Gras is groen.quote:Op maandag 16 juni 2025 03:23 schreef SiGNe het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)houdt-zege~af0eb213/
Protest van red bull ook afgewezen
Hoe werken time penalties bij DNFs ook alweer, doen die niets of gaat dat mee naar de volgende race?quote:
Brits paspoort.jpgquote:Op maandag 16 juni 2025 06:31 schreef Pino112 het volgende:
Dus remmen mag gewoon en die tien lengtes is ook een wassen neus.
Leuke rubriek, als Max 1 lag en George 2 was dit vast niet ook zo uitgelegd.
Hij was wel geklasseerd in de uitslag, dus zal in deze niks uitmaken.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe werken time penalties bij DNFs ook alweer, doen die niets of gaat dat mee naar de volgende race?
Als het geen finish onder SC was dan hadden ze tijdens de wedstrijd wel bestraft evt. ook.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:31 schreef Pino112 het volgende:
Dus remmen mag gewoon en die tien lengtes is ook een wassen neus.
Leuke rubriek, als Max 1 lag en George 2 was dit vast niet ook zo uitgelegd.
Nou, niet dus, want ze gingen er pas naar kijken na protest.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als het geen finish onder SC was dan hadden ze tijdens de wedstrijd wel bestraft evt. ook.
Stukje marchanderen genot.
Ik bedoel, dat ze als dit tijdens lap 20 was geweest ze er gerust wel naar gekeken hadden, maar nu omdat het finish onder de SC was het maar negeren.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nou, niet dus, want ze gingen er pas naar kijken na protest.
quote:Op maandag 16 juni 2025 03:23 schreef SiGNe het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)houdt-zege~af0eb213/
Protest van red bull ook afgewezen
Gooi die 10-autolengtes regel dan maar gewoon meteen in de prullenbak.quote:De wedstrijdleiding legde in een schrijven uit dat periodiek remmen achter de safetycar ‘typisch en te verwachten’ gedrag is. Daarnaast werd medegedeeld dat de leiding een zekere tolerantie toestaat ten aanzien van de ’10-autolengte regel’, omdat achter de safety car behoefte is aan ‘een redelijke mate van remmen en accelereren’.
Toch vind ik Piastri ook geen grootheid. Hij is wel koel enzo maar om nu te zeggen dat hij fenomenale dingen doet, mwah...quote:Op zondag 15 juni 2025 23:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De tijdlijn voor Lando fans zoals een tijd geleden opgesteld door r/fomuladank.
Dit gaat gewoon gebeuren.
Hoeft ook niet als je de snelste auto hebt (zie Rosberg).quote:Op maandag 16 juni 2025 07:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch vind ik Piastri ook geen grootheid. Hij is wel koel enzo maar om nu te zeggen dat hij fenomenale dingen doet, mwah...
Hij wordt wel wereldkampioen en dat is al een prestatie op zich, maar dat 'Over 10 jaar de grootste ooit'-topic kan wel dicht.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je de snelste auto hebt (zie Rosberg).
Je hebt er wat flarden van gezien. Die actie op Leclerc in Baku, op Norris in Monza. Dat waren wij een gave acties. Hij heeft wel echt potentie.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Toch vind ik Piastri ook geen grootheid. Hij is wel koel enzo maar om nu te zeggen dat hij fenomenale dingen doet, mwah...
Zonder penalty points.. als ik het goed zagquote:Op maandag 16 juni 2025 08:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Geen enkele straf trouwens, behalve een niet meetellende straf voor Norris. Wat een lachertje
Norris had van mij ook niet onderzocht hoeven worden, maar inhalen onder de SC aaien een waarschuwing? Ik lees ook in het protest van Redbull geen enkele reactie van de stewards op de afstand van Russell ten opzichte van de SC. Heel vreemd weer allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando verdiende überhaupt geen straf vind ik. Had zichzelf al lang gestraft. Dat dit nog beoordeeld is is ook heel raar wat mij betreft, maar gelukkig heeft die 5 seconden geen impact en is er geen grid straf.
Protest van afstand tot SC was een apart protest dat al eerder was ingetrokken. Bernd reed nogal apart.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris had van mij ook niet onderzocht hoeven worden, maar inhalen onder de SC aaien een waarschuwing? Ik lees ook in het protest van Redbull geen enkele reactie van de stewards op de afstand van Russell ten opzichte van de SC. Heel vreemd weer allemaal.
