quote:Op maandag 16 juni 2025 03:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
Rake knallen in Haifa, zag er 2-3 achter elkaar

Meer hits dan alle andre bij elkaar vgm.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef Eagles89 het volgende:
Ongelofelijk hoeveel er nog uit de lucht worden gehaald, maar wtf. Dit gaat Israel zeer slecht accepteren. Paar rake hits. Maar wat een bizar systeem om zoveel raketten te kunnen onderscheppen. Europa is echt totaal kansloos tegen zulk geweld.

En het blijft maar doorgaan nu.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer hits dan alle andre bij elkaar vgm.

Sommige klappen zijn ook van de afweer, ik heb er een stuk of 3 geteld die insloegen. Ben benieuwd hoeveel er uit de lucht zijn gehaald, het zag er indrukwekkend uit in elk geval.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer hits dan alle andre bij elkaar vgm.

Ja twee in Half en drie in Tel Aviv.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Sommige klappen zijn ook van de afweer, ik heb er een stuk of 3 geteld die insloegen. Ben benieuwd hoeveel er uit de lucht zijn gehaald, het zag er indrukwekkend uit in elk geval.
Edit stuk of 5 inslagen geteld.

Grok zegt van nietquote:

25 inmiddelsquote:Op maandag 16 juni 2025 03:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grok zegt van niet
[ x ]
Het zou denk ik ook makkelijker zijn spul uit de regio te halen aangezien ze daar nogal wat bases hebben

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |