abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2025 @ 00:36:58 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218045537
Een amateuristisch zooitje met een knallend einde.die we erg eerder hebben gezien.heel matig wel prima einde voor beide personages.
Ze kunnen er zo beter mee stoppen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 juni 2025 @ 00:52:22 #102
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218045552
Wat een inferieure infantiele incompetente incomplete verhaallijn met veel hiaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218045555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 00:35 schreef RipCity het volgende:
Wat een kut cliffhanger zeg. Boeit het iemand of het nou Stefano of die Valentijn is die dood gaat? (weten natuurlijk gewoon dat Stefano het overleeft met wat schamele brandwonden na weekje beelden geschoten te hebben in t ziekenhuis). Gemiddelde Bassie & Adriaan cliff was spannender dan dit amateurtoneel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een heel tof einde vond.

Beiden moeten wel dood zijn. Dat kan niet anders met zo'n explosie.
pi_218045558
Theorie uitkomst Cliffhanger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 juni 2025 @ 00:58:31 #105
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218045559
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 00:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een heel tof einde vond.

Beiden moeten wel dood zijn. Dat kan niet anders met zo'n explosie.
Het einde viel wel mee, maar de hele verhaallijn ernaar toe was behoorlijk ruk, en vooral de scenes in het kasteel. Er zijn teveel vragen die openblijven die feitelijk in de volgende afleveringen nu nutteloos zijn om nog antwoord op te krijgen.
pi_218045560
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2025 00:52 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat een inferieure infantiele incompetente incomplete verhaallijn met veel hiaten.
SPOILER
Stefano schoot een gastank bij het 1e schot. De 2e zorgde voor de exlosie.
  donderdag 26 juni 2025 @ 01:00:01 #107
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218045562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 00:58 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Stefano schoot een gastank bij het 1e schot. De 2e zorgde voor de exlosie.
Ah, duidelijk.
pi_218045568
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2025 01:00 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Ah, duidelijk.
Over de rest heb je wel een punt natuurlijk dat is erg slecht in elkaar gezet.

Denk wel dat het verhaal van Ludo over de camera een spontane verzinsel is. Hij keek telkens naar het pistool in de zak van Valentijn.

Het acteerwerk was dan wel weer geweldig, dat maakt wel een hoop goed voor mij.
  donderdag 26 juni 2025 @ 01:16:20 #109
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218045588
GTST Courant vindt het ook maar niks...
https://gtstcourant.com/c(...)k-valentijn-stefano/

quote:
Als Idse en Pia écht denken dat kijkers voor de derde keer een offscreen-dood waarderen, wordt het tijd dat zij een andere baan gaan zoeken.
pi_218045671
Het is blijkbaar ook niet moeilijk om een neppolitiebureau en een nepziekenhuis op te tuigen. Wij hebben natuurlijk alleen dat kamertje gezien, maar al die mensen die bij Stefano op bezoek zijn geweest, die moeten langs een receptie zijn gekomen, en een volledig ingericht pand met mensen hebben getroffen?
pi_218046235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 05:35 schreef crazydiamond het volgende:
Het is blijkbaar ook niet moeilijk om een neppolitiebureau en een nepziekenhuis op te tuigen. Wij hebben natuurlijk alleen dat kamertje gezien, maar al die mensen die bij Stefano op bezoek zijn geweest, die moeten langs een receptie zijn gekomen, en een volledig ingericht pand met mensen hebben getroffen?
Ja ze hebben wel heel veel aparte keuzes gemaakt :')
  donderdag 26 juni 2025 @ 08:50:20 #112
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_218046365
Heb het allemaal weer meegelezen en man man man...
Wat een prutswerk.

Serieus?
SPOILER
Telkens als je denkt dat ze het dieptepunt bereikt hebben, weten ze me toch weer te verbazen. En niet in positief opzicht. Hoe kun je nou een schrijversteam hebben dat zo incompetent is?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:23:59 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218046655
quote:
Dat snap ik dus niet.
Want Valentijn wil bij de familie horen. Waarom. Wat moet je met mensen die je blijkbaar haat. Dan gaat het ineens over geld en/of een hoge functie. Maar hij heeft zogenaamd al die locaties uit de grond gestampt, dus geld moet geen issue zijn. En als je zo graag bij de familie wil horen, waarom doe je ze dan dit aan, want ik denk niet dat dat de band ten goede komt. Misschien heb ik wat dingen gemist maar ik begrijp het hele motief niet.
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:25:02 #114
346653 Ceviche
pi_218046672
quote:
Werkkleding, medisch materiaal, en er liep wel personeel dus personeelskosten :Y
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:27:03 #115
346653 Ceviche
pi_218046701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 00:57 schreef Bpalma het volgende:
Theorie uitkomst Cliffhanger
SPOILER
SPOILER
Ik heb weinig vertrouwen in het schrijversteam :')
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:31:12 #116
346653 Ceviche
pi_218046741
Ook zoiets, wel een pistool meenemen want blijkbaar een enge en gevaarlijke situatie, maar niet even de politie bellen ofzo.
pi_218046764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:27 schreef Ceviche het volgende:

[..]
SPOILER
Ik heb weinig vertrouwen in het schrijversteam :')
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:38:43 #118
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218046783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Werkkleding, medisch materiaal, en er liep wel personeel dus personeelskosten :Y
Elisa deed wel onderzoek naar die kliniek. Hij bestond wel, maar veel over de resultaten was er niet over bekend. Dus ik ga ervan uit dat Valentijn bewust een schimmige privékliniek had opgezocht, en de kwakzalvende arts heeft omgekocht.

Een ding zijn de schrijvers vergeten: De hackpoging van Nina's e-mail en Nina's jurk? Maar ook snap ik niet de bedoeling van dat nieuwe huis in Italië wat ze bezocht hebben? Zou het een nep-koop zijn geweest als Ludo het niet had geannuleerd, waarbij het huis al van iemand anders was?

En hoe zit het met de dure kosten voor de prive-kliniek? Met dit in gedachten zou je verwachten dat Stefano de explosie overleeft, en in de schulden terrecht komt waarmee hun zijn panden weer kwijtraakt. Maar goed, met Andrea als verrader heb je toch geen behoefte in die winkel, lijkt me.

Ik begrijp dat er weer eens wraakacties plaatsvinden heffen de familie Sanders, maar dit is toch een lachertje. Waarom worden ze niet gewoon geraakt in hun vermogen? Iets met schimmige contracten en achtereenvolgens de stoeterij, het veilinghuis en het landhuis verliezen. Na wat er nu gebeurt is leeft de fam. Sanders weer op gelijke voet verder na wat er gebeurd is. En who knows neemt Ludo weer eens wat nieuws over, wat tot een nieuwe verhaallijn uitmondt over de machtigste zakenman van Meerdijk die enkel hiervoor getrolled is met een huis, en een nepagent en een schijndooie.

Het zal mij niks verbazen dat Janine en Ludo weer snel weer tot elkaar samen komen nu blijkt dat Valentijn het mastermind was om ze uit elkaar te krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claude_Viole op 26-06-2025 10:02:20 ]
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:41:57 #119
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218046818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
SPOILER
Ronald(o) is een anagram van Orlando. Hmm.... :')
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:42:22 #120
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_218046822
Wat een magere cliffhanger van mij mag dit schrijvers team per direct ontslag krijgen.
  donderdag 26 juni 2025 @ 10:06:45 #121
436222 Japepk
Padvinder
pi_218046998
Nu ja, de finale scene met de explosie is dan nog wel cliff-waardig. Legitieme vraag ook; wie is er dood? Al maakt het niemand een zier uit als het Valentijn mocht zijn. Enigszins analogie met de explosie in de stallen bij Nick.

Het zou best kunnen dat Stefano ook de pijp uit is hoor. Jammer dat er geen scènes met Christophe Haddad zijn geweest, maar Stefano heeft Nick echt altijd gehaat, in tegenstelling tot Ludo die ergens altijd een zwak voor zijn zoon hield. Dat Stefano nu dus Valentijn en daarmee Nick uitschakelt zou nog wel passend zijn.

Maar dat hele verhaal in dat kasteel; pure bullshit. Het heeft ook een hoog kattenkwaad gehalte; vonden ze het zelf niet belachelijk toen ze die terugblikken zagen?
't Echte en 't ware!
pi_218047171
Prachtig in beeld gebrachte cliff! Mooi ook dat alleen deze verhaallijn de aandacht kreeg, maar..

SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 26 juni 2025 @ 10:40:10 #123
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218047230
Verder ben ik nog steeds benieuwd hoe je met twee personen acht bewakers uitschakelt?
pi_218047530
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:40 schreef Claude_Viole het volgende:
Verder ben ik nog steeds benieuwd hoe je met twee personen acht bewakers uitschakelt?
Oh ja en die zijn ook opeens in het niets opgegaan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_218047734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
Prachtig in beeld gebrachte cliff! Mooi ook dat alleen deze verhaallijn de aandacht kreeg, maar..

SPOILER
Nick zou zijn zoon nooit op die manier voor het karretje spannen, Valentijn was alles voor hem. Samenwerken wellicht nog wel, al had ik een zoveelste wraakactie vanuit Nick ook weinig geloofwaardig gevonden. Dat was wel klaar met de Veltman-lijn in 2014.

Uiteindelijk was Roxy Belinfante de best mogelijke vijand geweest om de familie Sanders op een psychologische manier te wreken. Ludo was haar indertijd te slim af met zijn dubbelspel, en hoewel er toen bewijzen opdoken dat haar zusje Floor zelf achter de witwaspraktijken zat waarvoor ze in de gevangenis belandde, kon dat toen ook met gemak zijn vervalst door Ludo om zijn handen in onschuld te kunnen wassen en Roxy te verzwakken om de genadeklap toe te dienen. Aan Janine had ze sowieso een hekel, Stefano heeft haar ijskoud gedumpt en (dat stipte @Frey elders terecht aan) het wraakplan mislukte al doordat Nina getuige was van de val van de trap.

Want grappig genoeg is juist Stefano degene die het meest geraakt is in heel dit verhaal. En met een beetje fantasie had Rosie ook nog onderdeel kunnen zijn van het plan, door tussen Stefano en Merel te komen en die relatie te saboteren. Het enige probleem was dat Rosie een verleden had met Bing én daarbij echt verliefd werd op Stefano, dus is zij tussentijds van het wraakplan weggehaald en vervangen door 'nieuwe bestie' Andrea, die Stefano vervolgens moest aansporen om zoveel mogelijk zaken te openen (de wijnwinkel, de pizzeria) waardoor die na verloop van tijd zakelijk in de problemen zou komen, en daarna de genadeklap met de zogenaamde operatie in Bazel waar hij 200.000 euro in moest investeren. En dat allemaal omdat Stefano Roxy indertijd keihard gedumpt heeft.

Hoe moeilijk kan het zijn, stelletje prutschrijvers?!? Ik mag hopen dat ze het aanmeldformulier van het UWV met wat meer fantasie kunnen invullen, het zal nodig zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')