abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217987170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:28 schreef laracroftonline het volgende:
ik vond deze week een beetje een zoutloze filler week. niet veel bijzonders.
Ja moet veel in de laatste week gepropt worden. Verhaallijntje met Bizou komt ook nog tot een ontknoping en dan hebben we Shanty ook nog.

Vind overigens wel dat het de laatste tijd wel echt weer boeiend is.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217989654
Ik vermoed dat die hele cliffhanger niet uit 1 aflevering bestaat, die van volgende week donderdag, maar een hele week waarin verhaallijnen bij elkaar gaan komen, krijg ik de indruk na de aflevering op Videoland van volgende week donderdag gezien te hebben.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 20 juni 2025 @ 08:07:12 #28
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217990308
Spoiler voor maandag 30 juni:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel benieuwd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Claude_Viole op 20-06-2025 08:20:30 ]
pi_217992369
Cliffhangerweek spoilers:
SPOILER
Ik vrees dat
SPOILER
pi_217995439
Aankondiging net voor Boulevard straks dat Bertrie komt vertellen dat ze niet terugkomt in GTST
pi_217996453
Bertrie niet, maar wel een nieuwe Shanty
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_217996820
Pff, het gaat niet goed met GTST..nog een recasting in korte tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217997382
Janine en Ludo bij Humberto over een theater voorstelling en van alles en nog wat
pi_217997503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Pff, het gaat niet goed met GTST..nog een recasting in korte tijd.
In beide gevallen is het een noodgreep en geen eerste keuze vanuit productie, want bij zowel Everon als Bertrie gingen ze er van uit dat die zouden terugkeren. Bij Everon konden ze er vanwege revalidatie niet omheen om tot een (tijdelijke) recast over te gaan; bij Bertrie had er misschien nog een mouw aan gepast kunnen worden en is er duidelijk wel over gesproken maar zijn ze niet tot een overeenkomst gekomen. Dat is zuur voor alle partijen maar het is niet anders.

Ben wel benieuwd wie Shanti #2 gaat zijn; duidelijk is dat de nieuwe actrice enorme schoenen te vullen heeft met wat Bertrie de laatste jaren heeft neergezet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217997598
Bijzonder dat niemand het heeft over de timing van het persbericht. Er is nooit feitelijk bevestigd dat Shanty in de cliff week zit. Elise zegt alleen de naam shanty bij rik voor de deur; wat natuurlijk kan slaan op het feit dat de persoon aan de deur over shanty praat.

In het persbericht staat dat ze bezig zijn met een recast. Niet dat er al een vervanger is. Zou het dus nog maanden kunnen duren voordat Shanty weer in de serie is, aangezien er maanden zitten tussen opnemen en uitzenden? Dat maakt de preview wel een beetje een dooddoener.
pi_217997618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:14 schreef RaymanNL het volgende:
Bijzonder dat niemand het heeft over de timing van het persbericht. Er is nooit feitelijk bevestigd dat Shanty in de cliff week zit. Elise zegt alleen de naam shanty bij rik voor de deur; wat natuurlijk kan slaan op het feit dat de persoon aan de deur over shanty praat.

In het persbericht staat dat ze bezig zijn met een recast. Niet dat er al een vervanger is. Zou het dus nog maanden kunnen duren voordat Shanty weer in de serie is, aangezien er maanden zitten tussen opnemen en uitzenden? Dat maakt de preview wel een beetje een dooddoener.
Nee hoor, want uit de officiële spoilerteksten:

quote:
Dinsdag 1 juli:
Shanti laat zich insluiten in het huis van Elisa en Rik. Wat is ze van plan?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 00:31:37 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217998119
Bertie zou de eerste weken wel terugkomen en daarna een recast toch?

Ben ook bang dat
SPOILER
offscreen gestorven als ik die spoilers zo lees.

Zou wel logisch zijn Andrea lijkt op hem die vrouw is zijn ex en die schaduw had wel heel veel van
SPOILER
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217998401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bertie zou de eerste weken wel terugkomen en daarna een recast toch?

Ben ook bang dat
SPOILER
offscreen gestorven als ik die spoilers zo lees.

Zou wel logisch zijn Andrea lijkt op hem die vrouw is zijn ex en die schaduw had wel heel veel van
SPOILER
Met ''die vrouw'' bedoel je dan Henriëtte?
pi_218006912
Kan iemand die spoilers hier plaatsen ? Gtst courant is een schimmige website volgens mij browsers en ik zie ze nog nergens anders staan.
't Echte en 't ware!
pi_218007567
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef Japepk het volgende:
Kan iemand die spoilers hier plaatsen ? Gtst courant is een schimmige website volgens mij browsers en ik zie ze nog nergens anders staan.
Ja hoor:

SPOILER
pi_218011191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:43 schreef Japepk het volgende:
Welke melding ontvang je dan via de browser? Dat hoort natuurlijk niet zo!
  maandag 23 juni 2025 @ 00:57:04 #42
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218018366
Spoiler voor volgende week maandag:

SPOILER
pi_218018383
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2025 00:57 schreef Claude_Viole het volgende:

SPOILER
meen je niet? Ik stop met kijken.
  maandag 23 juni 2025 @ 01:53:30 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218018429
-O- -O- -O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218018708
quote:
99s.gif Op maandag 23 juni 2025 00:57 schreef Claude_Viole het volgende:

SPOILER
Nee, dit meen je niet :{

SPOILER
Aanvulling:

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 23-06-2025 07:19:41 ]
pi_218018974
Net de aflevering gekeken. En kan alleen maar zeggen...

-O-
  maandag 23 juni 2025 @ 08:43:48 #47
436222 Japepk
Padvinder
pi_218019694
Ontsla dit team. Echt.
't Echte en 't ware!
  maandag 23 juni 2025 @ 10:28:04 #48
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218020405
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Claude_Viole op 23-06-2025 10:47:40 ]
pi_218021809
SPOILER

[ Bericht 33% gewijzigd door GTST2021 op 23-06-2025 14:05:14 ]
pi_218021827
Los van dat deze verhaallijn zorgvuldig is voorbereid en zelfs voor spanning zorgt is het

SPOILER
En het pesten van de familie Sanders, waar is het nou echt voor geweest als

SPOILER
It all makers no sense.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')