Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatiequote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidtquote:
oh?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatie
Zolang er geen Voldemort-variant komt.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidt
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarna alles door elkaar roeren![]()
of niet zodat je je laatste happen met extra chocola hebt
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke thanks, dan kan ik ophouden met het proberen
Ze schermen met een prima keukentjequote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in septemberquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
ja!! Hij doet het weerquote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.
Ik krijg het volgens mij ook nog steeds aangeboden om die reden.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Je kan wel langdurig je geur kwijt raken. Zo je neus wegquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen Voldemort-variant komt.
Retro beeldschermen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oja, daar val ik ook onderquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Van wat ik las denken ze niet dat het niet magquote:Op maandag 16 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar dan zo'n risico nemen, jemig. Of is het gewoon niet nadenken?
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openenquote:
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
Ik hoor niet bij de griepprik-doelgroepquote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openen
En niet even driedubbel checkenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik las denken ze niet dat het niet mag
Vorig jaar heb ik dat wel gewoon gedaan. Ik stond niet bij de groepen, maar er stond ook nergens dat het niet mocht. Dus gewoon afspraak gemaakt en prikje gehaaldquote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.
Lijkt me ook niet handig, 'doe mij er maar vijf'quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.
niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de griepprik-doelgroep
In Nederland weet ik het niet, maar ik val in die groep inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Maar wel afspraak gemaakt dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik dat wel gewoon gedaan. Ik stond niet bij de groepen, maar er stond ook nergens dat het niet mocht. Dus gewoon afspraak gemaakt en prikje gehaald
Dan moet er een beetje beukwilgextract in het vaccin. Dat maakt wel korte metten met de nimbus.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidt
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig, 'doe mij er maar vijf'
[..]
niet?![]()
Niet te hard fietsen dan, anders zit je straks met een rood en bezweet hoofd op de fotoquote:Op maandag 16 juni 2025 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo een pasfoto laten maken. Zin om even te fietsen, is maar 10 min fietsen maar is wel een fijne break.
Ja gewoon via die planjeafspraak.nl site oidquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet er een beetje beukwilgextract in het vaccin. Dat maakt wel korte metten met de nimbus.
Vraag ze ook even welke kant hij op moet volgens hun.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de offerte van de Praxis voor het plaatsen voor de vlizotrap is binnen, ¤475, valt nog goed mee
Oh dat valt reuze mee iddquote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de offerte van de Praxis voor het plaatsen voor de vlizotrap is binnen, ¤475, valt nog goed mee
Been there done that. Was het heel koud, en ik moest fietsen. Dat waren hele leuke foto'squote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te hard fietsen dan, anders zit je straks met een rood en bezweet hoofd op de foto
Is allemaal al gechecktquote:Op maandag 16 juni 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag ze ook even welke kant hij op moet volgens hun.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ja wel het voordeel van zo'n klusservice bij de bouwmarkt, die hebben gewoon vaste uurtarieven en het personeel is gewoon in dienst, dan hoeven ze ook niet af en toe wat 'extra' te rekenenquote:
Ja is inclusief raveling (de ombouw tussen de balken voor het frame), materieel en montage. Wel zonder de trap zelf want die had ik al gekocht, die was 150 dus dat valt ook wel meequote:Op maandag 16 juni 2025 13:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Als er niks bijkomt omdat dit en dat.....
Ja dat scheeltquote:Op maandag 16 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel het voordeel van zo'n klusservice bij de bouwmarkt, die hebben gewoon vaste uurtarieven en het personeel is gewoon in dienst, dan hoeven ze ook niet af en toe wat 'extra' te rekenen
Ik vroeg nog of die ook andersom kon, maar dat ging niet zonder nog heel meer extra werkquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gaat dus weer verkeerd om geplaatst worden
Najaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of die ook andersom kon, maar dat ging niet zonder nog heel meer extra werk
De 30e kunnen ze het al doenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat scheelt
En wanneer komen ze dat dan doen?
Ja maar 'onze andersom' of 'jouw andersom'. ?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of die ook andersom kon, maar dat ging niet zonder nog heel meer extra werk
Ik heb een iets té drukke week waar ik dan wel tegenop kan zien.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, geen hele bijzondere dingen maar werd weer fris en energiek wakker. Dat was ik gisteren zeg maar niet![]()
. En heb deze week super weinig afspraken op werk, dat is heel fijn want kan ik even lekker doorwerken
Specifieke reden waarom het bij jou minderis?
Hebben jullie een aparte andersom?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar 'onze andersom' of 'jouw andersom'. ?
...gezien jouw "goed om"...quote:
Lekker snel ookquote:
Dan gewoon verstandig om het te doenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
In Nederland weet ik het niet, maar ik val in die groep inderdaad
ohquote:Op maandag 16 juni 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Want alhoewel allerlei onderzoeken naar fucked up immuunsysteem bij Long Covid, vindt de gezondheidsraad (of hoe dat ook heet die vaststelt wie er onder valt) niet dat wij meer risico lopen dan andere groepen.
En dat is dan met name gebaseerd op dat we niet per se een grotere kans hebben om in het ziekenhuis terecht te komen of te overlijden door griep. Dat we er wel maandenlang of zelfs permanent door achteruit kunnen gaan is geen criterium.
Auwquote:Op maandag 16 juni 2025 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een iets té drukke week waar ik dan wel tegenop kan zien.
En ik heb zaterdagavond na een feestje (nuchter) mn duim tussen de autodeur gekregen en dat doet echt f*cking zeer en beperkt me in wat ik kan
er zit een supermarkt naast, die zijn goed om flink af te koelen. Moet bijna extra kleding mee voor de supermarktquote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te hard fietsen dan, anders zit je straks met een rood en bezweet hoofd op de foto
Denk eerder dat jouw andersom apart isquote:
das wel coolquote:Op maandag 16 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je aan een luik in de vloer trekt en er dan een trap het plafond in schiet.
Goed mental image dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohja, jouw drukke week had je verteld. Die is niet alleen druk maar vraagt ook wat van je hoofdquote:Op maandag 16 juni 2025 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een iets té drukke week waar ik dan wel tegenop kan zien.
En ik heb zaterdagavond na een feestje (nuchter) mn duim tussen de autodeur gekregen en dat doet echt f*cking zeer en beperkt me in wat ik kan
Ja stuk sneller dan de aannemer hier om de hoek die pas in oktober/november tijd hadquote:
Als je dan op de juiste plek staat heb je meteen een lift naar bovenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk eerder dat jouw andersom apart is
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar gek genoeg daar dan wel zin in. Spelen met mensen hun brein is coolquote:Op maandag 16 juni 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, jouw drukke week had je verteld. Die is niet alleen druk maar vraagt ook wat van je hoofd![]()
Jup. En van die simpele dingen die ineens complexe vraagstukken blijken te zijn. Zoals veters strikken. Of een bh sluiting dicht krijgen.quote:![]()
![]()
![]()
ahhhh gatsie, dat is echt heel naar. Dan ben je meteen half gehandicapt
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dan op de juiste plek staat heb je meteen een lift naar boven
quote:
Mogelijk zegt dat ook iets over de kwaliteit van afgeleverd werkquote:Op maandag 16 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja stuk sneller dan de aannemer hier om de hoek die pas in oktober/november tijd had
Klinkt wel leuk, met een pneumatisch systeem met zo'n smooth stop als die boven isquote:Op maandag 16 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van de aannemer?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Mogelijk zegt dat ook iets over de kwaliteit van afgeleverd werk
Er zijn mensen die daar hun levensstijl van maken. Halsband en al.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
In mijn volgende leven wil ik ook een hond worden bij mensen die je compleet verwennen. Ik bedoel: lekker slapen waar je wil, niet hoeven te werken, overal een teringbende van maken.
Dan wil ik ook het brein van een hond eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar hun levensstijl van maken. Halsband en al.
Is dit mission pawsible?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Doet me denken aan het verhaal van de hond en kat bij mijn vader thuis vroeger (toen die nog thuis woonde).
Kat buiten, hond binnen. Ramen en deuren dicht. Komen ze thuis, kat ook binnen, ramen en deuren nog steeds dicht.
En ze konden maar niet bedenken hoe die kat dan weer binnenkwam.
Tot het een keer gebeurde toen er wel nog iemand thuis was.
Dakraampje op zolder op een kiertje, kat via het dak daar de zolder op. Balancerend op de vlizotrap naar de overloop, en precies op het juiste moment springen zodat de vlizotrap weer terug inschoof.
En dan bij de trapdeur gaan miauwen totdat de hond kwam, en die hond kon deuren open doen.
Deur open, kat naar beneden, deur weer dicht. En kat en hond liggen mooi samen beneden
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Doet me denken aan het verhaal van de hond en kat bij mijn vader thuis vroeger (toen die nog thuis woonde).
Kat buiten, hond binnen. Ramen en deuren dicht. Komen ze thuis, kat ook binnen, ramen en deuren nog steeds dicht.
Dakraampje op zolder op een kiertje, kat via het dak daar de zolder op. Balancerend op de vlizotrap naar de overloop, en precies op het juiste moment springen zodat de vlizotrap weer terug inschoof.
En dan bij de trapdeur gaan miauwen totdat de hond kwam, en die hond kon deuren open doen.
Deur open, kat naar beneden, deur weer dicht. En kat en hond liggen mooi samen beneden
It's purrrfectionquote:
Nou ben blij dat je er zin in hebtquote:Op maandag 16 juni 2025 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar gek genoeg daar dan wel zin in. Spelen met mensen hun brein is cool
[..]
Jup. En van die simpele dingen die ineens complexe vraagstukken blijken te zijn. Zoals veters strikken. Of een bh sluiting dicht krijgen.
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
Komt vast goed. Jij een chill dagje gehad gister?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ben blij dat je er zin in hebt.
inb4 'moet ik je helpen'. Hopelijk heb je er snel wat minder last van
Verkeerde SCquote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar hun levensstijl van maken. Halsband en al.
Misschien een beetje opschrijven als "leuke avontuurlijke kat heb je! Ziet er wel eng uit als ie over de balkonreling loopt."?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
lol nice
er zit hier een nieuwe kat die echt overdreven spannend doet
die gaat gezellig wandelen op zo'n ronde railing van het balkon op drie hoog. Ik heb de neiging om een briefje in de brievenbus te doen omdat ik niet weet of zn baasje weet dat ie dit doet, maar komt meteen zo bemoeierig over?
Mja, die werkt alleen en doet ook complete renovaties, badkamers en dergelijkequote:
Hoe vaak doet die kat dat en hoevaak is het al (bijna) fout gegaan?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
lol nice
er zit hier een nieuwe kat die echt overdreven spannend doet
die gaat gezellig wandelen op zo'n ronde railing van het balkon op drie hoog. Ik heb de neiging om een briefje in de brievenbus te doen omdat ik niet weet of zn baasje weet dat ie dit doet, maar komt meteen zo bemoeierig over?
Geweldig!quote:Op maandag 16 juni 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
23.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |