SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Waarom moet je het halen en is het niet gewoon al in huis?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog wat lekkers halen voor vanavond bij de F1?
ow haskje jongquote:
dan moet je je adres eff in de KSC gooien, geheid dat je dan wel kadootjes krijgtquote:[..]
Jawel
ow, das wel rot ja..quote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).
Ik heb hem leren kennen vlak nadat zij was overleden dus hij heeft er echt voor gezorgd dat die dagen de laatste jaren wel leuk voor me waren.
wat is dat voor persoon, idiootquote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()
Slecht inkoopbeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je het halen en is het niet gewoon al in huis?
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nuquote:
Nou ja, eigenlijk doe ik dat wel, probeer echt elke dag ook van de kleine dingen te genietenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan zou je het ook iedere dag kunnen vieren, maar dat doen we ook niet. En in principe vieren we oud- en nieuw- al, waarbij we vieren dat we een jaar hebben overleefd.
Gelukkig hebben wij nog nootjes en chippies voor vanavondquote:Op zondag 15 juni 2025 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nu
Gefeliciteerd bos met je vaderquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar mijn vader. Niet voor vaderdag, want daar doen we niet aan. Hij is gewoon toevallig jarig vandaag (77 jaar)
mooie leeftijd, gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar mijn vader. Niet voor vaderdag, want daar doen we niet aan. Hij is gewoon toevallig jarig vandaag (77 jaar)
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
gefeliciteerd met je vaderquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, snap ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nu
Gefeliciteerd met Entquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
En worst en kaas als het echt nodig isquote:Op zondag 15 juni 2025 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog nootjes en chippies voor vanavond
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ow haskje jong
[..]
dan moet je je adres eff in de KSC gooien, geheid dat je dan wel kadootjes krijgt
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
Zit eraan te denken om misschien toch 1 van de 2 stellingkasten in de woonkamer neer te zetten. Eerst met weinig LEGO en ze is toch veel buiten nu dus ik wil het een nieuwe kans geven.
En dan kan ik binnenkort een 3de kopen zodat ik er 2 in mijn computerkamer heb.![]()
ditquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.
Schrikdraad om de kast heen wikkelen, leert ze het vanzelf af.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.
Ook makkelijker om het stof te verwijderen. Al werkte perslucht hier ook wel goed op mijn batmobile.quote:
Ze heeft tot nu toe maar 1 klein setje om laten vallen omdat die op randje van tafel stond en ze zat er amper aan. Ze heeft niks uit die kast gegooid toen ze hier net was maar ik vertrouwde het toch niet helemaal haha maar goed mijn LEGO boeket staat ook nog steeds.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ach tot nu toe weinig last van. Af en toe even een uurtje ofzo alles afstoffen met een kwast en tussendoor de plankjes als ik toch in huis bezig ben.quote:
Misschien nog even taart halenquote:
Pyjamaquote:Op zondag 15 juni 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
half 7 thaise tijd en heb mijn pyjama al aan
Panter print?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
half 7 thaise tijd en heb mijn pyjama al aan
Slangen print uiteraard.quote:
Ik ben teleurgesteld nu.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bloemen print boven en onder ah ook bloemen print
Lekker fleurig vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bloemen print boven en onder ah ook bloemen print
Of nog een dood vogeltjequote:Op zondag 15 juni 2025 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor, je weet nooit wat je toegestuurd krijgt, misschien wel een 2de hedwig
Gewoon lichtshowtje voor tijdens het feestjequote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
moet toch raar zijn, zijn ze in libanon aan het feesten en zien ze zo de raketten naar iran gaan denk ik?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Andersom toch? De raketten gaan richting Israël.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef bitterbal het volgende:
moet toch raar zijn, zijn ze in libanon aan het feesten en zien ze zo de raketten naar iran gaan denk ik?
MOet je deze zienquote:Op zondag 15 juni 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lichtshowtje voor tijdens het feestje
Dat zou ook kunnenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Andersom toch? De raketten gaan richting Israël.
naar iran ook wel volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Andersom toch? De raketten gaan richting Israël.
Ik zie liever filmpjes van rode panda's of etenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOet je deze zien
minder vuurwerk meer mukbangquote:Op zondag 15 juni 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie liever filmpjes van rode panda's of eten
Israël veegt Iran van de kaart als dat echt moet.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Israel zou iran toch niet onderschatten denk ik
volgens mij kunnen ze dat in theorie wel maar in de praktijk zal dat door de verschillende buurlanden niet zomaar kunnen gok ikquote:Op zondag 15 juni 2025 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Israël veegt Iran van de kaart als dat echt moet.
las vandaag dat CNN verwacht dat het nog weken zo doorgaat aan de hand van gesprekken die zij hebben gehad.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Israël veegt Iran van de kaart als dat echt moet.
Ik weet niet wat mukbang is, en durf het ook niet op te zoekenquote:
Ik denk dat ik daar geld mee kan verdienenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mukbang is, en durf het ook niet op te zoeken
Denk dat je te weinig geluid maakt tijdens het eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar geld mee kan verdienen
Eigenlijk dan een 3de want heb al een Hedwig uil van LEGO.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor, je weet nooit wat je toegestuurd krijgt, misschien wel een 2de hedwig
Is dat een vereiste?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je te weinig geluid maakt tijdens het eten.
oh..quote:Op zondag 15 juni 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Eigenlijk dan een 3de want heb al een Hedwig uil van LEGO.
mjaquote:Op zondag 15 juni 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)oor-wietsmokkel.html
@:bitterbal
kan die geluiden er vast later in monterenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je wel extra views met beetje geslurp en gesmek.
Of dezequote:Op zondag 15 juni 2025 13:59 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com(...)Gold-Mine-Expedition
oehhhh....
*zet 6 oktober in agenda
*maakt extra spaaropdracht aan
Neem aan dat je morgen nog niet meteen vertrekt. Kun je weer wat leuks uitzoeken.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:04 schreef Haags het volgende:
Tijdens schuur opruimen erachter komen dat een van de reiskoffers compleet gescheurd is
oh oquote:Op zondag 15 juni 2025 14:04 schreef Haags het volgende:
Tijdens schuur opruimen erachter komen dat een van de reiskoffers compleet gescheurd is
Nee augustus pas. Opzich wel goed dat ik het op tijd ontdek ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je morgen nog niet meteen vertrekt. Kun je weer wat leuks uitzoeken.
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:02 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)oor-wietsmokkel.html
@:bitterbal
quote:Mogelijk weten mensen niet dat cannabis niet uit Thailand mag worden meegenomen naar het buitenland.
vind ik iets minder, maar zie er zeker de charme vanquote:Op zondag 15 juni 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dezehttps://www.bricklink.com(...)9/Sequoia-Tree-Trail
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
Er is ook ineens een toename van jonge mensen die cocaine thailand in en uit smokkelen
Ja goed excuus wel tochquote:
Of misschien moet ze op d'r normale manier eten en daarna een flinke boer laten, zal ook wel een markt voor zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je wel extra views met beetje geslurp en gesmek.
Waarom leg je dan ook koffers in de schuurquote:Op zondag 15 juni 2025 14:04 schreef Haags het volgende:
Beter nu dan de avond voordat je op reis gaatquote:Op zondag 15 juni 2025 14:04 schreef Haags het volgende:
Flatulentie gaat mij beter afquote:Op zondag 15 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien moet ze op d'r normale manier eten en daarna een flinke boer laten, zal ook wel een markt voor zijn
Waarom niet? Grote schuur, mooie stellage gebouwd precies voor dat soort onzin wat je niet in huis wil opbergen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom leg je dan ook koffers in de schuur
Ja ik houd van sequoia's, dat helpt misschien ook meequote:Op zondag 15 juni 2025 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
vind ik iets minder, maar zie er zeker de charme van
Ja weet niet hoe goed die is geīsoleerd, schuurtjes kunnen nogal vochtig zijn en een flink temperatuurverschil hebben, vaak niet zo goed voor dingen als koffers, zeker niet als ze van hard plastic zijnquote:Op zondag 15 juni 2025 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote schuur, mooie stellage gebouwd precies voor dat soort onzin wat je niet in huis wil opbergen.
Oh dat zit wel goed hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe goed die is geīsoleerd, schuurtjes kunnen nogal vochtig zijn en een flink temperatuurverschil hebben, vaak niet zo goed voor dingen als koffers, zeker niet als ze van hard plastic zijn
Wel handig, als je op vakantie wilt gewoon alleen even de schuur openenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote schuur, mooie stellage gebouwd precies voor dat soort onzin wat je niet in huis wil opbergen.
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijkenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar weer eens buiten kijken3543. Nog veel te doen.
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebbenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed hoor.
Heb dit alleen volledig over het hoofd gezien vorig jaar, ben ik bang
Nog een paar rondjes ijsberen en je hebt 10 000quote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content meequote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer Âmbar valt in de smaak bij een goed aantal honden in de buurt
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content mee
11978 maar was niet van plan daar nog echt iets aan toe te voegen vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebben
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een aantal honden vriendjes en hun baasjes die hem ook leuk vinden
Zag die er zo uit?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbelequote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.
Heb nog meegemaakt dat ik amper de helft betaalde voor een goed merk koffer.
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kopquote:
Gekke ballie, das geen foto van een hond maar van een rat.quote:
Erfbewaking. Tja. Lichaamstaal van honden leren lezen, dan weet je wanneer je bang moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @:bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbele
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kop
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroīden heeft gehadquote:
Afknallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroīden heeft gehad
Ja die van mij gaat ook al een jaar of 9 mee, prima stevig dingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.
Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'nquote:
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?quote:
Ambar zijn jachtgeweer is ongeladen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'n
sow sowquote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?
kaboem patsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Waar ben je helemaal naar onderweg?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Keuken en badkamers grondig schoongemaakt, parket in de olie gezet, tuin gedaan, buurhond uitgelaten.. Productieve dag
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandelingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandeling
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...quote:Op zondag 15 juni 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuws
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomenquote:
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebtquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ja ruimte is juist het probleemquote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
huehuequote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
Oeh dat is een van mijn vele hobby's: Ikea meubelen in elkaar zettenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Oh die heb ik ook nog ergens. Is leukquote:Op zondag 15 juni 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even verder met Two Point Hospital (gratis via epic games)
@dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essiequote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
Haal je mij ook op?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langsquote:
*zet in agendaquote:Op zondag 15 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langs
uiteraardquote:
Oh ja die zijn handigquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanquote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel rijtje Nazi-snuisterijen bekeken in Nürnberg.
[ afbeelding ]
Maar vond vooral mijn babbeltje met twee bejaarde Beierse dames erg leuk die in het restaurant bij me aan tafel werden gezet
Ja, in vergelijking met Nederland gebeurt hier echt bijna niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
Heb het nog nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
Onverwachte ontmoetingenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
ligt aan type horeca zaakquote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
neequote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk alleen van als er een evenement oid is en het daardoor overal te druk is.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is leukquote:
Van die Deense rode knakworsten?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is leuk
Geen idee meer wat ik toen heb gegeten, maar dat weet ik nog
Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die Deense rode knakworsten?
Mooie herinneringenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.
Is ook alweer ruim 10 jaar geleden
Jaquote:
Mooi tripjequote:Op zondag 15 juni 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
Dat was sowieso een leuke vakantie
Interrailen, hadden we zo'n 30 dagen pas met 10 reisdagen.
Kopenhagen, Krakau, Budapest, Wenen, Zurich, Milaan, Geneve, Lyon
Heel tof om te doen
Jij bent toch juist kweksociaal?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Als vreemde mensen aan mijn tafel komen zitten in een restaurant dan ga ik smekken, Roemeens praten met zware stem en proberen een vork in hun ogen steken, ik haat dat.
Jaquote:
Ja zo de hele tijd te kwekkenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch juist kweksociaal?
Uiteindelijk zijn we allemaal wel een tikkeltje autistisch hier.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar niet in een restaurant als ik eet, je hebt hier ook Allerlei, eet je aan een smalle bar met mensen tegenover je op 25 cm afstand van hun vieze kauwende smekmondjes, ze hebben daar sublieme steaks maar nopesquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
monster is er vandaag niet bijquote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die niet heel vaak shampoo gebruiken, veel belasting betalen of kaviaar eten.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
beetje bijgekomen al? wij hadden een zware ochtend
toen gingen we sportenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohhh maar een ochtend! Ik heb een zware dag
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goedquote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen gingen we sporten
rest van de dag ben ik lamballen
ja loop achterquote:Op zondag 15 juni 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goed
ik ga zo even een dutje doen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu eerst wel even genoeg ruimte voor LEGO.Plankjes kan ik gelukkig nog anders hangen als het moet.
Your beauty never ever scared me.
Je hebt Le Mans gemistquote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was een lekkere rit
Bijna 3 uur weer getoerd
Dat kijk ik nietquote:
quote:
Je hebt helemaal geen hont nodig voor je stapjesquote:Op zondag 15 juni 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, na Le Mans nog even een rondje gelopen. 13.307 inmiddels. Biertje verdiend
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja loop achter
morgen weer
in de avond groepsles yoga, vind het spannend
ja vorige week weinig gesport en veel gegetenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Weinig sporten en veel eten; dat lukt me ook welquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @dud0r is toch heel goed in pompen?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelen
en de banden oppompen
En eau de toilette in je mond.quote:
you can do itquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Wees sterk en geef er niet aan toe!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
rozenblaadjessmaakedquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En eau de toilette in je mond.
is ook wel tikje itchy jaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Was men daarom moe?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Is dudor een two pump chump?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.
In een emmertje met twijfelachtige vloeistof stoppen en de zuurstof weghalen?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkt ook met mensen. Moet je wel een grotere emmer kopen.
Pics van je nieuwe kastje?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Zo, kastje staatWel met een beetje vloeken hier en daar, maar dat kwam voornamelijk door die hoerige kutvlieg die liep te klooien [ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Ik las ergens dat er van de binnenstad weinig meer over was na geallieerde bombardementenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?
Ik viel bijna in slaap in het laatste uur net, maar daarna lukte het niet eens meerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Nachtje langer opgebleven weer. Snel een dutje doen voordat de F1 start.
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
YEEESSSSSSSSSSSquote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?
Snel naar Ter Apel dan om je aan te melden.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.
Wss verkochten ze te weinigquote:Op zondag 15 juni 2025 18:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik ken slechtere werkdagen @:dr_flash @:wereldgozer @:franticdj
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Gezien de hoeveelheid zetels voor D66, Volt, Gl-PvdA, denk ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?
Leuk volk is het ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.
Ik ben ook eens aangereden op de fiets door twee allochtonen op een brommer. Ik riep toen ook iets van: gvd kun je niet uitkijken. En toen draaide ze om en bleven ze nog even dreigend naast me rijden van wat zei je?.... . Achteraf dacht ik, dat is gelukkig goed afgelopen.
Nee dat klopt. Helaas worden vooroordelen zo wel vaak bevestigd.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja. Respect of manieren zijn ver te zoeken soms. Maar gelukkig niet altijd.
Ja ook die zijn er helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze vieze mannen waren blanke tokkies
Moet ook gedaan wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even sproeien en de kleine naar bed.
Die is vooral bezig met LEGO te verplaatsen.
Zolang het heel blijft.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even sproeien en de kleine naar bed.
Die is vooral bezig met LEGO te verplaatsen.
Die is gewoon stiekem wat blokjes verdekt aan het opstellen zodat papa er straks op gaat staanquote:
gewoon lijmen tijdens het bouwenquote:
Lego-mijnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon stiekem wat blokjes verdekt aan het opstellen zodat papa er straks op gaat staan
De vroem vroem van Canadaquote:
Oh ja, belangrijkquote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet de plantjes nog water geven.
Kraglequote:Op zondag 15 juni 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon lijmen tijdens het bouwen
Komende week hier weinig neerslag en ben een paar dagen weg dus dit is goede moment om even plantjes water te geven.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, belangrijkVind het altijd wel leuk om te zien hoe plantjes helemaal hangen als ze uitdrogen, en ineens weer opleven als ze water krijgen
![]()
Hier heeft vanavond een flinke storm huisgehouden, dus alles heeft weer voldoende water![]()
We lagen nog tot het laatste moment met een drankje op het terras![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Hoop dat de Bundesbahn een beetje meewerkt
Die werken toch vlekkeloos @Budapestenaarquote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Hoop dat de Bundesbahn een beetje meewerkt
Geen buren die eventueel even alles water kunnen geven?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende week hier weinig neerslag en ben een paar dagen weg dus dit is goede moment om even plantjes water te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |