Oei, net op tijd. Merci!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Wij roepen @:Aguero @:baggerbaas @:Chiappucci @:knijn1985 @:wimderon op om de prono in te vullen! Nog een uurtje.
Ik wilde het net komen melden. Interessante situatie, zeker met een aantal goede klimmers erbij.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een bijzondere situatie met een sterke kopgroep van 30 renners met 3 minuten voorsprong in de eerste rit.
Dank. Ik ga ook even kijken.quote:
We gaan zwemmen met Bartje Lemmenquote:
O’Connor in normale doen moet dat kunnen houden, zou je zeggen, maar heel stabiel is hij niet..quote:Op zondag 15 juni 2025 17:36 schreef Mykonos het volgende:
Toch benieuwd hoe ver een O'Connor of Vauquelin kan komen met deze voorsprong.
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassementquote:Op zondag 15 juni 2025 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Bartje Lemmen met de Giro supercompensatie?
Vooraf riepen ze bij Visma dat ze puur voor etappes gingen hier, maar ik zou nu toch maar voor een klassementje gaan met Lemmen. Vraag me ook af hoe serieus de andere ploegen Lemmen nemen als klassementsrenner, misschien kan hij nog wel een keertje tijd pakken in een vlucht.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo pakte Kruijswijk ooit z’n enige WT-zege, anders had hij ook hoog gestaan in het Wilco-klassement
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.quote:
Snap wel dat z'n ouders hem naar zo'n Belgenkamp stuurden.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen was als kind echt een gigantische loser.
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder dat hij er de laatste jaren zó weinig van kan. Je zou toch verwachten nog af en toe iets van zijn oude klasse te zien, maar niets van dat.
Froome was natuurlijk ook al 34 toen hij half dood viel.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bernal maakte een enigzins vergelijkbare doodsmak en die heeft momenteel toch nog een alleraardigst niveau.
Froome, tsja, niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |