Kon dat alleen vanavond?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Wilde nog Efteling kaartjes kopen bij de AH maar ben niet de enige geloof ik
Nietquote:
Volgens mijn lichaam is het altijd tijd om naar bed te gaanquote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Even lekker chillen op de bank en hopen dat mijn lichaam nog snapt hoe laat het tijd om naar bed te gaan is.
Oh ik heb nog 20 spaarkaarten ofzo, mocht je er nog nodig hebbenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Tot en met vandaag. Maar m'n zus dacht dat ik het al had gedaan en ik dacht dat zij het had gedaanquote:
Is er niet nog een Indy race ofzo, dat je nog even de nacht kunt doortrekkenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Even lekker chillen op de bank en hopen dat mijn lichaam nog snapt hoe laat het tijd om naar bed te gaan is.
Nee we hebben er 50 ofzoquote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb nog 20 spaarkaarten ofzo, mocht je er nog nodig hebben
Ik zit hem nu al sinds 6:00 te vertellen dat het nog geen bedtijd is, en er is behoorlijk gezeurd, dus misschien is die boodschap iets te overdreven aangekomen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mijn lichaam is het altijd tijd om naar bed te gaan
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we hebben er 50 ofzomaar die website is overbelast.
Moet morgen weer werkenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet nog een Indy race ofzo, dat je nog even de nacht kunt doortrekken
Nou en?quote:
Dan blijf je gewoon lekker thuis, zeg je dat je het 'de la Sarthe-virus' hebt opgelopenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil niet de hele dag ellendig zijn op werk.
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon lekker thuis, zeg je dat je het 'de la Sarthe-virus' hebt opgelopen
mocht je bij odido zitten, dat internet is ook gewoon even kut aan het doenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
FOK! doet het wel primaquote:Op zondag 15 juni 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mocht je bij odido zitten, dat internet is ook gewoon even kut aan het doen
Hoe gaan we dat in Foqueville doen, ons eigen netwerk met een privesatelliet of iets?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de rest van het internet down is, is het hier een veilig toevluchtsoord.
Mobiel internet in Duitsland met Odido (Telekom dus) is soms erg slecht.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou daar is ook eerlijk gezegd niet veel voor nodigquote:Op zondag 15 juni 2025 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar heeft een speelmaatje![]()
En is beter in vrienden maken dan ik
Zullen onze ziel wel aan Elon Musk verkopen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat in Foqueville doen, ons eigen netwerk met een privesatelliet of iets?
Ik heb net nog even ge-facetimed met mijn hondquote:Op zondag 15 juni 2025 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar heeft een speelmaatje![]()
En is beter in vrienden maken dan ik
Dat klopt, helaasquote:Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar is ook eerlijk gezegd niet veel voor nodig
Wiens ziel gaan we verkopen?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen onze ziel wel aan Elon Musk verkopen.
Altijd de jongste offeren toch? Dat zal Nattekat dan wel zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iemand offeren inderdaad
Nee niet eens. Het lag echt aan AH. Maar het is ondertussen gelukt.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ging vanmorgen alweer foutquote:Op zondag 15 juni 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werken toch vlekkeloos @:Budapestenaar
spanning ende sensatiequote:Op maandag 16 juni 2025 06:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging vanmorgen alweer fout![]()
Trein die ik om 6 uur zou nemen naar Wenen viel uit.
Maar.
Nu heb ik een trein eerder kunnen nemen. De vertraagde ICE 1081 naar München.
En in München stap ik over op Railjet 61. En dat is de trein die ik in Wenen zou nemen naar Boedje. Ik moest alleen voor 7 euro een stoelreservering bijkopen voor dit stukje.
Nu in Ingolstadt, voor alle Audi-liefhebbers.
jij bent die passagier?quote:Op maandag 16 juni 2025 06:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Conducteur roept nu om:
“We zijn om 06.51 in München. De passagier voor Wenen kan comfortabel overstappen op zijn trein, Railjet 61 naar Wenen, vanaf spoor 12”
![]()
Ja, ik maakte op het perron een praatje met hem om te vragen of ik een losse stoelreservering kan kopen voor het traject München-Wenen.quote:
haha nice wel. Maar verder nog veel matige ervaringen bij de DB?quote:Op maandag 16 juni 2025 06:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik maakte op het perron een praatje met hem om te vragen of ik een losse stoelreservering kan kopen voor het traject München-Wenen.
Nou ja, vrijdag had ik 4 uur vertraging op een reis van 3,5 uurquote:Op maandag 16 juni 2025 06:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha nice wel. Maar verder nog veel matige ervaringen bij de DB?
ah ze voldoen wel aan de verwachtingenquote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, vrijdag had ik 4 uur vertraging op een reis van 3,5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |