Ja moet veel in de laatste week gepropt worden. Verhaallijntje met Bizou komt ook nog tot een ontknoping en dan hebben we Shanty ook nog.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:28 schreef laracroftonline het volgende:
ik vond deze week een beetje een zoutloze filler week. niet veel bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Claude_Viole op 20-06-2025 08:20:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vrees datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In beide gevallen is het een noodgreep en geen eerste keuze vanuit productie, want bij zowel Everon als Bertrie gingen ze er van uit dat die zouden terugkeren. Bij Everon konden ze er vanwege revalidatie niet omheen om tot een (tijdelijke) recast over te gaan; bij Bertrie had er misschien nog een mouw aan gepast kunnen worden en is er duidelijk wel over gesproken maar zijn ze niet tot een overeenkomst gekomen. Dat is zuur voor alle partijen maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Pff, het gaat niet goed met GTST..nog een recasting in korte tijd.
Nee hoor, want uit de officiële spoilerteksten:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:14 schreef RaymanNL het volgende:
Bijzonder dat niemand het heeft over de timing van het persbericht. Er is nooit feitelijk bevestigd dat Shanty in de cliff week zit. Elise zegt alleen de naam shanty bij rik voor de deur; wat natuurlijk kan slaan op het feit dat de persoon aan de deur over shanty praat.
In het persbericht staat dat ze bezig zijn met een recast. Niet dat er al een vervanger is. Zou het dus nog maanden kunnen duren voordat Shanty weer in de serie is, aangezien er maanden zitten tussen opnemen en uitzenden? Dat maakt de preview wel een beetje een dooddoener.
quote:Dinsdag 1 juli:
Shanti laat zich insluiten in het huis van Elisa en Rik. Wat is ze van plan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.offscreen gestorven als ik die spoilers zo lees.
Zou wel logisch zijn Andrea lijkt op hem die vrouw is zijn ex en die schaduw had wel heel veel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bertie zou de eerste weken wel terugkomen en daarna een recast toch?
Ben ook bang datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.offscreen gestorven als ik die spoilers zo lees.
Zou wel logisch zijn Andrea lijkt op hem die vrouw is zijn ex en die schaduw had wel heel veel vanMet ''die vrouw'' bedoel je dan Henriëtte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef Japepk het volgende:
Kan iemand die spoilers hier plaatsen ? Gtst courant is een schimmige website volgens mij browsers en ik zie ze nog nergens anders staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke melding ontvang je dan via de browser? Dat hoort natuurlijk niet zo!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef Japepk het volgende:
Kan iemand die spoilers hier plaatsen ? Gtst courant is een schimmige website volgens mij browsers en ik zie ze nog nergens anders staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 00:57 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoiler voor volgende week maandag:meen je niet? Ik stop met kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 00:57 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoiler voor volgende week maandag:Nee, dit meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 23-06-2025 07:19:41 ]![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Claude_Viole op 23-06-2025 10:47:40 ]![]()
[ Bericht 33% gewijzigd door GTST2021 op 23-06-2025 14:05:14 ]![]()
Los van dat deze verhaallijn zorgvuldig is voorbereid en zelfs voor spanning zorgt is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het pesten van de familie Sanders, waar is het nou echt voor geweest alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It all makers no sense.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: