Scheelt weer zelf webcams bijhouden als er iets interessants isquote:Op zondag 15 juni 2025 22:26 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als ik ooit twijfel aan mijn gezondheid dan zet ik gewoon Steve een kwartiertje op.
Als daarna de parels op mijn voorhoofd staan weet ik dat ik een afspraak bij de cardioloog kan maken.
Één grote spastische zenuw die man.
Niet zo zeer stoppen omdat het spul op is maar eerder omdat er op de achtergrond nog wat politiek speelt denk ikquote:Op zondag 15 juni 2025 22:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze nu al stoppen.
Of ze hebben dan niks meer, wat zeer pijnlijk zou zijn op dag 3.
Of ze denken van, ach laten we ze vannacht wat rust geven.
Dat is waar.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Scheelt weer zelf webcams bijhouden als er iets interessants is
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:14 schreef superniger het volgende:
Thomas Erdbrink nu bij Renze. Uiteraard is hij pro Iran.
Escalatie? Welke escalatie? Of je nou tegen Houthi's, Hamas, Hezbollah of de Ayatolla's vecht: een pot natquote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Escalatie? Welke escalatie? Of je nou tegen Houthi's, Hamas, Hezbollah of de Ayatolla's vecht: een pot nat
Is dit niet gewoon een standaard file? Je ziet er nog een hoop de andere kant op rijden.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef ACT-F het volgende:
En het allerbelangrijkste in een crisissituatie is voorin binnen handbereik te vinden![]()
[ x ]
Ik vind hem pro Iran overkomen. Maar geef hem eens ongelijk: als ik mij niet vergis woont en werkt hij al meer dan 10 jaar in Iran. Is getrouwd en heeft volgens mij zelfs een gezin daar. Zijn perskaart (noem ik het even) is al eens ingetrokken (in ik meen 2020), dus die man kan zich geen negatieve uitingen t.o.v. het Iraanse regime permitteren. Zijn brood en misschien zelfs zijn gezin hangt er vanaf.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is hij pro Iran, of is hij niet vol enthousiasme over weer een enorme escalatie vanuit Israel terwijl vredesgesprekken gaande waren?
Alcohol?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:31 schreef ACT-F het volgende:
En het allerbelangrijkste in een crisissituatie is voorin binnen handbereik te vinden![]()
[ x ]
Iran zit sinds 1979 al in een escalatie richting Israël.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?
Die zullen ze vast ook hebben, maar in Iran moet je dat niet te opzichtig doen. Gaat natuurlijk om de wc-rol voorin voor het geval dat ze in hun broek doen.quote:
Daarnaast wilde Iran niet stoppen met het produceren van een kernwapen. Maar dit wordt natuurlijk allemaal genegeerd door Glazenmaker, zodat de schuld in de schoenen kan worden geschoven van Israël.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iran zit sinds 1979 al in een escalatie richting Israël.
Al hun praatjes over Israël veranderen in een parkeerplaats en onbewoonbaar maken is precies waarom Israël het zich niet kan veroorloven dat die gekken beschikken over nukes.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iircquote:Op zondag 15 juni 2025 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien wel... tot dan toe waren ze bezig met hun proxies...om zelf buiten schot te blijven. Maar nu.. tja... vroeg of laat wist je dat dit zou gebeuren. Israel zou niet toestaan dat ze de bom kregen. Goedschiks of kwaadschiks.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als Iran vorige week opeens honderden raketten was gaan afschieten op Israel, dan had je het geen escalatie genoemd?
Is ook goede bescherming tegen Covid. In Azië is er weer flink wat Covid.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die zullen ze vast ook hebben, maar in Iran moet je dat niet te opzichtig doen. Gaat natuurlijk om de wc-rol voorin voor het geval dat ze in hun broek doen.
Ah ja. Dat is waar ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iirc
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepostquote:Op zondag 15 juni 2025 22:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Noord-Korea zie ik als de enige wildcard op dit lijstje.
Rusland heeft te veel te verliezen en vertrouwt de haatbaarden net zo min, China geeft geen reet om de Palestijnen en vertrouwt de haatbaarden ook niet. Zeker niet met intelligence gevoelige info als Chinese nukes.
Noord-Korea heeft weinig te verliezen, heeft zelf geloofwaardige afschrikking en het MO ligt extreem ver bij hen vandaan.
Toch lijkt me dat een aankoop van een NK nuke niet kan plaatsvinden zonder dat China, Amerika of Israël hier achter komt. En die gaan dat never nooit toestaan.
https://en.wikipedia.org/(...)20weapons%20industry.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Iets later volgens mij. Israel steunde ze voor miljarden tijdens de oorlog met Irak in de jaren 1981-1986 iirc
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.quote:
Ik zou dit niet zo willen stellen. De ayatollahs noemden Rusland een aantal jaar geleden nog de “lesser Satan”. Ik denk dat de huidige geopolitieke verstandhouding eerder voortvloeit uit het principe van de minst slechte keuze waar wat te halen valt dan dat ze elkaar echt als bondgenoten zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost![]()
China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land
En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.
Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef ACT-F het volgende:
What's going on?
In the heart of Tel Aviv, a woman goes out without clothes and openly chants pro-Houthi slogans!
We ask: Is this freedom of expression, or is it crossing red lines in a sensitive security situation?
The police are called upon to deal with these incidents wisely and responsibly to preserve stability and the public interest.
[ x ]
Geen idee. Ik versta er geen snars van. Maar wel vermakelijkquote:Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschienquote:Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
Daar zijn ze helemaal niet toe in staat. Plus dat betekent het einde van Pakistan.quote:
Jij hebt het niet zo op onderhandelen als er ook moslims vermoord kunnen worden he?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarnaast wilde Iran niet stoppen met het produceren van een kernwapen. Maar dit wordt natuurlijk allemaal genegeerd door Glazenmaker, zodat de schuld in de schoenen kan worden geschoven van Israël.
nou okee, die misschien wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschien
En dan de grotere minderheidsgroepen in Syrie, Libanon, Yemen, Turkije, Afghanistan en Pakistan.
Laten we vooral niet doen alsof Israel de afgelopen decennia nou zo'n lieve onschuldige buurman is geweest.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wel... tot dan toe waren ze bezig met hun proxies...om zelf buiten schot te blijven. Maar nu.. tja... vroeg of laat wist je dat dit zou gebeuren. Israel zou niet toestaan dat ze de bom kregen. Goedschiks of kwaadschiks.
Als je overbuurman je buurjongens stelselmatig van stenen voorziet en van geld om nieuwe ballen te kopen waarmee je buurjongens je glazen schuur en huis bekogelen is het niet vreemd dat jij de overbuurman een keer op de korrel neemt natuurlijk.
Op dit moment niet nee, ze moeten zich wanhopig voelen willen ze dat überhaupt overwegen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.
China heeft wel meer belangen in het MO en heeft er zeker baat bij dat Iran niet de hele hegemonie daar verstoort. Daarnaast gaat China nooit nukes aan derden geven, dat soort informatie geef je niet weg want het gaat om de veiligheid van je eigen natie.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost![]()
China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land
En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.
Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
Naja dat was een grote angst van Israel dat een van die slachtofferclubjes die door Iran worden opgeofferd een kofferbom of raket met een vieze/vuile/nuke zouden krijgen. Niemand die weet wie het gedaan heeft. Maar met de jaren heen en de technieken van nu met al die drones kan dat maar zo werkelijkheid worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Bensel het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als iran vuile bommen gaat gebruiken. ballistische raketten geladen met radioactief spul. Geen kernexplosie, wel erg vervelend
Ja maar dat is dus nog maar de vraag. Aan de start van dit feest riep Bibi dat ze al genoeg materiaal voor meerdere nukes hebben. Stel het programma ligt nu echt plat, dan nog is de (dreiging van) een atoomexplosie het enige wat het regime weer een afschrikking tegen Israel geeft en ze hebben verrijkt uranium genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
In mijn ogen is het al wel klaar. Israel heeft vrijwel volledige controle over het luchtruim in Iran, bijna alle kopstukken van het regime zijn gedood, en er is vandaag voor het eerst nauwelijks nog een rakettenregen richting Israel gegaan (waarschijnlijk omdat er bij iedere lancering locaties beschikbaar komen voor Israel om te vernietigen).quote:Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Wie staat er nu voor ? Ik heb de wedstrijd niet helemaal kunnen volgen
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomenquote:
Dit is typische MO borstklopperij, een spelletje dat Pakistan vanuit India-Pakistan ook goed heeft geleerd. Je moet je eerder zorgen maken als er niks geks wordt geroepen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomen
Dat is wel significant die trekken ze uit de Indo-Pacific weg dan. Verwacht de VS actie?quote:
VOG in die tijd?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.
Niemand is onschuldig.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laten we vooral niet doen alsof Israel de afgelopen decennia nou zo'n lieve onschuldige buurman is geweest.
Hij had hem dus nietquote:Op zondag 15 juni 2025 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
VOG in die tijd?Er was toen veel vertrouwen in de mensheid
Volgens mij scharen alle anti-Westerse landen zich wel achter Iran.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
Echt?? Hoe zit dat precies?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomen
Hoe dan??quote:Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alleen hebben ze dat nooit gedaan. Terwijl ze wel de verschillende mogelijkheden hebben gehad. Dus de vraag is even of dit niet een Irak-verhaal gaat worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja dat was een grote angst van Israel dat een van die slachtofferclubjes die door Iran worden opgeofferd een kofferbom of raket met een vieze/vuile/nuke zouden krijgen. Niemand die weet wie het gedaan heeft. Maar met de jaren heen en de technieken van nu met al die drones kan dat maar zo werkelijkheid worden.
ja zoiets is iedereen ook wel bang voor.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus nog maar de vraag. Aan de start van dit feest riep Bibi dat ze al genoeg materiaal voor meerdere nukes hebben. Stel het programma ligt nu echt plat, dan nog is de (dreiging van) een atoomexplosie het enige wat het regime weer een afschrikking tegen Israel geeft en ze hebben verrijkt uranium genoeg.
Ah het wappie speelboek van situaties totaal verdraaien en de helft verzinnen. Hoop je nu dat ik oude posts ga opzoeken ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:56 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Niemand is onschuldig.
Tegelijkertijd is er ook een onmiskenbaar verschil in de situatie van Israel waarbij je geografisch als enige omsingeld bent door buren die zich keer op keer als gewelddadige beesten hebben bewezen de afgelopen jaren, zodra ze de gelegenheid kregen.
Daar zou iedereen korte metten mee gemaakt hebben.
Maargoed. Jij brult volgens mij graag naar anderen “dat ze 0 argumenten hebben, maar wel een grote bek”, en als er vervolgens tot 6 keer toe een poging wordt gedaan om op een beschaafde manier argumenten aan te leveren, kruip je terug in je holletje en geef je niet thuis.
Wat is je doel precies daarmee? Ons eraan herinneren dat Israel ook dood en verderf zaait? Want dat is prima verder, maar ik heb niet het idee dat het hier ontkent wordt dat ze daarin regelmatig te ver gaan.
Ziet er idd reuze vriendelijk en gezellig uit daar, die mensen gun je gewoon de techniek om wat prachtige atoombommen te producerenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze dat nooit gedaan. Terwijl ze wel de verschillende mogelijkheden hebben gehad. Dus de vraag is even of dit niet een Irak-verhaal gaat worden.
Dit klopt gewoon echt niet. Er waren vorig jaar(!) al zeer concrete berichten over een Iraanse dreiging rondom Trump. Zijn beveiliging is toen ook zichtbaar aangescherpt. Ik ben lui maar dit is heel makkelijk terug te vinden via Google. Dit werd ook gewoon door vrijwel alle betrouwbare nieuws outlets gebracht. Dit speelde al veel en veel langer dan de afgelopen dagen in elk geval.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
De Israëliërs dachten we maken Trump bang met het bericht dat Iran hem wil vermoorden. Had niet de gewenste effect, op naar plan B![]()
[ x ]
Hahahaquote:Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef ACT-F het volgende:
What's going on?
In the heart of Tel Aviv, a woman goes out without clothes and openly chants pro-Houthi slogans!
We ask: Is this freedom of expression, or is it crossing red lines in a sensitive security situation?
The police are called upon to deal with these incidents wisely and responsibly to preserve stability and the public interest.
[ x ]
Even verder bouwend op deze, wat meer achtergrond hierover, beschreven vanuit de mogelijkheden van Iran hiertoe en de mogelijke zienswijze van Khamenei:quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Bensel het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als iran vuile bommen gaat gebruiken. ballistische raketten geladen met radioactief spul. Geen kernexplosie, wel erg vervelend
Sja. Uiteindelijk leidt dit soort haatpraat gewoon onheroeppelijk tot FAFO.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ziet er idd reuze vriendelijk en gezellig uit daar, die mensen gun je gewoon de techniek om wat prachtige atoombommen te produceren
Bekijk deze YouTube-video
Nee hoor. Het valt me heel erg op dat je anderen dingen verwijt die je zelf ook doet. Pot verwijt de ketel verhaal. “Jij-bakken” noemen ze dat hier volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ah het wappie speelboek van situaties totaal verdraaien en de helft verzinnen. Hoop je nu dat ik oude posts ga opzoeken ofzo?
Bedankt voor de vertalingquote:Op zondag 15 juni 2025 23:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Hahahadit heeft niks met de houthis te maken. In het begint zegt ze קחו אותי (neem me mee) wat kan klinken als houthi.
Daarna heeft ze het een paar keer over haar borsten. Ze schreeuwt tegen de gast in de ambilance dat ie ze maar al te graag wil voelen maar dat ie er vanaf moet blijven
Heeft niks met gezelligheid te maken. Die beelden kan je ook bij Israël ophalen, zoals Louis Theraux ook heeft gedaan. Dat er mongolen aan de macht zijn in beide landen is niets nieuws.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ziet er idd reuze vriendelijk en gezellig uit daar, die mensen gun je gewoon de techniek om wat prachtige atoombommen te produceren
Oke laat me de beelden maar zien dan. Dat er in het parlement massaal en unaniem wordt geschreeuwd dat Iran vernietigd moet worden. Ben benieuwd waarmee je aankomtquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niks met gezelligheid te maken. Die beelden kan je ook bij Israël ophalen, zoals Louis Theraux ook heeft gedaan. Dat er mongolen aan de macht zijn in beide landen is niets nieuws.
Laten we nou niet doen alsof haatpraat slechts eenrichtingsverkeer is tussen deze twee.
Ja je mag daar niet je hond uit laten maar wel een bom makenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Textbook false equivalence dit.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niks met gezelligheid te maken. Die beelden kan je ook bij Israël ophalen, zoals Louis Theraux ook heeft gedaan. Dat er mongolen aan de macht zijn in beide landen is niets nieuws.
Laten we nou niet doen alsof haatpraat slechts eenrichtingsverkeer is tussen deze twee.
Nou vooralsnog staat Iran dik voor lul en lijkt Israel de overhand te hebben. Probleem is dat Iran maar een keer hoeft succes hoeft te hebben. Totaal luchtoverwicht boven Iran en een onthoofding van de overheid kan zomaar eens de resterende islamitische gekkies het idee geven dat het de bom krijgen of dood is.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja zoiets is iedereen ook wel bang voor.
ik denk dat israel er wel bovenop zit, met informanten en spionage.
en we weten nog niet waar israel gaat stoppen. en ook niet wat iran allemaal heeft om al hun verworvenheden te verstoppen, ondergronds of ver weg. allemaal erg onzeker.
Massaal en unaniem niet, maar ga je nu hier zitten ontkennen dat die geluiden in Israël aanwezig zijn? Bijvoorbeeld richting Arabieren in het algemeen of Gaza specifiek?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oke laat me de beelden maar zien dan. Dat er in het parlement massaal en unaniem wordt geschreeuwd dat Iran vernietigd moet worden. Ben benieuwd waarmee je aankomt
Tering he, wat een bizar verhaalquote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul_Qadir_Khan
quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_of_mass_destruction
Wat lees ik hier nouquote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Abdul_Qadir_Khan
Goh een auteur van misschien wel het meest pro oorlog instituut van Amerika wil meer oorlog.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Even verder bouwend op deze, wat meer achtergrond hierover, beschreven vanuit de mogelijkheden van Iran hiertoe en de mogelijke zienswijze van Khamenei:
https://nationalsecurityj(...)move-against-israel/
Conclusie van de auteur: Israël moet Khamenei doden!
Khan, een Pakistaanse senior natuurkundige, werkte in HengeloAlmelo voor een Nederlands bedrijf dat centrifuges (naar ontwerp van een NL professor) inzette om uranium te verrijken voor onze nucleaire geneeskunde.quote:
Jij zei vanmiddag mij voor het eerst te zien en nu al heb je mij zogenaamd 6x gevraagd aardig te zijn. Je lult uit je nek en anders kun je die voorbeelden makkelijk terugvinden.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het valt me heel erg op dat je anderen dingen verwijt die je zelf ook doet. Pot verwijt de ketel verhaal. “Jij-bakken” noemen ze dat hier volgens mij.
Nu begin je weer over “het wappie speelboek van situaties totaal verdraaien”.
Volgens mij kom ik hier niet over als een wappie, of iemand die de situatie verdraaid of de helft verzint. Om je dat te laten zien reageer na je geblaf op de inhoud met degelijke argumenten, en dan kruip je zoals ik al zei terug je holletje in en geef je niet thuis.
Dan doe je zelf toch precies hetzelfde als waar je anderen van beticht?
Ja mijn bek viel ook openquote:Op zondag 15 juni 2025 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Wat lees ik hier nou![]()
Op 14 november 1983 werd Khan door de Amsterdamse rechtbank bij verstek veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf wegens spionage in de jaren 1976 en 1977 (NJ 1984, 282). Dit vonnis werd op 28 maart 1985 door het gerechtshof vernietigd omdat de inleidende dagvaarding niet op de juiste wijze aan Khan was uitgereikt. Het OM besloot vervolgens van verdere vervolging af te zien.
In 1992 is aan Khan op, humanitaire gronden, een visum voor Nederland verleend[bron?] Begin 2004 verschenen er berichten dat Khan zijn nucleaire kennis, op persoonlijk basis, zou hebben verkocht aan landen geregeerd door dubieuze regimes, met name Libië, Iran en Noord-Korea
omg dit kan echt niet
Die zijn er misschien, maar echt maar bij een enkeling, en die door de bevolking ook niet massaal worden gesteund. Vaak van die splinter partijtjes of sowieso oppositie. Op geen enkele manier te vergelijken met een complete regering/parlement die een ander land de dood in wenst. Echt totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Massaal en unaniem niet, maar ga je nu hier zitten ontkennen dat die geluiden in Israël aanwezig zijn? Bijvoorbeeld richting Arabieren in het algemeen of Gaza specifiek?
Wat??quote:Op zondag 15 juni 2025 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij zei vanmiddag mij voor het eerst te zien en nu al heb je mij zogenaamd 6x gevraagd aardig te zijn. Je lult uit je nek en anders kun je die voorbeelden makkelijk terugvinden.
Urenco zit in Almelo.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:11 schreef Richestorags het volgende:
Khan, een Pakistaanse senior natuurkundige, werkte in Hengelo voor een Nederlands bedrijf dat centrifuges (naar ontwerp van een NL professor) inzette om uranium te verrijken voor onze nucleaire geneeskende.
Ja waar een klein land groot in kan zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Op 14 november 1983 werd Khan door de Amsterdamse rechtbank bij verstek veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf wegens spionage in de jaren 1976 en 1977 (NJ 1984, 282). Dit vonnis werd op 28 maart 1985 door het gerechtshof vernietigd omdat de inleidende dagvaarding niet op de juiste wijze aan Khan was uitgereikt. Het OM besloot vervolgens van verdere vervolging af te zien.
In 1992 is aan Khan op, humanitaire gronden, een visum voor Nederland verleend[bron?] Begin 2004 verschenen er berichten dat Khan zijn nucleaire kennis, op persoonlijk basis, zou hebben verkocht aan landen geregeerd door dubieuze regimes, met name Libië, Iran en Noord-Korea
omg dit kan echt niet
De Nederlandse regering wilde hierna Iraanse studenten niet in aanraking laten komen met gevoelig materiaal, echter werd dit door een rechter op grond van discriminatie verbodenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
omg dit kan echt niet
Misschien toch maar eens de docu van Louis bekijken dan. Dan zal je zien dat de Israelische staat die haatbaarden gewoon faciliteert. Dat is exact het hele probleem, de hele opzet. Die gespeelde onschuld van Israël, daar kijkt echt elke randdebiel doorheen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die zijn er misschien, maar echt maar bij een enkeling, en die door de bevolking ook niet massaal worden gesteund. Vaak van die splinter partijtjes of sowieso oppositie. Op geen enkele manier te vergelijken met een complete regering die een ander land de dood in wenst. Echt totaal onvergelijkbaar.
Zolang er geen Israëlische IRGC is om de Joodse revolutie te verspreiden en Arabische regimes en Iran omver te werpen, er in zalen "dood aan Iran" naar Bibi wordt geschreeuwd tijdens een toespraak en er geen milities in Libanon, Syrië, Jemen, Irak etc. gelegerd zijn met het enige doel om Iran omver te werpen is dit een enorme false equivalence.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Massaal en unaniem niet, maar ga je nu hier zitten ontkennen dat die geluiden in Israël aanwezig zijn? Bijvoorbeeld richting Arabieren in het algemeen of Gaza specifiek?
Laat ze daar maar niet horen dat ze hetzelfde zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 23:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hetzelfdehaal die twee altijd door elkaar maar thnx
Wanhopige poging om af te leiden. De settler hillbillies zijn een probleem, maar van een heel ander niveau en op een andere schaal dan Iran.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens de docu van Louis bekijken dan. Dan zal je zien dat de Israelische staat die haatbaarden gewoon faciliteert. Dat is exact het hele probleem, de hele opzet. Die gespeelde onschuld van Israël, daar kijkt echt elke randdebiel doorheen.
Ehh waarom zouden ze hun vijanden financieren dan? Dat klinkt totaal niet logisch en ruikt weer naar zo’n complot gekkie verhaal. Net als 9/11 en ISIS. Ik geloof best dat er geheime diensten als ze belang hebben soms partijen steunen die later zich tegen hun sponsor keren. Talloze voorbeelden. Maar dat doen zo ongeveer alle landen in de wereld.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens de docu van Louis bekijken dan. Dan zal je zien dat de Israelische staat die haatbaarden gewoon faciliteert. Dat is exact het hele probleem, de hele opzet. Die gespeelde onschuld van Israël, daar kijkt echt elke randdebiel doorheen.
Zolang ze door de Israelische staat militair worden gesteund, is dat dus niet zo. Het zijn wat mij betreft beide landen die dringend toe zijn aan een regime change, omdat ze die hele regio naar de tyfus helpen met hun achterlijke gedrag.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wanhopige poging om af te leiden. De settler hillbillies zijn een probleem, maar van een heel ander niveau en op een andere schaal dan Iran.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |