Iets minderquote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansenwerkt dat bij jullie brein ook zo?
Waarschijnlijk omdat wiet hier veel goedkoper isquote:Op maandag 16 juni 2025 12:49 schreef Flory- het volgende:
Maar waarom?![]()
Plots meer Nederlanders opgepakt op Thaise luchthavens met wiet, ministerie past reisadvies aan
@:bitterbal
Maar dan zo'n risico nemen, jemig. Of is het gewoon niet nadenken?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat wiet hier veel goedkoper is
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef Flory- het volgende:
Corona doet hier goed de ronde btw, op lief's werk groot deel ziek thuis
Toevallig net gedaanquote:Op maandag 16 juni 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal toiletpapier inslaan!
Hmm, geen hele bijzondere dingen maar werd weer fris en energiek wakker. Dat was ik gisteren zeg maar nietquote:Op maandag 16 juni 2025 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Iets mindermaar
in mijn versie. Maar ik heb wel zin in deze week ja. Wat staat er bij jou op t programma wat je zo
maakt?
quote:
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:56 schreef Flory- het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:49 schreef Flory- het volgende:
Maar waarom?![]()
Plots meer Nederlanders opgepakt op Thaise luchthavens met wiet, ministerie past reisadvies aan
@:bitterbal
quote:In sommige gevallen was de geur van cannabis in de bagage al op afstand te ruiken.
Jahaquote:
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jaha![]()
Bedoelde waarom van daar meenemen, maar zoals bal zegt zal zijn omdat het zoveel goedkoper is.
Mensen denken blijkbaar niet na ofzo
Druk #1 voor schattige beestjes, #2 voor sushi, #3 voor crispy pork.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.
Jaquote:Op maandag 16 juni 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhhhhhh![]()
laagjes in glaasjes zien er zo feestelijk uit he
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 0900-BALLIE bellen als je aankomt en die kan wel wat voor je regelen.
Ik heb gelezen dat ie 'Nimbus' heetquote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.
Leuk, HP-namen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ie 'Nimbus' heet
Nee site opent bij mij ook nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:28 schreef Crack_ het volgende:
www.hoogvliet.com
hij doet het hier niet, bij jullie ook niet?
En daarna alles door elkaar roerenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Je kan ook gewoon de stukjes chocola door de bananenroom mengen, maar dit ziet er feestelijker uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |