Volgens mij had ze in Goede Tijden nog kort een online ''affaire'' met Ruud Feltkamp.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
In nieuwe tijden was de nieuwe shanti eerst niet best groeide later wel in haar rol voor Shanti oogt ze inderdaad wat jong terwijl ze niet veel scheelt met Bertie.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook. Deze oogt net zo oud als Ricky nu ongeveer had moeten zijn.
En dan te bedenken dat Bertrie Wierenga nog geen twee jaar ouder is dan Jolijn Henneman.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook. Deze oogt net zo oud als Ricky nu ongeveer had moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:57 schreef GTST2021 het volgende:
Henriette en NickValentijn zat ook vast voor de moord op Ludo die uiteindelijk geen moord was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Slechte storytelling dus weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Valentijn zat ook vast voor de moord op Ludo die uiteindelijk geen moord was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik een deel gemist?Ja, je hebt wat gemist, maar de cameraman ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, je hebt wat gemist, maar de cameraman ook.Ja die scene heb ik gezien ik dacht serieus dat ik iets gemist had ene scene zie je hem met henk en de volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel slecht dat ze zoiets buitenbeeld doen notabene in de cliffhanger week van een jubileumseizoen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:57 schreef GTST2021 het volgende:
Henriette en NickJoran van de sloot heeft toch ook een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Klopt. Maar volgens mij zien ze elkaar echt zelden. En de cultuur is daar anders dan in Nederland.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Joran van de sloot heeft toch ook een vrouw
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:59 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Klopt. Maar volgens mij zien ze elkaar echt zelden. En de cultuur is daar anders dan in Nederland.
Maar GTST Courant maakt toch wel gehakt van deze verhaallijn...En terecht. Het hangt van de toevalligheden aan elkaar waarbij we alles wat off-screen is voorgevallen maar voor zoete koek moeten aannemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel ook of er nog een enorme twist aan komt in de laatste scène, dat er toch nog een hogere macht opduikt. Zelfs al zou er nog iemand hoger in de rangorde zitten, dan is dit alsnog een waardeloos uitgewerkt plan. Wat is zelfs de gedachte, wat is het doel van deze zogenaamd 'doordachte' wraakacties? Als ze Ludo zo nodig hadden willen straffen voor de dood van Nick, waarom hebben ze Raoul dan niet opgeofferd om Ludo de moord op hem daadwerkelijk in de schoenen te schuiven? Dan was je klaar geweest! Maar nee, Raoul was zogezegd dood, Ludo werd als verdachte meegenomen door een (naar nu blijkt) fake rechercheur om na een week weer gevrijwaard te zijn van alles en... dat was het. Kan iemand mij zelfs uitleggen wat hier de gedachte achter was?!
Misschien zodat er een reden was dat hij uiteindelijk henriette wilde redden zodat ze hem konden vangen? En daarna de familie konden lokken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En terecht. Het hangt van de toevalligheden aan elkaar waarbij we alles wat off-screen is voorgevallen maar voor zoete koek moeten aannemen.
Ik betwijfel ook of er nog een enorme twist aan komt in de laatste scène, dat er toch nog een hogere macht opduikt. Zelfs al zou er nog iemand hoger in de rangorde zitten, dan is dit alsnog een waardeloos uitgewerkt plan. Wat is zelfs de gedachte, wat is het doel van deze zogenaamd 'doordachte' wraakacties? Als ze Ludo zo nodig hadden willen straffen voor de dood van Nick, waarom hebben ze Raoul dan niet opgeofferd om Ludo de moord op hem daadwerkelijk in de schoenen te schuiven? Dan was je klaar geweest! Maar nee, Raoul was zogezegd dood, Ludo werd als verdachte meegenomen door een (naar nu blijkt) fake rechercheur om na een week weer gevrijwaard te zijn van alles en... dat was het. Kan iemand mij zelfs uitleggen wat hier de gedachte achter was?!
Die beelden waren deep-fake. En in pak geeft een chiquere uitnoding. Maar who knows had hij een koffer bij zich met een pak. :pquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:01 schreef crazydiamond het volgende:
Ook vreemd, maar hier nog niet genoemd:
Ludo vertrekt met een half leger in een soort inbrekersoutfit naar België. Stuurt vervolgens keurig in pak een filmpje met een uitnodiging, waar vervolgens iedereen blind op ingaat. Waarom heeft-ie opeens een pak aan? Waarom belt-ie niet gewoon?
Dit dus! Ik had minimaal een vechtscene met veel actie verwacht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:23 schreef Japepk het volgende:
Maar inderdaad, een filmpje (zo lang ook) opnemen 'omdat je geen bereik hebt' is raar. Dan kun je ook appen. Bovendien, waar is die Orlando? Off-screen vermoord? En waarom heeft hij geen back up ergens anders. Nee, dit is erg lui schrijfwerk.
[ Bericht 35% gewijzigd door Claude_Viole op 25-06-2025 18:28:58 ]
Say no more:quote:
Blaadje Blanco kan naar het UWVquote:Verzin een verhaallijn voor GTST waarin Ludo te maken krijgt met een wraakactie door een oude vijand.
ChatGPT zei:
Natuurlijk! Hier is een spannende verhaallijn voor Goede Tijden, Slechte Tijden waarin Ludo Sanders te maken krijgt met een wraakactie van een oude vijand:
Titel: Schaduw uit het Verleden
Aflevering 1-5: De Voorbode
Ludo begint een nieuw zakelijk project: een prestigieus vastgoedplan in het centrum van Meerdijk. Alles lijkt volgens plan te gaan, tot er vreemde tegenwerkingen ontstaan: documenten verdwijnen, vergunningen worden plots ingetrokken, en investeerders haken af zonder uitleg.
Tegelijkertijd verschijnt er een mysterieuze figuur in Meerdijk: Victor Degenhardt, een charismatische maar duistere zakenman. Hij is zogenaamd op zoek naar een "nieuw leven", maar zijn komst is geen toeval.
Aflevering 6-15: Oude Wonden
Nina ontdekt via een oude krant dat Victor ooit betrokken was bij een schandaal waarbij Ludo hem publiekelijk ten val bracht — een gebeurtenis die Victor zijn bedrijf, status en gezin kostte. Victor verdween toen spoorloos… tot nu.
Victor sluit vriendschappen in Meerdijk, vooral met mensen die Ludo vertrouwt. Hij gebruikt subtiele manipulatie om Ludo’s wereld langzaam uit elkaar te laten vallen. Hij beïnvloedt Janine’s uitgeverij, zaait wantrouwen tussen Ludo en Nina, en begint zelfs een affaire met een van Ludo’s zakelijke vertrouwelingen.
Aflevering 16-25: Het Net Sluit Zich
Ludo krijgt langzaam door dat de tegenwerkingen geen toeval zijn. Wanneer hij de connectie legt met Victor, probeert hij hem te confronteren, maar Victor blijft één stap voor. Hij dreigt Ludo’s verleden bloot te leggen: oude illegale deals, chantage, zelfs een schimmige verdwijning die nooit is opgelost…
Janine begint te twijfelen aan Ludo’s ware aard, vooral wanneer Victor documenten laat lekken naar de pers. Ludo raakt steeds geïsoleerder.
Aflevering 26-30: De Val of de Overwinning
Victor plant zijn meesterzet: hij heeft bewijzen dat Ludo destijds verantwoordelijk was voor de instorting van een gebouw in Oost-Europa – iets waar doden bij vielen. Hij dreigt dit openbaar te maken.
Maar Ludo is nog niet verslagen. Met hulp van Bing en Rik slaagt hij erin om Victors digitale sporen te traceren. Ze ontdekken dat Victor zelf ook betrokken was bij duistere zaken, waaronder identiteitsfraude en witwassen. In een dramatische confrontatie in een verlaten pakhuis geeft Ludo Victor de keuze: of hij vertrekt voorgoed, of hij eindigt in de gevangenis.
Victor kiest eieren voor zijn geld – maar zweert dat hij terug zal komen.
Cliffhanger:
Een paar weken later ontvangt Ludo een anonieme envelop met één zin:
"Het spel is nog niet voorbij."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer start trouwens het nieuwe seizoen op Videoland en daarna op RTL na de zomerstop?Allemaal cabaretteketet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |