abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218022382
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
Los van dat deze verhaallijn zorgvuldig is voorbereid en zelfs voor spanning zorgt is het

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het pesten van de familie Sanders, waar is het nou echt voor geweest als

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makers no sense.
inderdaad.
SPOILER
  maandag 23 juni 2025 @ 14:47:41 #52
436222 Japepk
Padvinder
pi_218022596
Sowieso zwaar onrealistisch inderdaad, dat Ludo niet op de hoogte zou zijn als Nick gewoon was gestorven. Ook zonder geheimzinnige mannetjes zou het normaal zijn als naaste familie op de hoogte wordt gebracht. Zelfde voor de ontsnapping van Valentijn. Benieuwd of Valentijn nu een langere tijd blijft, of puur even voor de heb in beeld kwam. Nee, weliswaar heeft dit verhaal een redelijke aanloop, het is totaal niet zorgvuldig gedaan en haalt alleen maar mooie dingen uit het verleden overhoop.
't Echte en 't ware!
pi_218023236
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:47 schreef Japepk het volgende:
Sowieso zwaar onrealistisch inderdaad, dat Ludo niet op de hoogte zou zijn als Nick gewoon was gestorven. Ook zonder geheimzinnige mannetjes zou het normaal zijn als naaste familie op de hoogte wordt gebracht. Zelfde voor de ontsnapping van Valentijn. Benieuwd of Valentijn nu een langere tijd blijft, of puur even voor de heb in beeld kwam. Nee, weliswaar heeft dit verhaal een redelijke aanloop, het is totaal niet zorgvuldig gedaan en haalt alleen maar mooie dingen uit het verleden overhoop.
Ik denk niet dat Valentijn is ontsnapt, zijn straf zal wel voorbij zijn?
pi_218024589
Lui geschreven, gemiste kans, niet eerlijk tegenover de kijker die tijd en emotie in een van de bekendste personages van GTST jarenlang heeft geïnvesteerd destijds. Alles zomaar van tafel geveegd met dit einde. Ik snap er niks van en dat in het jubileumjaar.
pi_218026507
Zou Ludo dan toch...
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_218026556
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Zou Ludo dan toch...
SPOILER
Nee. Dat gaan ze never nooit doen, hij is de basis van GTST
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218026665
Je weet het niet. Ik begrijp dat de cliff ongekend spannend gaat worden en dat er echt wel grote gevolgen gaat zijn, maar ja van wat ik nu zie wordt ik niet vrolijk....(zie spoiler)
Allemaal cabaretteketet!
pi_218026930
De nieuwe recasting van Shanti lijkt wel jonger dan Bertie. Echt een meisje nog.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 23 juni 2025 @ 23:10:41 #59
436222 Japepk
Padvinder
pi_218027314
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Je weet het niet. Ik begrijp dat de cliff ongekend spannend gaat worden en dat er echt wel grote gevolgen gaat zijn, maar ja van wat ik nu zie wordt ik niet vrolijk....(zie spoiler)
Nah, Erik en Caroline hebben laatst nog vrolijk staan vertellen over '350 jaar Meerdijk', met de jubileum aflevering in oktober. Ik geloof niet in een groot plan dat ze die schijn ophouden. Ik geloof inderdaad dat Orlando Valentijn overmeestert en Ludo een maandje later gewoon weldoener speelt op de braderie.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 24 juni 2025 @ 00:29:43 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218027839
Oef niet best deze Shanti.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218027914
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_218028060
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 00:35 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Het klopt, maar aan de andere kant wordt er hier ook geklaagd over ouderwetse GPS-trackers. Ai is zo toegankelijk geworden dat het logisch is dat Valentijn dit heeft gebruikt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 24 juni 2025 @ 01:31:27 #63
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_218028081
Hah gebaseerd op de spoilers is mijn amper half serieuze post van een tijdje terug nog niet eens zo ver van de waarheid.

SPOILER
Schapen zijn relax.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 03:02:01 #64
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218028150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 01:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Het klopt, maar aan de andere kant wordt er hier ook geklaagd over ouderwetse GPS-trackers. Ai is zo toegankelijk geworden dat het logisch is dat Valentijn dit heeft gebruikt.
Ik ga dan toch weer klagen: Ludo kijkt in de camera. Zijn gezicht wordt 'gelezen'. In het hoekje staat 17%. Het springt over naar 18%. In dit tempo moet Ludo 2 minuten in die camera kijken.
Ludo is al 30 jaar bekend zakenman in metropool Meerdijk. Heeft in kranten gestaan. Persconferenties. Kort gezegd sloeg die scène in mijn ogen nergens op want voor een deepfake video heb je niet de echte Ludo nodig en wie kijkt er nou zo lang in de camera? En dan had dat toch gekund nadat ze hem overmeesterd hadden?
Het voelt voor mij alsof ze per se ai wilden gebruiken maar eigenlijk geen idee hebben hoe het werkt en ook geen zin hadden om te googelen. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, want ik weet ook niet veel van ai :+
  dinsdag 24 juni 2025 @ 08:50:10 #65
436222 Japepk
Padvinder
pi_218028869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 03:02 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik ga dan toch weer klagen: Ludo kijkt in de camera. Zijn gezicht wordt 'gelezen'. In het hoekje staat 17%. Het springt over naar 18%. In dit tempo moet Ludo 2 minuten in die camera kijken.
Ludo is al 30 jaar bekend zakenman in metropool Meerdijk. Heeft in kranten gestaan. Persconferenties. Kort gezegd sloeg die scène in mijn ogen nergens op want voor een deepfake video heb je niet de echte Ludo nodig en wie kijkt er nou zo lang in de camera? En dan had dat toch gekund nadat ze hem overmeesterd hadden?
Het voelt voor mij alsof ze per se ai wilden gebruiken maar eigenlijk geen idee hebben hoe het werkt en ook geen zin hadden om te googelen. Misschien zit ik er helemaal naast hoor, want ik weet ook niet veel van ai :+
Daar valt ik dan nog het minst over, dat is ook gewoon een beetje storytelling. Ze hebben eerder al eens deepfakes gedaan, toen had Ludo er 'gewoon' ineens eentje van Leon met een bloemenkrans.

Valentijn die een pistool op hem richt gaat ook niet spannend verder ofzo. Ik de volgende scène staat hij te kibbelen met Henriëtte en heeft Ludo blijkbaar al flink op hem ingepraat. Voor deze slappe hap hadden ze Valentijn niet hoeven halen en Nicks verhaal verneuken. Dit had Raoul mogen doen. Benieuwd of we die nog gaan zien trouwens.

De recast van Shanti vind ik wel prima. Bertrie gaat gemist worden, want dat was een goede, eigen actrice. Shanti is ook een van die karakters die goede banden heeft in de serie en ook al veel heeft meegemaakt wat ze nog bij zich draagt. Fijn dat zij er weer is.
't Echte en 't ware!
pi_218029018
Zou het niet ook nog kunnen dat iemand Valentijn wil laten denken dat Nick dood is?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 09:11:33 #67
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218029099
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:04 schreef Nexum het volgende:
Zou het niet ook nog kunnen dat iemand Valentijn wil laten denken dat Nick dood is?
Kan ook! Maar ik vrees het ergste. Christophe Haddad is denk ik volgens de schrijvers gewoon exit vanwege zijn holistische shitzooi waarmee hij onder vuur ligt.
pi_218029134
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:04 schreef Nexum het volgende:
Dat zou nog interessant kunnen zijn, maar de vraag is dan: wie? En ook: waarom zou diegene het zo spelen om uiteindelijk de voornaamste leden van de familie Sanders (Ludo, Janine, Nina, Stefano) te raken?

Op dit moment zouden ze kunnen afkomen met de uitleg dat Martine de mastermind achter heel dit plan is, maar aangezien we nietszeggende onderknuppels als Falen-tijn, Miss Wenkbrauw of Mister Matchfixer het werk zien doen hoeft Martine niet eens in beeld te komen. Wat overigens geheel in lijn is met de werkwijze van de makers.

Ik ben het overigens niet eens met de mening van een aantal andere kijkers dat dit zorgvuldig is voorbereid. In alles voelt deze verhaallijn alsof de schrijvers wel een soort van idee hadden maar niet goed wisten hoe ze het moesten uitwerken en pas gaandeweg op een uitkomst kwamen. Want eerlijk, als dít allemaal vooraf is uitgekiend door de schrijvers (Nick is 'dood', Henriëtte is zijn vrouw en spant samen met stiefzoon Falen-tijn om de familie Sanders psychologisch te breken) dan mogen ze hun pennen in hun oogballen steken en richting het UWV. Of ze moeten in de laatste twee afleveringen nog met een enorme plottwist komen waardoor het verhaal heel anders blijkt te zijn dan gedacht, maar dat zou mij verwonderen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218029785
Een mooi seizoenseindshot zou zijn:
SPOILER
  dinsdag 24 juni 2025 @ 11:09:20 #70
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218030000
SPOILER
  dinsdag 24 juni 2025 @ 11:24:02 #71
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218030123
Ik denk dat Jolijn Hennemans wel een prima vervanger is voor Shantie.
pi_218031037
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 11:09 schreef Ceviche het volgende:
SPOILER
Richard heeft een neppe test gedaan met als uitslag dat hij de vader is.

Dus er was niet bekend wie echt de vader was. Shanti moest alleen denken dat het Richard was.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 13:40:16 #73
436222 Japepk
Padvinder
pi_218031371
Shanti plukt inderdaad een willekeurige sjaal van de kapstok voor dna. Dan is er geen match en blijkt over een aantal maanden/jaar dat het toch van Rik is.

Aanvulling; in een interview met Boulevard zegt Jolijn het volgende:

Jolijn vond het spannend om in een hechte groep terecht te komen. "Ik ben heel lief ontvangen", vertelt de actrice aan RTL Boulevard. Haar eerste scène was meteen een groepsscène met bijna alle acteurs. "Ik heb daardoor al mijn collega's meteen leren kennen, dat is heel fijn."

Toch een begrafenis? Of zouden ze die scène in de Rozenboom bedoelen?

[ Bericht 59% gewijzigd door Japepk op 24-06-2025 14:19:48 ]
't Echte en 't ware!
pi_218031786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 09:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat zou nog interessant kunnen zijn, maar de vraag is dan: wie? En ook: waarom zou diegene het zo spelen om uiteindelijk de voornaamste leden van de familie Sanders (Ludo, Janine, Nina, Stefano) te raken?

Op dit moment zouden ze kunnen afkomen met de uitleg dat Martine de mastermind achter heel dit plan is, maar aangezien we nietszeggende onderknuppels als Falen-tijn, Miss Wenkbrauw of Mister Matchfixer het werk zien doen hoeft Martine niet eens in beeld te komen. Wat overigens geheel in lijn is met de werkwijze van de makers.

Ik ben het overigens niet eens met de mening van een aantal andere kijkers dat dit zorgvuldig is voorbereid. In alles voelt deze verhaallijn alsof de schrijvers wel een soort van idee hadden maar niet goed wisten hoe ze het moesten uitwerken en pas gaandeweg op een uitkomst kwamen. Want eerlijk, als dít allemaal vooraf is uitgekiend door de schrijvers (Nick is 'dood', Henriëtte is zijn vrouw en spant samen met stiefzoon Falen-tijn om de familie Sanders psychologisch te breken) dan mogen ze hun pennen in hun oogballen steken en richting het UWV. Of ze moeten in de laatste twee afleveringen nog met een enorme plottwist komen waardoor het verhaal heel anders blijkt te zijn dan gedacht, maar dat zou mij verwonderen.
Ik denk niet dat het Martine is maar Billy.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218033513
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:19 schreef freaky40 het volgende:
De nieuwe recasting van Shanti lijkt wel jonger dan Bertie. Echt een meisje nog.
Nou dat dacht ik dus ook. Deze oogt net zo oud als Ricky nu ongeveer had moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')