abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217960699
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Daarom, hoe tolerant je ook bent: intolerant zijn naar intolerantie. Altijd, eeuwig.
Langzaam begint men zich dit te beseffen, vandaar dat alle Europese hulp aan UNRWA is stopgezet, er onderzoek gaat volgen naar directe betrokkenheid van hulporganisaties bij 7 oktober en dat de Palestijnen moeten stoppen met het glorificeren en doceren van moord, verkrachting en marteling aan kleine kinderen.

Is hier een woord Frans bij voor iemand anders leg ik het graag nog een keer uit?
  maandag 16 juni 2025 @ 12:11:27 #152
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217960720
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 02:51 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb een vrije avond/nacht en hoef morgen pas heel laat mn bed uit, ik had wel wat meer verwacht dan dit na de actie van de afgelopen dagen. Ik lig hier momenteel in mn eentje op een grote bank te kijken naar een 77 inch TV, maar ga nu maar iets anders kijken denk ik. Die Steve van Agenda Free lijkt het alleen maar spannend te houden om kijkers vast te houden maar dr gebeurt echt niks.
Nou, eerlijk is eerlijk, daar hadden de Isralirs en Iranirs best een beetje rekening mee kunnen houden zeg. Was er in Oekrane en Rusland ook niks aan?
Hopelijk heb je nog een leuke nacht gehad met een inslag hier of daar. Die mega-tv heb je tenslotte ook niet voor niks aangeschaft. Arme jongen.
Misschien dat er komende nacht weer lekker geknald wordt! Of moet je dan op tijd naar bed?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_217960723
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
En een hele belangrijke levensles, als je de vrede bewaren aan pacifisten overlaat eindig je met een verkrachte hond in zijn mandje.
Men kan het beleid van labiele leiders toch nooit goed voor de wereld vinden? Want bij het minste geringste misbruiken die labiele leiders de wapens die zij hebben.
pi_217960764
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Langzaam begint men zich dit te beseffen, vandaar dat alle Europese hulp aan UNRWA is stopgezet, er onderzoek gaat volgen naar directe betrokkenheid van hulporganisaties bij 7 oktober en dat de Palestijnen moeten stoppen met het glorificeren en doceren van moord, verkrachting en marteling aan kleine kinderen.

Is hier een woord Frans bij voor iemand anders leg ik het graag nog een keer uit?
De EU is niet gestopt
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_25_1055
pi_217960773
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En wat wist Sigrid Kaag hier vanaf? Zij heeft geregeld dat er miljoenen uit Nederland die kant op gingen.

https://www.ewmagazine.nl(...)-palestijnen-826172/
  maandag 16 juni 2025 @ 12:26:35 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217960801
Hier het moment wanneer een appartementengebouw in Tel-Aviv wordt geraakt door een Iraanse raket.

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 16-06-2025 16:03:32 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217960870
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:17 schreef AFA2022 het volgende:
Vraag me echt af wat Israel met dit geweld wil bereiken? Iran is geen Gaza en zal zonder inmenging van de VS niet snel op de knieen te krijgen zijn. Wat Israel wel voormekaar heeft gekregen is dat er dus geen diplomatieke weg terug is voor Iran om kernwapens te ontwikkelen.

Niet als alle laboratoria en de meeste wetenschappers zijn uitgeschakeld.
pi_217960887
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 16 juni 2025 @ 12:40:05 #159
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217960908
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja. Maar vanuit onze orintalistische visie zijn wij erg geneigd om te denken: 'zij die tegen het regime zijn, willen graag een democratie zoals in het westen'. Maar in praktijk kan dat nog wel eens anders uitpakken.

Bovendien is het ook nog eens de vraag hoe sterk men tegen het regime is. Zullen ze tegen het regime blijven, op welke manier Israel ook gaat optreden? of zal Iran toch ineens massaal elkaar steunen, als Israel werkelijk de Dahiya-doctrine loslaat op Iran?
Goed punt. Hoe goed heeft die Dahiya-doctrine gewerkt in Libanon?

Als Israel die doctrine toepast op Iran dan kiest Israel bewust niet voor "Hearts & Minds". "Dahiya" gaat over verandering door angst en uitzichtloosheid (totale uitputting). "Hearts & Minds" gaat over verandering door hoop en perspectief (politieke verleiding).

Beide strategien hebben voordelen en nadelen. Ben benieuwd waar ze voor kiezen. Het zal afhangen van de cultuur van de "doelgroep", denk ik?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 16 juni 2025 @ 12:42:28 #160
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217960934
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217960942
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217960965
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:58 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
En toch preferen ze meerdere kleine tactische nukes te maken in plaats van iets grotere waarmee je kan zeggen: we maken alles kapot.
Omdat gebruik van strategische nukes al helemaal nihil is.
pi_217960980
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Niet als alle laboratoria en de meeste wetenschappers zijn uitgeschakeld.
Ik heb begrepen van de Users hier dat de belangerijke stuff diep onder de bergen zit... als ik hun moet geloven. Hopelijk staat het Iraanse volk zelf op en kan dit nutteloze bloedvergieten stoppen.
  maandag 16 juni 2025 @ 12:55:02 #164
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217961041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:48 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik heb begrepen van de Users hier dat de belangerijke stuff diep onder de bergen zit... als ik hun moet geloven. Hopelijk staat het Iraanse volk zelf op en kan dit nutteloze bloedvergieten stoppen.
Klopt idd, en wetenschappers worden al jaren door Israel uitgeschakeld. Dus ik gok dat het best decentraal is opgezet. Zijn er nu 14 gedood. Dat is weer een stapje terug maar bij lange na niet het einde van het atoomprogramma.