Aah, oké. Wel echt slecht dan dat een bestuurder van de SC gekke dingen gaat doen overigens.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Protest van afstand tot SC was een apart protest dat al eerder was ingetrokken. Bernd reed nogal apart.
Bleef dus over dit protest van erratic driving.
Die wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 16 juni 2025 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, oké. Wel echt slecht dan dat een bestuurder van de SC gekke dingen gaat doen overigens.
Misschien zag ie een marmot oversteken.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, oké. Wel echt slecht dan dat een bestuurder van de SC gekke dingen gaat doen overigens.
Gaat Alonso straks zijn plek overnemen?quote:Op maandag 16 juni 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wordt ook een dagje ouder
Yeah. Die 10 wagenlengtes hebben ze ook nog nooit toegepast volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ze als dit tijdens lap 20 was geweest ze er gerust wel naar gekeken hadden, maar nu omdat het finish onder de SC was het maar negeren.
Al dat regel neuken is sowieso ergerlijk, laat ze wat meer rijden. Maar als je al die regels bedenkt en ze vervolgens met willekeur toepast, dat is een nog vervelender situatie.
Alonso die vooraan rijdtquote:Op maandag 16 juni 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat Alonso straks zijn plek overnemen?
Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah. Die 10 wagenlengtes hebben ze ook nog nooit toegepast volgens mij.
Knip
De stewards waren wel wakker.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.
Wat Russell deed was bijzonder onsportief. Hij probeerde zeer duidelijk Verstappen een straf aan te naaien, alweer. Helaas kreeg hij er geen duw voor.
Ach, Max of een andere coureur zal in de komende races dan wel het randje ervan op gaan zoeken. Benieuwd wat ze dan doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Gooi die 10-autolengtes regel dan maar gewoon meteen in de prullenbak.
Meer een straf voor de bühne dus. Vijf seconden is ook al gek genoeg omdat 10 toch de standaard zou zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando verdiende überhaupt geen straf vind ik. Had zichzelf al lang gestraft. Dat dit nog beoordeeld is is ook heel raar wat mij betreft, maar gelukkig heeft die 5 seconden geen impact en is er geen grid straf.
Ja dat denk ik. Ze moesten het nu eenmaal beoordelen, dus dan maar 5 seconden en verder geen consequenties.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer een straf voor de bühne dus. Vijf seconden is ook al gek genoeg omdat 10 toch de standaard zou zijn tegenwoordig.
Als Max dit had gedaan schreeuwden ze allemaal van de daken.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt wel. Zoals Russell vorig jaar Qatar, Perez Singapore 2022, Gasly in de VS 2022.
Wat Russell deed was bijzonder onsportief. Hij probeerde zeer duidelijk Verstappen een straf aan te naaien, alweer. Helaas kreeg hij er geen duw voor.
Dat kun je zelf wel invullen neem ik aan toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ach, Max of een andere coureur zal in de komende races dan wel het randje ervan op gaan zoeken. Benieuwd wat ze dan doen.
Weer ettelijke tienden langzamer dan zijn teamgenoot, weer een excuus gevonden, het is idd groundhog day.quote:
Moet zeggen dat ik heel die straffen niet heb opgeslagen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het zal tot een hoop discussie en vervolgens aanpassing van de regels lijden. Just F1 being F1.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf wel invullen neem ik aan toch?
Niet de site van fok user hole1988 kennenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil Olav commentaar van dat incident horen
Plus Verstappen die wel een straf krijgt uiteraard.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zal tot een hoop discussie en vervolgens aanpassing van de regels lijden. Just F1 being F1.
Waar?quote:
Ik wist niet dat ie de herhalingen hadquote:Op maandag 16 juni 2025 12:42 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Niet de site van fok user hole1988 kennen
Kies uw race, even finetunen zodat het gelijk loopt met het beeld en luister naar het commentaar van Olaf en Jack,
wat jij wilt horen is rond 1:32:10 en met Max 1:37:10
https://gpradio.hole1988.nl/RaceGemist.html
Dat doen ze allemaal, allemaal janken over de radio, part of the game.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat de safety nog langzamer gaat rijden dan ze verhouding eigenlijk al doen is natuurlijk te gek voor woorden.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, allemaal janken over de radio, part of the game.
George remde on zn banden en remmen te warmen, omdat de safetycar zo langzaam reed. Dat is zijn officiële excuus.
De safetycar reed zo langzaam, omdat de wedstrijdleiding hoopte nog een rondje te racen.
En ja zodra ze (allemaal ja) iets zien rapporteren ze dat meteen naar het team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |