you can do itquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Wees sterk en geef er niet aan toe!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
rozenblaadjessmaakedquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En eau de toilette in je mond.
is ook wel tikje itchy jaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Was men daarom moe?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Is dudor een two pump chump?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.
In een emmertje met twijfelachtige vloeistof stoppen en de zuurstof weghalen?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkt ook met mensen. Moet je wel een grotere emmer kopen.
Pics van je nieuwe kastje?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Zo, kastje staatWel met een beetje vloeken hier en daar, maar dat kwam voornamelijk door die hoerige kutvlieg die liep te klooien [ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Ik las ergens dat er van de binnenstad weinig meer over was na geallieerde bombardementenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?
Ik viel bijna in slaap in het laatste uur net, maar daarna lukte het niet eens meerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Nachtje langer opgebleven weer. Snel een dutje doen voordat de F1 start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |