SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Waarom moet je het halen en is het niet gewoon al in huis?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog wat lekkers halen voor vanavond bij de F1?
ow haskje jongquote:
dan moet je je adres eff in de KSC gooien, geheid dat je dan wel kadootjes krijgtquote:[..]
Jawel
ow, das wel rot ja..quote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik het de laatste vijf jaar met mijn ex heb gevierd, net als kerst. Kak nu moet ik huilen want door hem werd het gemis van mijn moeder op die dagen altijd wat verzacht (is dat het goede woord?).
Ik heb hem leren kennen vlak nadat zij was overleden dus hij heeft er echt voor gezorgd dat die dagen de laatste jaren wel leuk voor me waren.
wat is dat voor persoon, idiootquote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Sinds die psychiater bij GGZ lachend zei je moeder is dus al lang overleden heb ik het idee dat mensen misschien vinden dat ik mij nu aanstel.![]()
Slecht inkoopbeleid.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom moet je het halen en is het niet gewoon al in huis?
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nuquote:
Nou ja, eigenlijk doe ik dat wel, probeer echt elke dag ook van de kleine dingen te genietenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan zou je het ook iedere dag kunnen vieren, maar dat doen we ook niet. En in principe vieren we oud- en nieuw- al, waarbij we vieren dat we een jaar hebben overleefd.
Gelukkig hebben wij nog nootjes en chippies voor vanavondquote:Op zondag 15 juni 2025 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nu
Gefeliciteerd bos met je vaderquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar mijn vader. Niet voor vaderdag, want daar doen we niet aan. Hij is gewoon toevallig jarig vandaag (77 jaar)
mooie leeftijd, gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks naar mijn vader. Niet voor vaderdag, want daar doen we niet aan. Hij is gewoon toevallig jarig vandaag (77 jaar)
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
gefeliciteerd met je vaderquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, snap ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat blijkt. Beetje teleurgesteld in je nu
Gefeliciteerd met Entquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
En worst en kaas als het echt nodig isquote:Op zondag 15 juni 2025 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog nootjes en chippies voor vanavond
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ow haskje jong
[..]
dan moet je je adres eff in de KSC gooien, geheid dat je dan wel kadootjes krijgt
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
Zit eraan te denken om misschien toch 1 van de 2 stellingkasten in de woonkamer neer te zetten. Eerst met weinig LEGO en ze is toch veel buiten nu dus ik wil het een nieuwe kans geven.
En dan kan ik binnenkort een 3de kopen zodat ik er 2 in mijn computerkamer heb.![]()
ditquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |