Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.
Spannendquote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog steeds stroom. Ondanks dat ze hadden gezegd dat die er af zou zijn
Famous last words.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Katquote:
Alle powerbanks opgeladen?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Straks ineens geen stroom meer.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig denk ik. Ze zouden aan het stroomnet gaan werken. misschien al klaar
Nee. Hij is 1x van bed afgegaan. Richting woonkamer vertrokken, daar even gek gedaan en kwam heel snel weer terug. Moest even deken op bed voor hem goed doen en toen ging hij weer aan het voeteneind liggenquote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht geen nachtdienst gehad?
Of nog niet begonnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig denk ik. Ze zouden aan het stroomnet gaan werken. misschien al klaar
Ja dat kan ook. of ze gaven een groot gebied af als waarschuwing omdat het kon gebeuren en heb ik geluk gehadquote:
Zo eentje moet ik ook.quote:
Is er zon bij jullie waardoor de temperatuur zo hard stijgt? Hier is het bewolkt en windstil.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al boven de 26 graden op kantoor.
Ja, dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zon, check. Gecombineerd met plat dak en grote ramen waar de zon net vol op stond.
Nee.quote:
Noordpool.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er is climate control. Ik weet alleen niet op basis van welk klimaat.
Ik kan veel klagen over mijn werk, maar we hebben wel aircoquote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Was dat maar zo. Dan was het vast niet zo warm hier nu.quote:
Doelde meer dat ze er vanuit gaan dat het buiten -15 is, dus binnen +30quote:Op maandag 16 juni 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan was het vast niet zo warm hier nu.
Geïnstalleerd door een Thaise monteurquote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan heeft die zich wel ontzettend vergist in locatie.quote:
Airco op kantoorquote:Op maandag 16 juni 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al boven de 26 graden op kantoor.
Dat komt mooi uit dan.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezellig, ik heb nog een lege plek tegenover me.
* TheStigsDutchCousin snel die kant op rijdtquote:Op maandag 16 juni 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gezellig, ik heb nog een lege plek tegenover me.
Ik denk dat Luctor hier eerder isquote:Op maandag 16 juni 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin snel die kant op rijdt
quote:
Is het koel in die kelder?quote:
Hint hint.quote:
Ash.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hierbij aan Evil Dead denken
Oehhhhhhhhquote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:budapestenaar @:crack_ @:loveislikeakiss
quote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansenwerkt dat bij jullie brein ook zo?
Nu vooral een "jezus, ik moet weer".quote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu vooral een "jezus, ik moet weer".
Belachelijkquote:
Is het zo weer weekendquote:Op maandag 16 juni 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu vooral een "jezus, ik moet weer".
Beter een irrationeel positief momentje dan iedere maandag een domper.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
Is het zo weer weekend
Hold my beer!quote:Freediver Vitomir Maricic heeft zaterdag maar liefst 29 minuten en 3 seconden zijn adem ingehouden. De Kroaat heeft daarmee een wereldrecord te pakken.
Iets minderquote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Waarschijnlijk omdat wiet hier veel goedkoper isquote:Op maandag 16 juni 2025 12:49 schreef Flory- het volgende:
Maar waarom?![]()
Plots meer Nederlanders opgepakt op Thaise luchthavens met wiet, ministerie past reisadvies aan
@:bitterbal
Maar dan zo'n risico nemen, jemig. Of is het gewoon niet nadenken?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat wiet hier veel goedkoper is
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef Flory- het volgende:
Corona doet hier goed de ronde btw, op lief's werk groot deel ziek thuis
Toevallig net gedaanquote:Op maandag 16 juni 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal toiletpapier inslaan!
Hmm, geen hele bijzondere dingen maar werd weer fris en energiek wakker. Dat was ik gisteren zeg maar nietquote:Op maandag 16 juni 2025 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Iets mindermaar
in mijn versie. Maar ik heb wel zin in deze week ja. Wat staat er bij jou op t programma wat je zo
maakt?
quote:
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef Flory- het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:49 schreef Flory- het volgende:
Maar waarom?![]()
Plots meer Nederlanders opgepakt op Thaise luchthavens met wiet, ministerie past reisadvies aan
@:bitterbal
quote:In sommige gevallen was de geur van cannabis in de bagage al op afstand te ruiken.
Jahaquote:
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jaha![]()
Bedoelde waarom van daar meenemen, maar zoals bal zegt zal zijn omdat het zoveel goedkoper is.
Mensen denken blijkbaar niet na ofzo
Druk #1 voor schattige beestjes, #2 voor sushi, #3 voor crispy pork.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.
Jaquote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhhhhhh![]()
laagjes in glaasjes zien er zo feestelijk uit he
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.
Ik heb gelezen dat ie 'Nimbus' heetquote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.
Leuk, HP-namen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ie 'Nimbus' heet
Nee site opent bij mij ook nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
www.hoogvliet.com
hij doet het hier niet, bij jullie ook niet?
En daarna alles door elkaar roerenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Je kan ook gewoon de stukjes chocola door de bananenroom mengen, maar dit ziet er feestelijker uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |