Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatiequote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidtquote:
oh?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatie
Zolang er geen Voldemort-variant komt.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidt
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarna alles door elkaar roeren![]()
of niet zodat je je laatste happen met extra chocola hebt
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke thanks, dan kan ik ophouden met het proberen
Ze schermen met een prima keukentjequote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in septemberquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
ja!! Hij doet het weerquote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.
Ik krijg het volgens mij ook nog steeds aangeboden om die reden.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Je kan wel langdurig je geur kwijt raken. Zo je neus wegquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen Voldemort-variant komt.
Retro beeldschermen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oja, daar val ik ook onderquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Van wat ik las denken ze niet dat het niet magquote:Op maandag 16 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar dan zo'n risico nemen, jemig. Of is het gewoon niet nadenken?
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openenquote:
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
Ik hoor niet bij de griepprik-doelgroepquote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |