Oei, net op tijd. Merci!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Wij roepen @:Aguero @:baggerbaas @:Chiappucci @:knijn1985 @:wimderon op om de prono in te vullen! Nog een uurtje.
Ik wilde het net komen melden. Interessante situatie, zeker met een aantal goede klimmers erbij.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een bijzondere situatie met een sterke kopgroep van 30 renners met 3 minuten voorsprong in de eerste rit.
Dank. Ik ga ook even kijken.quote:
We gaan zwemmen met Bartje Lemmenquote:
O’Connor in normale doen moet dat kunnen houden, zou je zeggen, maar heel stabiel is hij niet..quote:Op zondag 15 juni 2025 17:36 schreef Mykonos het volgende:
Toch benieuwd hoe ver een O'Connor of Vauquelin kan komen met deze voorsprong.
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassementquote:Op zondag 15 juni 2025 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Bartje Lemmen met de Giro supercompensatie?
Vooraf riepen ze bij Visma dat ze puur voor etappes gingen hier, maar ik zou nu toch maar voor een klassementje gaan met Lemmen. Vraag me ook af hoe serieus de andere ploegen Lemmen nemen als klassementsrenner, misschien kan hij nog wel een keertje tijd pakken in een vlucht.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassement
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.quote:
Snap wel dat z'n ouders hem naar zo'n Belgenkamp stuurden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen was als kind echt een gigantische loser.
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.
Froome was natuurlijk ook al 34 toen hij half dood viel.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.
Froome, tsja, niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik vind het vooral bijzonder dat de Mossad daar nog geen werk van heeft gemaakt. Dit zijn al die jaren toch flink wat centen minder voor de Iron Dome.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.
Neutraliteit dus maar voor eigen BV werken?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:42 schreef Slobeend het volgende:
Waarom denken Zwitsers alleen aan zichzelf?
Dat is al zo sinds zijn val. Op die minimale opleving in de Tour van 2022 na.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ook echt als geplande lead out voor Mihkels die 'toevallig' bij Simmons in het wiel uitkwam.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Holy fuck Albanese wint, wel dik verdiend na aaaaallllll die ereplaatsen.
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kelderman hier had gereden had ie gewonnen!Wel jammer eigenlijk dat hij hier niet start, ook als je ziet hoe goed Lemmen is. 1 van de beste koersen van Wilco was ook toen hij net uit de Giro kwam en op de slotdag nog bijna de eindzege pakte in de DauphineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 17-06-2025 19:13:41 ]
Wilco Öcalan?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk dat hij hier niet start, ook als je ziet hoe goed Lemmen is. 1 van de beste Koerden van Wilco was ook toen hij net uit de Giro kwam en op de slotdag nog bijna de eindzege pakte in de Dauphine
Eén minimale opleving in 6 jaar tijd is wel meelijwekkend. Tenzij hij echt nog last heeft van de gevolgen van die zware val in 2019, maar daar lees je eigenlijk weinig over.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds zijn val. Op die minimale opleving in de Tour van 2022 na.
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe UAE is ondertussen ook weer uit.
Het kan best zijn dat ze inderdaad van plan waren voor iemand anders te rijden, dan zou je het probleem meteen te pakken hebben. Daarnaast zou de opmerking ook zomaar over de eerste rit kunnen gaan, waarin Jan Christen doodleuk in dezelfde groep als Almeida binnenkomt terwijl het klassement van Almeida meteen onder druk stond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Gelukkig zouden Nederlandse commentatoren dat nooit doen bij een Nederlandse zege...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen vindt het uiteraard weer een mooie winnaar in de Baby Giro, het vlaggetje is onverbiddelijk.
Jeroen begint wel steeds erger te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig zouden Nederlandse commentatoren dat nooit doen bij een Nederlandse zege...
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed dat deze brokkenpiloot er snel mee stopt.
Die MAGA-gek gunnen we uiteraard helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
Zou het wel Simmons gunnen nadat hij Mader twee jaar geleden zag vallen in de Ronde van Zwitserland
Die bedacht zich laatst tijdens een training impulsief (geheel onafhankelijk van Pogacar en Del Toro) dat dit eigenlijk wel relaxed demarreert zo. Leuke toevalsbevinding zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Almeida ook zonder uit het zadel te komen
Heeft toch een dag geduurd voordat Bjerg weer gelijk kreeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Waarvan 30 kilometer dalen als een debielquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Dzjoeauw gaat voor een solo van 50 km? Kek plan, leuk voor de koers
kan die dan beter?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet Bartje Lemmen dat hij best goed staat in klassement?
Wat een passiviteit
de opperkopman is toch niet zo'n kneus? die is alleen een beetje mutanterigquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is niet eens alleen vervelend dat UAE veel beter is omdat ze acht kopmannen en dertien supertalenten een miljoenensalaris kunnen geven. Al die kopmannen zijn namelijk ook nog eens de allergrootste kneuzen van het peloton.
Interpol, verlos onsquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
De dood aan UAE. Bommen op de hele ploeg.
Dat is juist de grote bak ellende van allemaal.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
de opperkopman is toch niet zo'n kneus? die is alleen een beetje mutanterig
Als de rest in je groep niet mee wil draaien blaas je jezelf dan alleen maar op en verlies je uiteindelijk nog meer tijd omdat je moet lossen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt toch wel trappen in de afdaling? 3 minuten verloren gewoon.
Allemaal allang omgekocht door het grote geld uit de zandbak. Het zijn echt niet zulke amateurs als in de jaren '90 en '00.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Interpol, verlos ons
Franse politie, trek alle verloven voor juli in
Het zal inderdaad van binnenuit moeten komen. Wie gaat in de verre toekomst de Landis van dienst zijn en als doorgesnoven rancuneuze klootzak iedereen meenemen in zijn val?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allemaal allang omgekocht door het grote geld uit de zandbak. Het zijn echt niet zulke amateurs als in de jaren '90 en '00.
Had UAE ook wel kunnen doen. Valt me ook nog mee dat het niet meer stil is gevallen in G2.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:37 schreef The_Undertone het volgende:
Hoe kan je dit nu laten gebeuren? Gewoon ploegmaats vooruitsturen en zelf niet rijden in peloton als Groupama, Arkea en Jayco-Alula....
O'Connor is wel in rap tempo een van mijn favoriete renners aan het worden. Die gast pakt altijd minuten in een of andere monstervlucht en dan verkoopt hij zijn huid heel duur. Van mij mag hij dit rondje winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benno heeft nog gereden met het idee dat hij deze koers kan winnen, maar waar was Gregoire allemaal mee bezig?
GPSgod was overigens behoorlijk dronken. Zwitserse precisie.
Dat heeft hij voor dit rondje 1x gedaan toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
O'Connor is wel in rap tempo een van mijn favoriete renners aan het worden. Die gast pakt altijd minuten in een of andere monstervlucht en dan verkoopt hij zijn huid heel duur. Van mij mag hij dit rondje winnen.
2x, een keer in de Tour en een keer in de Vuelta.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft hij voor dit rondje 1x gedaan toch?
Is die ooit echt begonnen?quote:
Het gebaar en de gedachte is natuurlijk prima. Maar om Gino's ongeluk nu te vereeuwigen met een kaneelstokje, is wat...apart.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik kan niet zeggen dat ik het een heel mooi monument vind.
Er komt zo een nucleaire plof aanquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:33 schreef Pistolero het volgende:
Julian heeft ergens achterin zijn medicijnkast nog heel oud restje van Taus gevonden?
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er komt zo een nucleaire plof aan
En de plof. De plof van Lollerflip.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:34 schreef The_Undertone het volgende:
Dit wordt een plof van ridicule proporties van Lollerflip.
Onley is sowieso de renner die verreweg het meeste punten binnen haalt voor Picnicquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:33 schreef H.Vviv het volgende:
DSM gaat met Onley deze koers wel dik punten scoren.
Boven stijgt het gewoon nog 8-9% verderquote:Op donderdag 19 juni 2025 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg vervelend als je bovenkomt en het geen meter afvlakt
Een afspraak Onley de rit en Joao de trui lijkt logisch maar goed het is UAE.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk kan Onley hem flikken wat Lenny deed, maar vrees er voor.
Hij is best explosief maar dit zal vooral ook gaan om wie er nog iets over heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk kan Onley hem flikken wat Lenny deed, maar vrees er voor.
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
Wel een prachtige klim. Mag vaker voorkomen in de Ronde van Zwitserland.
Volgens mij zijn er bij Lidl-Trek buiten Milan, Consonni, Stuyven en Nys sowieso nog een hoop vraagtekens. Skjelmose is nog aan het kwakkelen en Geoghegan Hart is ook nog niet super overtuigend bergop.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:58 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag me af of Kämna in aanmerking komt voor een Tourselectie.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Het gebaar en de gedachte is natuurlijk prima. Maar om Gino's ongeluk nu te vereeuwigen met een kaneelstokje, is wat...apart.
quote:The sculpture ‘verbunden sein’, designed by Swiss artist Gügi Eugster – Gino’s uncle – stands directly at the scene of the accident. It is made of regional granite and symbolises connection, remembrance and the future. The sculpture was financed by the cyclists’ association CPA (Cyclistes Professionels Associés) and the Tour de Suisse, which donated the prize money from the stages to Weinfelden and the memorial ride to Oberwil-Lieli that were cancelled after the accident.
Onley had er misschien wel meer belang bij om door te rijden dan Almeida.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een afspraak Onley de rit en Joao de trui lijkt logisch maar goed het is UAE.
Theuns gaat ook mee voor de trein van Milan. Dan moet er nog iemand mee om op kop te rijden (Declercq of Bernard). Blijft er nog één plekje over, tenzij Skjelmose nog wegvalt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij Lidl-Trek buiten Milan, Consonni, Stuyven en Nys sowieso nog een hoop vraagtekens. Skjelmose is nog aan het kwakkelen en Geoghegan Hart is ook nog niet super overtuigend bergop.
En zou Pedersen ook niet op de reservelijst staan? Milan komt nog geen drempel over deze dagen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Theuns gaat ook mee voor de trein van Milan. Dan moet er nog iemand mee om op kop te rijden (Declercq of Bernard). Blijft er nog één plekje over, tenzij Skjelmose nog wegvalt.
Team is juist zo goed als rond al, je hebt Milan met Consonni, Theuns en Stuyven rond hem. Dan heb je Bernard die op kop mag gaan rijden (ik ben ZIEDEND dat mijn Amanuel genegeerd lijkt te worden, de rest van het jaar is hij steevast gekoppeld aan Milan en is hij degene die altijd op kop mag rijden) en dan heb je mits zijn gezondheid het toelaat Skjelmose met Geoghegan Hart in dienst en dan nog Nys.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij Lidl-Trek buiten Milan, Consonni, Stuyven en Nys sowieso nog een hoop vraagtekens. Skjelmose is nog aan het kwakkelen en Geoghegan Hart is ook nog niet super overtuigend bergop.
Wordt dat niet een beetje te veel na het voorjaar en de Giro van Pedersen?quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zou Pedersen ook niet op de reservelijst staan? Milan komt nog geen drempel over deze dagen.
Zeker, alleen lijkt Mes dit jaar alles te kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje te veel na het voorjaar en de Giro van Pedersen?
Mes reed dit jaar de Giro zo goed, omdat hij geen TdF zou doen. Volgens mij laat Lidl-Trek volgend jaar Mes weer meedoen aan de Tour. Het heeft geen zin om zowel Milan als Pedersen aan dezelfde ronde te laten meedoen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, alleen lijkt Mes dit jaar alles te kunnen
Het verschil in profielen van de renners is een stuk groter. Mes kan deze tour een flink aantal aankomsten aan waar Milan bij voorbaat kansloos is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mes reed dit jaar de Giro zo goed, omdat hij geen TdF zou doen. Volgens mij laat Lidl-Trek volgend jaar Mes weer meedoen aan de Tour. Het heeft geen zin om zowel Milan als Pedersen aan dezelfde ronde te laten meedoen.
Dan heb je hetzelfde probleem wat ADC met Merlier en Philipsen had een paar jaar geleden.
Geef die man een echte sprinter!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een meesterwerk van Van Poppel.
Rit in de Vuelta gewonnen in dienst van het illustere IAM.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:21 schreef Marcoss het volgende:
Matthias Frank.. in mijn herinnering was die enkel goed bij wedstrijden in Zwitserland
zijn ellebogen blijven fascinerendquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joop heeft weer eens zo'n dag.
Vooral in combinatie met die O-benen. Zeldzaam niet esthetisch.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zijn ellebogen blijven fascinerend
De aanval op de verrassing was gewoon goed me dunkt. Alleen 100 meter te vroeg. Maar wellicht had ie ze anders niet meer kunnen verrassen, het blijft een lastig spelletje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef Marcoss het volgende:
Dit had Vauquelin iets slimmer kunnen doen
Ineos, Decathlon of Visma gaat het worden volgens de geruchten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ineos is het meest waarschijnlijk voor Vauquelin toch, volgend jaar?
Als het doorgaat met de Franse sponsor wel. Al is UAE ook behoorlijk druk bezig als je het interview met Vauquelin leest in lequipequote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ineos is het meest waarschijnlijk voor Vauquelin toch, volgend jaar?
Hoe mooi zou het zijn als hij morgen standhoudtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vauquelin wordt langzaam favoriet voor eindwinst.
Welke ploeg?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:22 schreef Szura het volgende:
Ik ben die ploeg zo moe, stuur de Carabinieri naar binnen
Eind 2023 had hij ontdekt dat zijn zadel al jaren centimeterS te laag stond, in vergelijk met zijn tour de trance winnende jaren. Helaas heeft deze correctie niet gebracht wat hij hoopte. Wat een pechquote:Op zondag 22 juni 2025 12:45 schreef Marcoss het volgende:
Froome voorlopig op een keurige 14e plek, vlak achter Antoine Huby
Wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eind 2023 had hij ontdekt dat zijn zadel al jaren centimeterS te laag stond, in vergelijk met zijn tour de trance winnende jaren. Helaas heeft deze correctie niet gebracht wat hij hoopte. Wat een pech
Hij heeft nog geen ploeg voor 2026. Is dit zijn laatste jaar?
Loden duo?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jip en Jeroen zijn zo slecht op elkaar ingespeeld
Yep, zelfs na een week samenwerken lullen ze dwars door elkaar heen.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jip en Jeroen zijn zo slecht op elkaar ingespeeld
Ooit won die nog tijdritten in de Tourquote:Op zondag 22 juni 2025 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Alaphilippe reed wel eens een betere tijdrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |