Klaas moet je gewoon om lachen. Is gewoon een trol die zich ook altijd op VBL laat gelden maar kennelijk krijgt hij daar niet meer de reactie en aandacht dus dan maar even op F1 proberen.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er was ooit een ongelofelijk sneu Facebook account: anti Max Verstappen. De eigenaar van de pagina chatte daar in trieste berichtjes met ene kabouter van Plop. Ik verdenk ze ervan dat het eigenlijk 1 persoon is. Was hij dat toevallig? Zie dat die pagina nu weg is gelukkig.
Wat had hij aan zichzelf te wijten? Hij heeft geen penalty punten gepakt, geen penalty, en hij heeft de race gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:59 schreef Starflyer het volgende:
Russell had dit aan zichzelf te wijten door zijn opmerking voor de race dat hij nog wel wat penalty points had om mee te spelen.
Het protest van Red Bull Racing. Russell suggereerde dat hij Verstappen wel een penalty point kon aannaaien.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat had hij aan zichzelf te wijten? Hij heeft geen penalty punten gepakt, geen penalty, en hij heeft de race gewonnen.
Als dit het eerste onzinnige protest van een van beide zijdes was naar elkaar kon ik hier wel in meegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het protest van Red Bull Racing. Russell suggereerde dat hij Verstappen wel een penalty point kon aannaaien.
Het enige wat Russell zei was dat hij zich meer kon veroorloven dan Verstappen, niet per sé dat hij Verstappen iets wilde “aannaaien”.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het protest van Red Bull Racing. Russell suggereerde dat hij Verstappen wel een penalty point kon aannaaien.
Met "ik weet waar je woont" zeg je ook niet meer dan dat je het adres van iemand kent.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat Russell zei was dat hij zich meer kon veroorloven dan Verstappen, niet per sé dat hij Verstappen iets wilde “aannaaien”.
Vind deze vergelijking niet echt opgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
Met "ik weet waar je woont" zeg je ook niet meer dan dat je het adres van iemand kent.
In de praktijk wordt er vaak toch wat zwaarder aan getild.
dat is jouw meningquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind deze vergelijking niet echt opgaan.
Maar goed, ik heb mijn interpretatie. Het staat iedereen vrij om zijn eigen uitleg te hanteren.
Andersom hadden mensen hier Max ook afgemaakt?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:28 schreef Nattekat het volgende:
Andersom had cc absoluut moord en brand geschreeuwd.
Dat geef ik volgens mij ook vrij duidelijk aan. Maar dankjewel voor de toevoeging.quote:
dat we het even helder hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat geef ik volgens mij ook vrij duidelijk aan. Maar dankjewel voor de toevoeging.
Achter de safetycar maakt dat geen fluit uit en zou de safetycar naar binnen gaan dan mag de leider de snelheid bepalen en moet ook een verstappen er gewoon achter blijven tot de race weer herstart is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen heeft er wel een handje van om intimiderend dichtbij te rijden als hij 2e ligt achter de safety car.
En zo iets kun je natuurlijk mooi ontmoedigen door af en toe een beetje schielijk te remmen. Met als doel een grotere afstand bij de herstart. Ik denk dat andere rijders dit ook gaan doen, wetende dat onze vriend zich niks meer kan veroorloven en derhalve wel meer afstand móét houden
Helaas is dat een opmerking die je bij alles in de F1 wel kan maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
de regels zijn enkele jaren terug aangepast.
Dus achter de safetycar mag je iemand tijdelijk inhalen? Dat wist ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Achter de safetycar maakt dat geen fluit uit en zou de safetycar naar binnen gaan dan mag de leider de snelheid bepalen en moet ook een verstappen er gewoon achter blijven tot de race weer herstart is.
Misschien wist je het nog niet maar de regels zijn enkele jaren terug aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |