Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah. Die 10 wagenlengtes hebben ze ook nog nooit toegepast volgens mij.
Knip
De stewards waren wel wakker.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.
Wat Russell deed was bijzonder onsportief. Hij probeerde zeer duidelijk Verstappen een straf aan te naaien, alweer. Helaas kreeg hij er geen duw voor.
Ach, Max of een andere coureur zal in de komende races dan wel het randje ervan op gaan zoeken. Benieuwd wat ze dan doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Gooi die 10-autolengtes regel dan maar gewoon meteen in de prullenbak.
Meer een straf voor de bühne dus. Vijf seconden is ook al gek genoeg omdat 10 toch de standaard zou zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando verdiende überhaupt geen straf vind ik. Had zichzelf al lang gestraft. Dat dit nog beoordeeld is is ook heel raar wat mij betreft, maar gelukkig heeft die 5 seconden geen impact en is er geen grid straf.
Ja dat denk ik. Ze moesten het nu eenmaal beoordelen, dus dan maar 5 seconden en verder geen consequenties.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer een straf voor de bühne dus. Vijf seconden is ook al gek genoeg omdat 10 toch de standaard zou zijn tegenwoordig.
Als Max dit had gedaan schreeuwden ze allemaal van de daken.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.
Wat Russell deed was bijzonder onsportief. Hij probeerde zeer duidelijk Verstappen een straf aan te naaien, alweer. Helaas kreeg hij er geen duw voor.
Dat kun je zelf wel invullen neem ik aan toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ach, Max of een andere coureur zal in de komende races dan wel het randje ervan op gaan zoeken. Benieuwd wat ze dan doen.
Weer ettelijke tienden langzamer dan zijn teamgenoot, weer een excuus gevonden, het is idd groundhog day.quote:
Moet zeggen dat ik heel die straffen niet heb opgeslagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zal tot een hoop discussie en vervolgens aanpassing van de regels lijden. Just F1 being F1.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf wel invullen neem ik aan toch?
Niet de site van fok user hole1988 kennenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil Olav commentaar van dat incident horen
Plus Verstappen die wel een straf krijgt uiteraard.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zal tot een hoop discussie en vervolgens aanpassing van de regels lijden. Just F1 being F1.
Waar?quote:
Ik wist niet dat ie de herhalingen hadquote:Op maandag 16 juni 2025 12:42 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Niet de site van fok user hole1988 kennen
Kies uw race, even finetunen zodat het gelijk loopt met het beeld en luister naar het commentaar van Olaf en Jack,
wat jij wilt horen is rond 1:32:10 en met Max 1:37:10
https://gpradio.hole1988.nl/RaceGemist.html
Dat doen ze allemaal, allemaal janken over de radio, part of the game.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de safety nog langzamer gaat rijden dan ze verhouding eigenlijk al doen is natuurlijk te gek voor woorden.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, allemaal janken over de radio, part of the game.
George remde on zn banden en remmen te warmen, omdat de safetycar zo langzaam reed. Dat is zijn officiële excuus.
De safetycar reed zo langzaam, omdat de wedstrijdleiding hoopte nog een rondje te racen.
En ja zodra ze (allemaal ja) iets zien rapporteren ze dat meteen naar het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |