Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.quote:
Ik zou dit niet zo willen stellen. De ayatollahs noemden Rusland een aantal jaar geleden nog de “lesser Satan”. Ik denk dat de huidige geopolitieke verstandhouding eerder voortvloeit uit het principe van de minst slechte keuze waar wat te halen valt dan dat ze elkaar echt als bondgenoten zien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost![]()
China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land
En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.
Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef ACT-F het volgende:
What's going on?
In the heart of Tel Aviv, a woman goes out without clothes and openly chants pro-Houthi slogans!
We ask: Is this freedom of expression, or is it crossing red lines in a sensitive security situation?
The police are called upon to deal with these incidents wisely and responsibly to preserve stability and the public interest.
[ x ]
Geen idee. Ik versta er geen snars van. Maar wel vermakelijkquote:Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschienquote:Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
Daar zijn ze helemaal niet toe in staat. Plus dat betekent het einde van Pakistan.quote:
Jij hebt het niet zo op onderhandelen als er ook moslims vermoord kunnen worden he?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarnaast wilde Iran niet stoppen met het produceren van een kernwapen. Maar dit wordt natuurlijk allemaal genegeerd door Glazenmaker, zodat de schuld in de schoenen kan worden geschoven van Israël.
nou okee, die misschien wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschien
En dan de grotere minderheidsgroepen in Syrie, Libanon, Yemen, Turkije, Afghanistan en Pakistan.
Laten we vooral niet doen alsof Israel de afgelopen decennia nou zo'n lieve onschuldige buurman is geweest.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien wel... tot dan toe waren ze bezig met hun proxies...om zelf buiten schot te blijven. Maar nu.. tja... vroeg of laat wist je dat dit zou gebeuren. Israel zou niet toestaan dat ze de bom kregen. Goedschiks of kwaadschiks.
Als je overbuurman je buurjongens stelselmatig van stenen voorziet en van geld om nieuwe ballen te kopen waarmee je buurjongens je glazen schuur en huis bekogelen is het niet vreemd dat jij de overbuurman een keer op de korrel neemt natuurlijk.
Op dit moment niet nee, ze moeten zich wanhopig voelen willen ze dat überhaupt overwegen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.
China heeft wel meer belangen in het MO en heeft er zeker baat bij dat Iran niet de hele hegemonie daar verstoort. Daarnaast gaat China nooit nukes aan derden geven, dat soort informatie geef je niet weg want het gaat om de veiligheid van je eigen natie.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost![]()
China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land
En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.
Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
Naja dat was een grote angst van Israel dat een van die slachtofferclubjes die door Iran worden opgeofferd een kofferbom of raket met een vieze/vuile/nuke zouden krijgen. Niemand die weet wie het gedaan heeft. Maar met de jaren heen en de technieken van nu met al die drones kan dat maar zo werkelijkheid worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Bensel het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als iran vuile bommen gaat gebruiken. ballistische raketten geladen met radioactief spul. Geen kernexplosie, wel erg vervelend
Ja maar dat is dus nog maar de vraag. Aan de start van dit feest riep Bibi dat ze al genoeg materiaal voor meerdere nukes hebben. Stel het programma ligt nu echt plat, dan nog is de (dreiging van) een atoomexplosie het enige wat het regime weer een afschrikking tegen Israel geeft en ze hebben verrijkt uranium genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
In mijn ogen is het al wel klaar. Israel heeft vrijwel volledige controle over het luchtruim in Iran, bijna alle kopstukken van het regime zijn gedood, en er is vandaag voor het eerst nauwelijks nog een rakettenregen richting Israel gegaan (waarschijnlijk omdat er bij iedere lancering locaties beschikbaar komen voor Israel om te vernietigen).quote:Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Wie staat er nu voor ? Ik heb de wedstrijd niet helemaal kunnen volgen
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomenquote:
Dit is typische MO borstklopperij, een spelletje dat Pakistan vanuit India-Pakistan ook goed heeft geleerd. Je moet je eerder zorgen maken als er niks geks wordt geroepen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomen
Dat is wel significant die trekken ze uit de Indo-Pacific weg dan. Verwacht de VS actie?quote:
VOG in die tijd?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |