Of spaart zijn banden voor de slotfase.quote:
Heeft denk ik wel redelijk lopen sparen.quote:
Zal ook aan het management daarboven liggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook waar.. maar ze zijn als team te eigenwijs
Dit ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft denk ik wel redelijk lopen sparen.
Gras is groen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli heeft te zachte banden meegenomen
Jaquote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan de McLarens de finish halen of begint hier de titelstrijd echt?
Ja, we zitten wel op één lijn. Ik bedoel het is de hele teamopzet.. en bij hun is de rijder meer een tool dan bijvoorbeeld Max is bij RB al in de basisstructuur.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zal ook aan het management daarboven liggen.
En dat is niet nieuw.
Vroeger kon je bijna alleen bij Ferrari werken als je Italiaans was maar dat betekende dat ze ook heel veel supergoed personeel moeten laten liggen.
Newey bijv zou nooit voor Ferrari een wagen mogen ontwerpen, het moet Italiaans design zijn.
Karel heeft een goed shrink nodig.quote:
Norris kan straks Piastri voorbij in de drs zonequote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Paar rondjes dan samen eraf.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Tot nu toe houden ze elkaar goed bezig.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
Zitten ze nu bij McLaren weer te speculeren op een SC
En de McLarens tetsen eraf!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ja als ze elkaar er af rijden zal er ook wel een SC komenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot nu toe houden ze elkaar goed bezig.
Tussen George en Max ook helaasquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gat groeit weer tussen Max en Kimi.
ANT zit vooral in de spiegel te kijken gok ikquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gat groeit weer tussen Max en Kimi.
Je bent zo slecht als de zwakste schakel zeggen ze danquote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, we zitten wel op één lijn. Ik bedoel het is de hele teamopzet.. en bij hun is de rijder meer een tool dan bijvoorbeeld Max is bij RB al in de basisstructuur.
Die drie samen zijn prima bezig voor Maxquote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
ANT zit vooral in de spiegel te kijken gok ik
It's lonely at the top ~ GOATquote:
Eens.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Antonelli mag van mij nu al driver of the day worden
Dat word een fruitshakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |