Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.
Spannendquote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog steeds stroom. Ondanks dat ze hadden gezegd dat die er af zou zijn
Famous last words.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Katquote:
Alle powerbanks opgeladen?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Straks ineens geen stroom meer.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig denk ik. Ze zouden aan het stroomnet gaan werken. misschien al klaar
Nee. Hij is 1x van bed afgegaan. Richting woonkamer vertrokken, daar even gek gedaan en kwam heel snel weer terug. Moest even deken op bed voor hem goed doen en toen ging hij weer aan het voeteneind liggenquote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vannacht geen nachtdienst gehad?
Of nog niet begonnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet meer nodig denk ik. Ze zouden aan het stroomnet gaan werken. misschien al klaar
Ja dat kan ook. of ze gaven een groot gebied af als waarschuwing omdat het kon gebeuren en heb ik geluk gehadquote:
Zo eentje moet ik ook.quote:
Is er zon bij jullie waardoor de temperatuur zo hard stijgt? Hier is het bewolkt en windstil.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al boven de 26 graden op kantoor.
Ja, dit.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zon, check. Gecombineerd met plat dak en grote ramen waar de zon net vol op stond.
Nee.quote:
Noordpool.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Er is climate control. Ik weet alleen niet op basis van welk klimaat.
Ik kan veel klagen over mijn werk, maar we hebben wel aircoquote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Was dat maar zo. Dan was het vast niet zo warm hier nu.quote:
Doelde meer dat ze er vanuit gaan dat het buiten -15 is, dus binnen +30quote:Op maandag 16 juni 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan was het vast niet zo warm hier nu.
Geīnstalleerd door een Thaise monteurquote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Dan heeft die zich wel ontzettend vergist in locatie.quote:
Airco op kantoorquote:Op maandag 16 juni 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is al boven de 26 graden op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |