Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatiequote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt weer een nieuwe variant te zijn.
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidtquote:
oh?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt ja, plus de meesten doen ook niet meer aan vaccinatie
Zolang er geen Voldemort-variant komt.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidt
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daarna alles door elkaar roeren![]()
of niet zodat je je laatste happen met extra chocola hebt
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke thanks, dan kan ik ophouden met het proberen
Ze schermen met een prima keukentjequote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in septemberquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Of bedoel je nu weer laten vaccineren?want dat hoeft toch ook niet?
ja!! Hij doet het weerquote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik via google op de folder klik, kan ik de pagina wel openen btw.
Ik krijg het volgens mij ook nog steeds aangeboden om die reden.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Je kan wel langdurig je geur kwijt raken. Zo je neus wegquote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen Voldemort-variant komt.
Retro beeldschermen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Flory- het volgende:
Appartementje te huur, moest lachen om deze foto![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oja, daar val ik ook onderquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me voor de griepprik-doelgroep een prima ding om wel mee te nemen nog.Als je daar niet onder valt, voegt het niet heel veel toe op dit moment.
Van wat ik las denken ze niet dat het niet magquote:Op maandag 16 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar dan zo'n risico nemen, jemig. Of is het gewoon niet nadenken?
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Dat mag iedereen zelf weten, ik had laatste in september
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen nietquote:Op maandag 16 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openenquote:
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
Ik hoor niet bij de griepprik-doelgroepquote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat alleen de mensen die in de griepprik-doelgroep zaten hem mochten halen en andere mensen niet
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je met zo'n gammele laptop die vastloopt als die meer dan 2 programma's moet openen
En niet even driedubbel checkenquote:Op maandag 16 juni 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van wat ik las denken ze niet dat het niet mag
Vorig jaar heb ik dat wel gewoon gedaan. Ik stond niet bij de groepen, maar er stond ook nergens dat het niet mocht. Dus gewoon afspraak gemaakt en prikje gehaaldquote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.
Lijkt me ook niet handig, 'doe mij er maar vijf'quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je 'm specifiek moet aanvragen via HA als je 'm wel graag wil. Het is niet meer zoals eerst dat je gewoon kan aanschuiven, zeg maar.
niet?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de griepprik-doelgroep
In Nederland weet ik het niet, maar ik val in die groep inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Maar wel afspraak gemaakt dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik dat wel gewoon gedaan. Ik stond niet bij de groepen, maar er stond ook nergens dat het niet mocht. Dus gewoon afspraak gemaakt en prikje gehaald
Dan moet er een beetje beukwilgextract in het vaccin. Dat maakt wel korte metten met de nimbus.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch, deze is vast naar de Nimbus vernoemd omdat ie zo snel verspreidt
Neequote:Op maandag 16 juni 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig, 'doe mij er maar vijf'
[..]
niet?![]()
Niet te hard fietsen dan, anders zit je straks met een rood en bezweet hoofd op de fotoquote:Op maandag 16 juni 2025 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo een pasfoto laten maken. Zin om even te fietsen, is maar 10 min fietsen maar is wel een fijne break.
Ja gewoon via die planjeafspraak.nl site oidquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 13:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet er een beetje beukwilgextract in het vaccin. Dat maakt wel korte metten met de nimbus.
Vraag ze ook even welke kant hij op moet volgens hun.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de offerte van de Praxis voor het plaatsen voor de vlizotrap is binnen, ¤475, valt nog goed mee
Oh dat valt reuze mee iddquote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ah, de offerte van de Praxis voor het plaatsen voor de vlizotrap is binnen, ¤475, valt nog goed mee
Been there done that. Was het heel koud, en ik moest fietsen. Dat waren hele leuke foto'squote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te hard fietsen dan, anders zit je straks met een rood en bezweet hoofd op de foto
Is allemaal al gechecktquote:Op maandag 16 juni 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vraag ze ook even welke kant hij op moet volgens hun.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 16 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Ja wel het voordeel van zo'n klusservice bij de bouwmarkt, die hebben gewoon vaste uurtarieven en het personeel is gewoon in dienst, dan hoeven ze ook niet af en toe wat 'extra' te rekenenquote:
Ja is inclusief raveling (de ombouw tussen de balken voor het frame), materieel en montage. Wel zonder de trap zelf want die had ik al gekocht, die was 150 dus dat valt ook wel meequote:Op maandag 16 juni 2025 13:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Als er niks bijkomt omdat dit en dat.....
Ja dat scheeltquote:Op maandag 16 juni 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel het voordeel van zo'n klusservice bij de bouwmarkt, die hebben gewoon vaste uurtarieven en het personeel is gewoon in dienst, dan hoeven ze ook niet af en toe wat 'extra' te rekenen
Ik vroeg nog of die ook andersom kon, maar dat ging niet zonder nog heel meer extra werkquote:Op maandag 16 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gaat dus weer verkeerd om geplaatst worden
Najaaaquote:Op maandag 16 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of die ook andersom kon, maar dat ging niet zonder nog heel meer extra werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |