abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217957906
Spannend :D :9~

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 15 juni 2025 @ 22:44:50 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217957920
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Ik geloof niet dat Israël dat van plan was, dus dat is makkelijk roepen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217957921
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost _O-

China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land

En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.

Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
Ik zou dit niet zo willen stellen. De ayatollahs noemden Rusland een aantal jaar geleden nog de “lesser Satan”. Ik denk dat de huidige geopolitieke verstandhouding eerder voortvloeit uit het principe van de minst slechte keuze waar wat te halen valt dan dat ze elkaar echt als bondgenoten zien.
pi_217957933
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef ACT-F het volgende:
What's going on?
In the heart of Tel Aviv, a woman goes out without clothes and openly chants pro-Houthi slogans!
We ask: Is this freedom of expression, or is it crossing red lines in a sensitive security situation?
The police are called upon to deal with these incidents wisely and responsibly to preserve stability and the public interest.

[ x ]
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?
pi_217957938
Wie staat er nu voor ? Ik heb de wedstrijd niet helemaal kunnen volgen :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 15 juni 2025 @ 22:46:51 #31
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217957944
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is iemand die in psychische nood verkeerd. Het filmpje heeft trouwens een resolutie dat niet zou misstaan in 2008. Weten we zeker dat niet een van de vele herkauwde onzin shit is die rondgaat op x?
Geen idee. Ik versta er geen snars van. Maar wel vermakelijk :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217957949
En we hebben weer een nieuwe aanval

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 15 juni 2025 @ 22:47:08 #33
8781 crew  Frutsel
pi_217957950
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschien
En dan de grotere minderheidsgroepen in Syrie, Libanon, Yemen, Turkije, Afghanistan en Pakistan.
pi_217957952
quote:

[ x ]
Daar zijn ze helemaal niet toe in staat. Plus dat betekent het einde van Pakistan.

Overigens zou ik ook niet weten waarom Israël dat zou willen doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 juni 2025 @ 22:47:28 #35
64288 Bensel
Ladderzat
pi_217957953
Zou me overigens niet verbazen als iran vuile bommen gaat gebruiken. ballistische raketten geladen met radioactief spul. Geen kernexplosie, wel erg vervelend
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_217957954
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarnaast wilde Iran niet stoppen met het produceren van een kernwapen. Maar dit wordt natuurlijk allemaal genegeerd door Glazenmaker, zodat de schuld in de schoenen kan worden geschoven van Israël.
Jij hebt het niet zo op onderhandelen als er ook moslims vermoord kunnen worden he?
pi_217957960
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Irak, Bahrein zitten grote groepen Sjiieten. Die misschien
En dan de grotere minderheidsgroepen in Syrie, Libanon, Yemen, Turkije, Afghanistan en Pakistan.
nou okee, die misschien wel.
  zondag 15 juni 2025 @ 22:48:09 #38
24533 ACT-F
pi_217957963
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
En we hebben weer een nieuwe aanval

[ x ]
Webcams in de gaten houden dan :Y)
pi_217957967
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Misschien wel... tot dan toe waren ze bezig met hun proxies...om zelf buiten schot te blijven. Maar nu.. tja... vroeg of laat wist je dat dit zou gebeuren. Israel zou niet toestaan dat ze de bom kregen. Goedschiks of kwaadschiks.

Als je overbuurman je buurjongens stelselmatig van stenen voorziet en van geld om nieuwe ballen te kopen waarmee je buurjongens je glazen schuur en huis bekogelen is het niet vreemd dat jij de overbuurman een keer op de korrel neemt natuurlijk.
Laten we vooral niet doen alsof Israel de afgelopen decennia nou zo'n lieve onschuldige buurman is geweest.
pi_217957974
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Op dit moment niet nee, ze moeten zich wanhopig voelen willen ze dat überhaupt overwegen.
  zondag 15 juni 2025 @ 22:49:56 #41
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217957979
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zag vandaag nog een bericht dat NK hulp aan zou bieden aan Iran. Helaas waren de bronnen afkomstig van Rusland en het Midden-Oosten. Dus heb ik het uiteraard niet gepost _O-

China heeft flink geïnvesteerd in Iran, die hebben daar financiële belangen. Die hebben paar dagen terug nog wapens geleverd aan het land

En Rusland en Iran zijn geallieerden van elkaar.

Daarnaast staat Pakistaan ook achter Iran, hebben zelfs intel gedeeld met de Iran regime. En Pakistan heeft nukes
China heeft wel meer belangen in het MO en heeft er zeker baat bij dat Iran niet de hele hegemonie daar verstoort. Daarnaast gaat China nooit nukes aan derden geven, dat soort informatie geef je niet weg want het gaat om de veiligheid van je eigen natie.

Rusland en Iran zijn een gelegenheidsalliantie, die ideologisch niks met elkaar delen. Ze hebben een gezamenlijke afkeer van Amerika en wat gezamenlijke belangen. Als Rusland een nuke naar Iran verscheept krijgt het bovendien sancties om de oren die ze echt niet te boven komen. Rusland weet ook dat in dat geval Israël er als tegenreactie een paar aan Oekraïne kan geven (die toch niet bestaan :P )

Pakistan heeft een enorm ambigue relatie met Iran en hun halve economie staat op instorten. Ze hebben bijvoorbeeld een slepend conflict over hekwerken bij de grens om wapensmokkel tegen te gaan. Verder Balochistan separatisme en ideologische geschillen. Tot slot, Pakistan kan zich dat soort geintjes niet veroorloven gezien de eerder genoemde economie.
  Moderator zondag 15 juni 2025 @ 22:50:00 #42
8781 crew  Frutsel
pi_217957980
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef Bensel het volgende:
Zou me overigens niet verbazen als iran vuile bommen gaat gebruiken. ballistische raketten geladen met radioactief spul. Geen kernexplosie, wel erg vervelend
Naja dat was een grote angst van Israel dat een van die slachtofferclubjes die door Iran worden opgeofferd een kofferbom of raket met een vieze/vuile/nuke zouden krijgen. Niemand die weet wie het gedaan heeft. Maar met de jaren heen en de technieken van nu met al die drones kan dat maar zo werkelijkheid worden.
pi_217957989
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:41 schreef pokkerdepok het volgende:
helemaal niemand is toch pro-iran.. ook die arabische landen die nu lopen te protesteren, zijn mar wat blij dat iran geen nukes krijgt
Ja maar dat is dus nog maar de vraag. Aan de start van dit feest riep Bibi dat ze al genoeg materiaal voor meerdere nukes hebben. Stel het programma ligt nu echt plat, dan nog is de (dreiging van) een atoomexplosie het enige wat het regime weer een afschrikking tegen Israel geeft en ze hebben verrijkt uranium genoeg.
pi_217957992
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Wie staat er nu voor ? Ik heb de wedstrijd niet helemaal kunnen volgen :@
In mijn ogen is het al wel klaar. Israel heeft vrijwel volledige controle over het luchtruim in Iran, bijna alle kopstukken van het regime zijn gedood, en er is vandaag voor het eerst nauwelijks nog een rakettenregen richting Israel gegaan (waarschijnlijk omdat er bij iedere lancering locaties beschikbaar komen voor Israel om te vernietigen).
Daarnaast lijkt het met de geplaatste bommen in auto’s van regime leden van vandaag dat ze ook al op de grond redelijk veel kunnen.

Iran zal een enorme joker nodig hebben dit nog te keren, een verborgen opslag met bizar veel aan modern militair spul die ze nog niet hebben ingezet vanwege alle chaos van de eerste dagen bijv. Maar die kans lijkt me zeer klein.
  zondag 15 juni 2025 @ 22:51:42 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217957993
quote:

[ x ]
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomen :@
  zondag 15 juni 2025 @ 22:53:50 #46
396550 Richestorags
pi_217958015
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit is typische MO borstklopperij, een spelletje dat Pakistan vanuit India-Pakistan ook goed heeft geleerd. Je moet je eerder zorgen maken als er niks geks wordt geroepen.
  Moderator zondag 15 juni 2025 @ 22:53:51 #47
8781 crew  Frutsel
  zondag 15 juni 2025 @ 22:54:52 #48
396550 Richestorags
pi_217958027
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En beschamend, als je weet dat Pakistan dankzij Nederlandse laksheid aan die atoombom is gekomen :@
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.
  zondag 15 juni 2025 @ 22:55:49 #49
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217958035
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Dat is wel significant die trekken ze uit de Indo-Pacific weg dan. Verwacht de VS actie?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 15 juni 2025 @ 22:56:06 #50
24533 ACT-F
pi_217958039
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 22:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Blijkt straks nog dat hij zijn VOG helemaal niet had, meneer Khan.
VOG in die tijd? :D Er was toen veel vertrouwen in de mensheid O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')