Uiteindelijk is een soort deal toch de enige uitweg denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_217961048
'Muslim unity against Israel'

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 16 juni 2025 @ 12:58:01 #166
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217961062
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:25 schreef Ali_boo het volgende:
Toch nog goed nieuws

A baby several days old is rescued from the scene

[ x ]
Waarom is het hoofd van die baby geblurd?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 16 juni 2025 @ 12:59:13 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217961070
quote:
17s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef Ali_boo het volgende:
'Muslim unity against Israel'

[ x ]
Wacht, het ging ze toch om de Palestijnen? Blijkbaar niet. En dit was natuurlijk ook allang duidelijk, dit is voor een heel groot deel van Islamitische wereld altijd al een religieus conflict geweest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 juni 2025 @ 12:59:26 #168
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217961072
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar als je de hele dag roept dat je Israel wilt vernietigen en in allerlei grotten en bergen met uranium zit te klooien, dan kun je gewoon niet anders dan actie ondernemen. Ik snap dat volkomen als je een super klein landje bent en zeer kwetsbaar. Je ziet dat zelfs met een enorm hoogwaardige techniek er toch nog Iraanse raketten doorheen komen. Als die geladen zijn met nukes ben je gewoon klaar. Je gaat dan niet zitten wachten en vrijwillig overgeleverd zijn aan het humeur van een man met een tulband die misschien met het verkeerde been uit bed is gestapt. En bovendien iedere dag zit te roepen dat die je wilt vernietigen. Wat moet je dan?
Zo simpel is het, Isral kan zich niet veroorloven ook maar enig risico te nemen met een land dat zo(dra) zij kan, haar nucleair gaat bestoken. Er hoeft er maar eentjedoor de Iron Dome te komen en Isral is af(gemaakt).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_217961086
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:48 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Gewoon de ingangen voorzien van bunkerbusters. Zwaartekracht doet de rest.
pi_217961089
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom is het hoofd van die baby geblurd?
Privacy redenen, denk ik
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wacht, het ging ze toch om de Palestijnen? Blijkbaar niet. En dit was natuurlijk ook allang duidelijk, dit is voor een heel groot deel van Islamitische wereld altijd al een religieus conflict geweest.
Als ze nu niets doen, zijn zij de volgende aan de beurt. Ik denk dat ze op die manier denken
pi_217961098
Beetje rare bericht na al die steunbetuigingen

twitter
pi_217961114
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:05 schreef Ali_boo het volgende:
Beetje rare bericht na al die steunbetuigingen

[ x ]
Steunbetuiging van een afstandje. We steunen jullie absoluut! Maar niet de grens overkomen, okay?
  maandag 16 juni 2025 @ 13:09:40 #173
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217961129
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2025 11:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Netanyahu ook niet. Zie hier het recept voor een toxische oorlog.
Ik geef Netanyahu nog het voordeel dat hij met de zijnen (en daarmee het westen) mijn part uit winstbejag heelhuids wil overleven en die knotsgekke Aya's desnoods bereid zijn zichzelf met alles en iedereen op te offeren aan een waanidee.
Voor de Iranirs is het een geloofsoorlog, voor de Israliers die te overleven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 16 juni 2025 @ 13:10:06 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217961134
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Privacy redenen, denk ik
[..]
Als ze nu niets doen, zijn zij de volgende aan de beurt. Ik denk dat ze op die manier denken
Dat zou niet logisch zijn. Want waarom zou Isral Pakistan gaan aanvallen? Daar is totaal geen reden voor.
  maandag 16 juni 2025 @ 13:12:47 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_217961153
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Privacy redenen, denk ik
[..]
Wat natuurlijk onzin is, Israel heeft nog nooit dreigende taal richting Pakistan uitgeslagen. Daarnaast liggen ze ook nog eens helemaal niet in die regio.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217961174
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou niet logisch zijn. Want waarom zou Isral Pakistan gaan aanvallen? Daar is totaal geen reden voor.
Weet ik het, probeer me ook in hun situatie in te leven.
  maandag 16 juni 2025 @ 13:18:29 #177
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217961182
Misschien is Pakistan bang dat er een vluchtelingenstroom op gang komt vanuit Iran, of dat mensen die Isral zoekt naar Pakistan vluchten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 16 juni 2025 @ 13:18:32 #178
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217961183
Pakistan, ook al zo'n enorm shithole. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217961185
twitter
pi_217961189
Probeert Nathanyahu de VS erbij te betrekken door te beweren da Iran achter de aanslagpogingen op Trump zat? :')
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')