Ging vanmorgen alweer foutquote:Op zondag 15 juni 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werken toch vlekkeloos @:Budapestenaar
spanning ende sensatiequote:Op maandag 16 juni 2025 06:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging vanmorgen alweer fout![]()
Trein die ik om 6 uur zou nemen naar Wenen viel uit.
Maar.
Nu heb ik een trein eerder kunnen nemen. De vertraagde ICE 1081 naar München.
En in München stap ik over op Railjet 61. En dat is de trein die ik in Wenen zou nemen naar Boedje. Ik moest alleen voor 7 euro een stoelreservering bijkopen voor dit stukje.
Nu in Ingolstadt, voor alle Audi-liefhebbers.
jij bent die passagier?quote:Op maandag 16 juni 2025 06:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur roept nu om:
“We zijn om 06.51 in München. De passagier voor Wenen kan comfortabel overstappen op zijn trein, Railjet 61 naar Wenen, vanaf spoor 12”
![]()
Ja, ik maakte op het perron een praatje met hem om te vragen of ik een losse stoelreservering kan kopen voor het traject München-Wenen.quote:
haha nice wel. Maar verder nog veel matige ervaringen bij de DB?quote:Op maandag 16 juni 2025 06:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik maakte op het perron een praatje met hem om te vragen of ik een losse stoelreservering kan kopen voor het traject München-Wenen.
Nou ja, vrijdag had ik 4 uur vertraging op een reis van 3,5 uurquote:Op maandag 16 juni 2025 06:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha nice wel. Maar verder nog veel matige ervaringen bij de DB?
ah ze voldoen wel aan de verwachtingenquote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, vrijdag had ik 4 uur vertraging op een reis van 3,5 uur
Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag net een tuinslang, komt wel dichtbij zo.
Spannendquote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog steeds stroom. Ondanks dat ze hadden gezegd dat die er af zou zijn
Famous last words.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog steeds stroom. Ondanks dat ze hadden gezegd dat die er af zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |