Denk het nietquote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Antonelli houd die lelijke Papayas wel tegen
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef -XOR- het volgende:
Dat was geen strafwaardig incident
Altijd tegen Lens.
Hij slaat je Lance.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef -XOR- het volgende:
Altijd tegen Lens.
Lens komt altijd overal mee wegquote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef -XOR- het volgende:
Altijd tegen Lens.
Ze zijn verreweg het snelste op de baanquote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom zijn de mclarentjes ineens minder snel?
Nou. Minder...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom zijn de mclarentjes ineens minder snel?
Nou.. hij zit anders best vaak vast...quote:
ik bedoel het hele weekend, ze stonden niet vooraan en lijken nu ook niet te winnenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verreweg het snelste op de baan
Voor een rondje of 2 nu nogquote:
Dat is het hele probleem.is niet eens de auto.. het F1 team.. Het F1 team denkt dat de driver blij mag zijn dat ze bij hun rijden... Die tijd is een beetje voorbij, ze moeten naar de rijders gaan luisteren.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Le Mans gewonnen.
Met een klantenteam, maar toch...
17 ronden te gaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat nog een flinke strijd worden.
1. Russellquote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat nog een flinke strijd worden.
Groundhog?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft iemand nog wat meegekregen over die mysterieuze bodywork damage van Hamilton die hem een halve seconde per rondje kost (volgens Sky)?
Bosmarmotquote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft iemand nog wat meegekregen over die mysterieuze bodywork damage van Hamilton die hem een halve seconde per rondje kost (volgens Sky)?
HAM klaagde over zijn overal snelheid en toen zij het team: Je rondetijden passen bij de schade die je hebtquote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Verkeer denk ik.quote:
Drs ook wel, maar zou mooi zijn als dat nog een gevecht wordt.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Max moet nog ff wat extra rubber vinden en in MaxGodmode gaan
Maar dat is het ook niet helemaal, Ferrari dacht dat als ze Hamilton in huis zouden halen dat ze wel zouden winnen maar ze hadden al 2 prima rijders.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem.is niet eens de auto.. het F1 team.. Het F1 team denkt dat de driver blij mag zijn dat ze bij hun rijden... Die tijd is een beetje voorbij, ze moeten naar de rijders gaan luisteren.
Ook waar.. maar ze zijn als team te eigenwijsquote:Op zondag 15 juni 2025 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dat is het ook niet helemaal, Ferrari dacht dat als ze Hamilton in huis zouden halen dat ze wel zouden winnen maar ze hadden al 2 prima rijders.
Sainz was de enige met wat gezond raceverstand daar..quote:Op zondag 15 juni 2025 21:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dat is het ook niet helemaal, Ferrari dacht dat als ze Hamilton in huis zouden halen dat ze wel zouden winnen maar ze hadden al 2 prima rijders.
Het zal hem dan wel 1 tiende kosten.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
HAM klaagde over zijn overal snelheid en toen zij het team: Je rondetijden passen bij de schade die je hebt
Beter dan de McLarens.quote:
Nee, Russell is sneller.quote:
Of spaart zijn banden voor de slotfase.quote:
Heeft denk ik wel redelijk lopen sparen.quote:
Zal ook aan het management daarboven liggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar.. maar ze zijn als team te eigenwijs
Dit ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft denk ik wel redelijk lopen sparen.
Gras is groen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli heeft te zachte banden meegenomen
Jaquote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de McLarens de finish halen of begint hier de titelstrijd echt?
Ja, we zitten wel op één lijn. Ik bedoel het is de hele teamopzet.. en bij hun is de rijder meer een tool dan bijvoorbeeld Max is bij RB al in de basisstructuur.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zal ook aan het management daarboven liggen.
En dat is niet nieuw.
Vroeger kon je bijna alleen bij Ferrari werken als je Italiaans was maar dat betekende dat ze ook heel veel supergoed personeel moeten laten liggen.
Newey bijv zou nooit voor Ferrari een wagen mogen ontwerpen, het moet Italiaans design zijn.
Karel heeft een goed shrink nodig.quote:
Norris kan straks Piastri voorbij in de drs zonequote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Paar rondjes dan samen eraf.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Tot nu toe houden ze elkaar goed bezig.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
Zitten ze nu bij McLaren weer te speculeren op een SC
En de McLarens tetsen eraf!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ja als ze elkaar er af rijden zal er ook wel een SC komenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nu toe houden ze elkaar goed bezig.
Tussen George en Max ook helaasquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gat groeit weer tussen Max en Kimi.
ANT zit vooral in de spiegel te kijken gok ikquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gat groeit weer tussen Max en Kimi.
Je bent zo slecht als de zwakste schakel zeggen ze danquote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, we zitten wel op één lijn. Ik bedoel het is de hele teamopzet.. en bij hun is de rijder meer een tool dan bijvoorbeeld Max is bij RB al in de basisstructuur.
Die drie samen zijn prima bezig voor Maxquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
ANT zit vooral in de spiegel te kijken gok ik
It's lonely at the top ~ GOATquote:
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Antonelli mag van mij nu al driver of the day worden
Nou nee, dit is einde racequote:
Op als tweede achter de SC finishen?quote:
Die kan een strafje kringen.quote:
Helaasquote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tot de finish. Situatieschets. @:3rr0r
lekke band kan nogquote:
Er was geen ruimte.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef RAVW het volgende:
PIA kan nog een straf krijgen , gaf geen ruimte :-)
Het seizoen duurt lang.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef QuidProJoe het volgende:
De Britten gaan geen wereldkampioen krijgen
Dat loopt hij zich nu ook te bedenken ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Gremen het volgende:
Maat wat wilde hij uberhaupt gaan doen. Je kan daar toch niet buitenom?
Eerst nog de achterblijvers weg.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou hup schoon die baan...
Verstappen zijn herstarts zijn vaak gaaf !
Hij zag een gat dat er niet wasquote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Gremen het volgende:
Masi heeft niet meer de leidingquote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou hup schoon die baan...
Verstappen zijn herstarts zijn vaak gaaf !
Binnendoor, want linksafquote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Gremen het volgende:
En geen McLaren op het podiumquote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Max tweede had ik echt absoluut niet verwacht vandaag
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Eh, volgens mij naam Russell te veel afstand tot de safety car. Dat is toch 5 seconden straf?
Ja duh.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Russell probeert Max een straf aan te naaien
Ik had Verstappen op 2 in ons podiumspelletjequote:Op zondag 15 juni 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Max tweede had ik echt absoluut niet verwacht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |