abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2025 @ 01:00:09 #201
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217958556
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:58 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het zou toch wat zijn als daar ff een bunker buster categorie XL op is gevallen…Iran lijkt rijp voor de sloop, vanavond voor het eerst ook geen massale raket aanval meer. Dat zegt ook wel heel veel.
Ja, de plekken waar ze vandaan schoten zijn dus al uitgeschakeld door Israël.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217958558
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:58 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het zou toch wat zijn als daar ff een bunker buster categorie XL op is gevallen…Iran lijkt rijp voor de sloop, vanavond voor het eerst ook geen massale raket aanval meer. Dat zegt ook wel heel veel.
Jij herinnert je nog niet de aanval op Irak?
pi_217958563
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217958564
Ik hou het voor gezien, tot morgen!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217958566
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, de plekken waar ze vandaan schoten zijn dus al uitgeschakeld door Israël.
Ja dat lijkt me het meest logische. Of ze kunnen gewoon niet meer vanwege gebrek aan leiding die uitgeschakeld is die de codes hebben etc. Of de infrastructuur of gewoon geen raketten meer die direct ingezet kunnen worden. Dat ze de rest van de voorraad eerst ergens vandaan moeten halen als ze dat nog kunnen.

Ik geloof er niet in dat ze de beste wapens en zwaarste raketten nog achter de hand hebben gehouden. Dat er nog een groot konijn uit de hoge hoed komt. Of ze moeten serieus iets uit Noord Korea gehad hebben, of uit Pakistan. Maar dat moet inlichtingen toch hebben opgevangen zou je zeggen.
pi_217958567
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:08 schreef Ali_boo het volgende:
Ik hou het voor gezien, tot morgen!
Overbodig mededeling, ga verhuizen. :(
  maandag 16 juni 2025 @ 01:09:35 #207
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217958568
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou vooralsnog staat Iran dik voor lul en lijkt Israel de overhand te hebben. Probleem is dat Iran maar een keer hoeft succes hoeft te hebben. Totaal luchtoverwicht boven Iran en een onthoofding van de overheid kan zomaar eens de resterende islamitische gekkies het idee geven dat het de bom krijgen of dood is.

Bij de vorige nucleaire deal was de VS onder Trump onbetrouwbaar en Israel wilde ook niks liever dan aanvallen. Het is een opsomming van dreigingen en ik zie geen enkele wortel om nucleair vrij te blijven voor Iran.
iran nam al ene soort voorschot op het eindspel, wat zij zien; israel kan alles vernietigen maar we gaan herbouwen en het gaat toch gebeuren dat we verrijken etc ect.
israel vecht tegen vijanden die zich niet laten verslaan. ook als hebben ze niks meer.
pi_217958570
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
iran nam al ene soort voorschot op het eindspel, wat zij zien; israel kan alles vernietigen maar we gaan herbouwen en het gaat toch gebeuren dat we verrijken etc ect.
israel vecht tegen vijanden die zich niet laten verslaan. ook als hebben ze niks meer.
Niet Israel, alleen hun fanatieke extremistische regering.
pi_217958571
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij herinnert je nog niet de aanval op Irak?
Dat ging precies zo. Eerste dagen lucht afweer boven de steden, met af en toe een zware inslag, en daarna werd het langzaam stil. Daarna was het luchtruim volledig vrij. En toen kwam de invasie. Die invasie gaat hier nooit komen, maar tot nu toe lijkt het toch echt allemaal hetzelfde. En dat zou betekenen dat we binnen zeer korte tijd van dagen totale rust krijgen omdat alles gesloopt is wat nog enigszins een bedreiging is door de lucht. En dan loop je nergens meer veilig rond in Iran.
pi_217958573
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:12 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dat ging precies zo. Eerste dagen lucht afweer boven de steden, daarna werd het stil. Daarna was het luchtruim volledig vrij. En toen kwam de invasie. Die invasie gaat hier nooit komen, maar tot nu toe lijkt het toch echt allemaal hetzelfde. En dat zou betekenen dat we binnen zeer korte tijd van dagen totale rust krijgen omdat alles gesloopt is wat nog enigszins een bedreiging is door de lucht.
Dat denk ik ook en wie worden de dupe? Juist ja, de gewone mensen, in Irak is het nu nog een puinhoop.
pi_217958577
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook en wie worden de dupe? Juist ja, de gewone mensen, in Irak is het nu nog een puinhoop.
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar als je de hele dag roept dat je Israel wilt vernietigen en in allerlei grotten en bergen met uranium zit te klooien, dan kun je gewoon niet anders dan actie ondernemen. Ik snap dat volkomen als je een super klein landje bent en zeer kwetsbaar. Je ziet dat zelfs met een enorm hoogwaardige techniek er toch nog Iraanse raketten doorheen komen. Als die geladen zijn met nukes ben je gewoon klaar. Je gaat dan niet zitten wachten en vrijwillig overgeleverd zijn aan het humeur van een man met een tulband die misschien met het verkeerde been uit bed is gestapt. En bovendien iedere dag zit te roepen dat die je wilt vernietigen. Wat moet je dan?
pi_217958579
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar als je de hele dag roept dat je Israel wilt vernietigen en in allerlei grotten en bergen met uranium zit te klooien, dan kun je gewoon niet anders dan actie ondernemen. Ik snap dat volkomen als je een super klein landje bent en zeer kwetsbaar. Je ziet dat zelfs met een enorm hoogwaardige techniek er toch nog Iraanse raketten doorheen komen. Als die geladen zijn met nukes ben je gewoon klaar. Je gaat dan niet zitten wachten en vrijwillig overgeleverd zijn aan het humeur van een man met een tulband die misschien met het verkeerde been uit bed is gestapt. En bovendien iedere dag zit te roepen dat die je wilt vernietigen. Wat moet je dan?
De gemiddelde Iraanse burger boeit dat hele Israel geen ene bal, ik vermoed zelfs dat ze niet eens weten waar het ligt. Wat ze wel weten is dat ze hun regering niet mogen tegen spreken. Maar goed, met religieuze of wat voor ismes fanatieke extremisten valt niet te onderhandelen of ook maar enige diplomatie toe te passen. Dan de harde hand maar. En datzelfde telt ook voor veel Israelische zionisten.
  maandag 16 juni 2025 @ 01:39:58 #213
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217958581
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit ja.
pi_217958582
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit ja.
Zonder tulband en met wel een petje op met een rothumeur kan het ook.
  maandag 16 juni 2025 @ 01:49:05 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217958584
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou vooralsnog staat Iran dik voor lul en lijkt Israel de overhand te hebben. Probleem is dat Iran maar een keer hoeft succes hoeft te hebben. Totaal luchtoverwicht boven Iran en een onthoofding van de overheid kan zomaar eens de resterende islamitische gekkies het idee geven dat het de bom krijgen of dood is.

Bij de vorige nucleaire deal was de VS onder Trump onbetrouwbaar en Israel wilde ook niks liever dan aanvallen. Het is een opsomming van dreigingen en ik zie geen enkele wortel om nucleair vrij te blijven voor Iran.
Welke wortel zie jij voor Israël om Iran niet aan te vallen?

Iran is de architect achter Hamas, Hezbollah, de Houthis, milities in de Syrische burgeroorlog, 7 oktober deels. Allemaal met maar één doel: Israël vernietigen. Ander doel: exporteren van de revolutie. Omver werpen monarchieën in Soennitische landen.

Dit roept Iran al decennia, zonder er enige doekjes om te winden. Hun proxies die voorheen het vuile werk opknapten doen het niet zo goed meer. Iran laat nu zien er niet voor te schromen Israël rechtstreeks aan te vallen. Elke aanval levert informatie op over Israël's luchtverdediging.

Het laatste decennium heeft Israël moeten aanzien hoe Iran uranium aan het verrijken was met een verrijkingsgraad ver boven civiele doeleinden en steeds meer en betere raketten als mogelijke lanceringsmechanismen aan het bouwen was. Daarnaast zijn die raketten op zichzelf in staat behoorlijke schade aan te richten.

Als je dat allemaal bij elkaar optelt, klinkt dat als een land wat je "de bom" wil laten krijgen?
pi_217958585
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Welke wortel zie jij voor Israël om Iran niet aan te vallen?

Iran is de architect achter Hamas, Hezbollah, de Houthis, milities in de Syrische burgeroorlog, 7 oktober deels. Allemaal met maar één doel: Israël vernietigen. Ander doel: exporteren van de revolutie. Omver werpen monarchieën in Soennitische landen.

Dit roept Iran al decennia, zonder er enige doekjes om te winden. Hun proxies die voorheen het vuile werk opknapten doen het niet zo goed meer. Iran laat nu zien er niet voor te schromen Israël rechtstreeks aan te vallen. Elke aanval levert informatie op over Israël's luchtverdediging.

Het laatste decennium heeft Israël moeten aanzien hoe Iran uranium aan het verrijken was met een verrijkingsgraad ver boven civiele doeleinden en steeds meer en betere raketten als mogelijke lanceringsmechanismen aan het bouwen was. Daarnaast zijn die raketten op zichzelf in staat behoorlijke schade aan te richten.

Als je dat allemaal bij elkaar optelt, klinkt dat als een land wat je "de bom" wil laten krijgen?
Absurd! Iran is geen persoon en kan niet roepen.
  maandag 16 juni 2025 @ 01:54:24 #217
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217958588
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Absurd! Iran is geen persoon en kan niet roepen.
Het land wordt toch echt bestuurd door geestelijken, of beter gezegd, geestelijk gestoorden. Weg met die religekkies. En daarna Bibi aanpakken O-)

Ik ga maffen :W
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217958590
Het is erg stil. Toch geldt er nog steeds de waarschuwing in de schuilkelders te blijven blijkbaar, in Israel. In Iran klinken wel door het hele land klappen, maar het lijkt vooral op vliegvelden en die complexen voor verrijking van uranium.
En niet bijzonder massaal. Maar er komen ook veel minder beelden uit Iran dan uit Israel lijkt het, beetje een rustige/saaie avond op deze manier.
  maandag 16 juni 2025 @ 01:59:55 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217958592
Saai? :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_217958594
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Het land wordt toch echt bestuurd door geestelijken, of beter gezegd, geestelijk gestoorden. Weg met die religekkies. En daarna Bibi aanpakken O-)

Ik ga maffen :W
Niks mis met gelovige mensen, maar wel graag in hun eigen vrije tijd. Frankrijk was onze eerste Europese natie die dat begreep.

quote:
Frankrijk is een ‘République laïque’ aldus het eerste artikel van de grondwet. De overheid garandeert vrijheid van geweten, ‘liberté de conscience’: de Franse burger mag geloven of, net zo belangrijk, niet geloven. Daarnaast is er het neutraliteitsprincipe: kerk en staat zijn gescheiden. Religie is een privéaangelegenheid. Dit principe van laïcité maakt vrijheid en gelijkheid mogelijk.
pi_217958597
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 01:55 schreef Eagles89 het volgende:
Het is erg stil. Toch geldt er nog steeds de waarschuwing in de schuilkelders te blijven blijkbaar, in Israel. In Iran klinken wel door het hele land klappen, maar het lijkt vooral op vliegvelden en die complexen voor verrijking van uranium.
En niet bijzonder massaal. Maar er komen ook veel minder beelden uit Iran dan uit Israel lijkt het, beetje een rustige/saaie avond op deze manier.
Zit jij je te verkneuteren op een derde wereld oorlog?
pi_217958611
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 02:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zit jij je te verkneuteren op een derde wereld oorlog?
Ik heb een vrije avond/nacht en hoef morgen pas heel laat mn bed uit, ik had wel wat meer verwacht dan dit na de actie van de afgelopen dagen. Ik lig hier momenteel in mn eentje op een grote bank te kijken naar een 77 inch TV, maar ga nu maar iets anders kijken denk ik. Die Steve van Agenda Free lijkt het alleen maar spannend te houden om kijkers vast te houden maar dr gebeurt echt niks.
pi_217958613
Launches
pi_217958614
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:05 schreef skysherrif het volgende:
Launches
Veel
pi_217958619
Wtf harde knal net in Tel Aviv denk ik
pi_217958620
Rake knallen in Haifa, zag er 2-3 achter elkaar
pi_217958621
Nog een wave nu
pi_217958622
Ongelofelijk hoeveel er nog uit de lucht worden gehaald, maar wtf. Dit gaat Israel zeer slecht accepteren. Paar rake hits. Maar wat een bizar systeem om zoveel raketten te kunnen onderscheppen. Europa is echt totaal kansloos tegen zulk geweld.
pi_217958623
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
Rake knallen in Haifa, zag er 2-3 achter elkaar

Haifa refinery
pi_217958624
twitter
pi_217958625
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Ongelofelijk hoeveel er nog uit de lucht worden gehaald, maar wtf. Dit gaat Israel zeer slecht accepteren. Paar rake hits. Maar wat een bizar systeem om zoveel raketten te kunnen onderscheppen. Europa is echt totaal kansloos tegen zulk geweld.
Meer hits dan alle andre bij elkaar vgm.
pi_217958627
Toch nog actie, maar denk dat het nu wel klaar is. De lanceer installaties zijn nu mooie doelwitten geworden in elk geval :)
pi_217958628
twitter

Harde knal op het einde dus opletten met je volume
  maandag 16 juni 2025 @ 03:23:22 #234
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217958629
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]
En het blijft maar doorgaan nu.
pi_217958631
twitter

Nog meer beelden
pi_217958632
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Sommige klappen zijn ook van de afweer, ik heb er een stuk of 3 geteld die insloegen. Ben benieuwd hoeveel er uit de lucht zijn gehaald, het zag er indrukwekkend uit in elk geval.

Edit stuk of 5 inslagen geteld.
  maandag 16 juni 2025 @ 03:28:52 #237
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217958635
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Sommige klappen zijn ook van de afweer, ik heb er een stuk of 3 geteld die insloegen. Ben benieuwd hoeveel er uit de lucht zijn gehaald, het zag er indrukwekkend uit in elk geval.

Edit stuk of 5 inslagen geteld.
Ja twee in Half en drie in Tel Aviv.
pi_217958636
twitter

Al een tijdje tit for tat op deze manier

Jij schiet op een uni van mij? Ik schiet op een uni van jou
Jij schiet op een olieraffinaderij van mij? Ik schiet er op 1 van jou
pi_217958637
Het is klaar, mensen mogen weer uit de schuilkelders. Nou dat was het weer voor vandaag voor mij. Ik ga wat anders kijken, morgen weer een nieuwe ronde.
  maandag 16 juni 2025 @ 03:34:05 #240
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217958638
Mensen mogen weer naar hun huis nu….

Ik zou nog ff in die kelder blijven zitten.
pi_217958640
twitter

Direct hit
pi_217958641

America joins the war.
pi_217958642
twitter
pi_217958643
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:47 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

America joins the war.
Grok zegt van niet :+

twitter

Het zou denk ik ook makkelijker zijn spul uit de regio te halen aangezien ze daar nogal wat bases hebben
pi_217958645
pi_217958646
twitter

twitter
pi_217958649
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 03:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Grok zegt van niet :+

[ x ]

Het zou denk ik ook makkelijker zijn spul uit de regio te halen aangezien ze daar nogal wat bases hebben
25 inmiddels
pi_217958650
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 04:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]
25 inmiddels
twitter

Denk eigenlijk niet dat ze hun transponders aan zouden zetten mocht er echt iets spelen
pi_217958651
twitter
pi_217959013
Blijft toch bijzonder dat Nederland geen schuilkelders heeft in het geval als er iets gebeurd, want dan ben je echt op jezelf aangewezen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')