die is stuk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met Duct tape proberen. Om nu een hele nieuwe hordeur te gaan plaatsen is ook maar zonde.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nja je kan idd dit eerst proberenquote:Op maandag 16 juni 2025 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met Duct tape proberen. Om nu een hele nieuwe hordeur te gaan plaatsen is ook maar zonde."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben druk bezig hoor.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeg je 100 keer je gaat nach buiten en je bent nog altijd hierHow can I make this topic about me?![]()
Hahaquote:Op maandag 16 juni 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan je niet te vaak doen, voor je een hordeurhoarder wordt.![]()
Ja hier ook, het ziet er dreigend uit.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:00 schreef bondage het volgende:
Hmm, donkere wolken. Komt alleen geen regen uit volgens de buienradar...
De weer-app laat gelukkig alleen maar zien dat het half bewolkt is en 23 graden.How can I make this topic about me?![]()
Weekhoroscoop Tweelingen
Week 25 (16 t/m 22 juni 2025)
De zon in jouw teken vormt een harmonieuze verbinding met Chiron, de gewonde heler. Dit brengt een subtiele, maar krachtige mogelijkheid tot zelfinzicht. Je kunt ineens objectief zien waar je jezelf tekort hebt gedaan – niet om jezelf te veroordelen, maar om te groeien. Gesprekken of ontmoetingen kunnen onverwacht spiegels zijn die je iets laten inzien over oude pijn of onzekerheid. Het mooie is: met dit inzicht komt de kracht om te helen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is kwarkquote:Op maandag 16 juni 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
Bastognekoeken in kaas? Waar ben ik nu in Wodansnaam in terecht gekomen?
O vegadering ook weer klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: