Oei, net op tijd. Merci!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Wij roepen @:Aguero @:baggerbaas @:Chiappucci @:knijn1985 @:wimderon op om de prono in te vullen! Nog een uurtje.
Ik wilde het net komen melden. Interessante situatie, zeker met een aantal goede klimmers erbij.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een bijzondere situatie met een sterke kopgroep van 30 renners met 3 minuten voorsprong in de eerste rit.
Dank. Ik ga ook even kijken.quote:
We gaan zwemmen met Bartje Lemmenquote:
O’Connor in normale doen moet dat kunnen houden, zou je zeggen, maar heel stabiel is hij niet..quote:Op zondag 15 juni 2025 17:36 schreef Mykonos het volgende:
Toch benieuwd hoe ver een O'Connor of Vauquelin kan komen met deze voorsprong.
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassementquote:Op zondag 15 juni 2025 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Bartje Lemmen met de Giro supercompensatie?
Vooraf riepen ze bij Visma dat ze puur voor etappes gingen hier, maar ik zou nu toch maar voor een klassementje gaan met Lemmen. Vraag me ook af hoe serieus de andere ploegen Lemmen nemen als klassementsrenner, misschien kan hij nog wel een keertje tijd pakken in een vlucht.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassement
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.quote:
Snap wel dat z'n ouders hem naar zo'n Belgenkamp stuurden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen was als kind echt een gigantische loser.
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.
Froome was natuurlijk ook al 34 toen hij half dood viel.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.
Froome, tsja, niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik vind het vooral bijzonder dat de Mossad daar nog geen werk van heeft gemaakt. Dit zijn al die jaren toch flink wat centen minder voor de Iron Dome.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.
Neutraliteit dus maar voor eigen BV werken?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:42 schreef Slobeend het volgende:
Waarom denken Zwitsers alleen aan zichzelf?
Dat is al zo sinds zijn val. Op die minimale opleving in de Tour van 2022 na.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ook echt als geplande lead out voor Mihkels die 'toevallig' bij Simmons in het wiel uitkwam.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Holy fuck Albanese wint, wel dik verdiend na aaaaallllll die ereplaatsen.
quote:Op maandag 16 juni 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Kelderman hier had gereden had ie gewonnen!Wel jammer eigenlijk dat hij hier niet start, ook als je ziet hoe goed Lemmen is. 1 van de beste koersen van Wilco was ook toen hij net uit de Giro kwam en op de slotdag nog bijna de eindzege pakte in de DauphineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 17-06-2025 19:13:41 ]
Wilco Öcalan?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk dat hij hier niet start, ook als je ziet hoe goed Lemmen is. 1 van de beste Koerden van Wilco was ook toen hij net uit de Giro kwam en op de slotdag nog bijna de eindzege pakte in de Dauphine
Eén minimale opleving in 6 jaar tijd is wel meelijwekkend. Tenzij hij echt nog last heeft van de gevolgen van die zware val in 2019, maar daar lees je eigenlijk weinig over.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds zijn val. Op die minimale opleving in de Tour van 2022 na.
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe UAE is ondertussen ook weer uit.
Het kan best zijn dat ze inderdaad van plan waren voor iemand anders te rijden, dan zou je het probleem meteen te pakken hebben. Daarnaast zou de opmerking ook zomaar over de eerste rit kunnen gaan, waarin Jan Christen doodleuk in dezelfde groep als Almeida binnenkomt terwijl het klassement van Almeida meteen onder druk stond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Gelukkig zouden Nederlandse commentatoren dat nooit doen bij een Nederlandse zege...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen vindt het uiteraard weer een mooie winnaar in de Baby Giro, het vlaggetje is onverbiddelijk.
Jeroen begint wel steeds erger te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelukkig zouden Nederlandse commentatoren dat nooit doen bij een Nederlandse zege...
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed dat deze brokkenpiloot er snel mee stopt.
Die MAGA-gek gunnen we uiteraard helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
Zou het wel Simmons gunnen nadat hij Mader twee jaar geleden zag vallen in de Ronde van Zwitserland
Die bedacht zich laatst tijdens een training impulsief (geheel onafhankelijk van Pogacar en Del Toro) dat dit eigenlijk wel relaxed demarreert zo. Leuke toevalsbevinding zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Almeida ook zonder uit het zadel te komen
Heeft toch een dag geduurd voordat Bjerg weer gelijk kreeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar voor wie moest Christen dan wel rijden? Voor de sprint van Morgado? Of wou Almeida daar iets proberen? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |