Oh dat zit wel goed hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe goed die is geïsoleerd, schuurtjes kunnen nogal vochtig zijn en een flink temperatuurverschil hebben, vaak niet zo goed voor dingen als koffers, zeker niet als ze van hard plastic zijn
Wel handig, als je op vakantie wilt gewoon alleen even de schuur openenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom niet? Grote schuur, mooie stellage gebouwd precies voor dat soort onzin wat je niet in huis wil opbergen.
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijkenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga ook maar weer eens buiten kijken3543. Nog veel te doen.
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebbenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh dat zit wel goed hoor.
Heb dit alleen volledig over het hoofd gezien vorig jaar, ben ik bang
Nog een paar rondjes ijsberen en je hebt 10 000quote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content meequote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer Âmbar valt in de smaak bij een goed aantal honden in de buurt
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
degene die ik erover hoor zijn daar nooit zo content mee
11978 maar was niet van plan daar nog echt iets aan toe te voegen vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik weer. 9777. Begint ergens op te lijken
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een paar nieuwe 35l koffers mocht je iets nodig hebben
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een aantal honden vriendjes en hun baasjes die hem ook leuk vinden
Zag die er zo uit?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbelequote:Op zondag 15 juni 2025 14:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat net al beetje online te kijken. Schrok eigenlijk wel van de prijzen. Snap wel dat het duurder is geworden maar koffers boven de 200... koekoek.
Heb nog meegemaakt dat ik amper de helft betaalde voor een goed merk koffer.
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kopquote:
Gekke ballie, das geen foto van een hond maar van een rat.quote:
Erfbewaking. Tja. Lichaamstaal van honden leren lezen, dan weet je wanneer je bang moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben me vandaag weer de tering geschrokken door een hond. Liep in een verlaten polder, kwam bij een kruispunt waar een paar huisjes staan. Komt er opeens zo'n groot zwart hellebeest de weg op gelopen om mij in de gaten te houden
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn echt ziekelijk duur geworden, mijn grote koffer (ja die ja @:bitterbal) was destijds 99 euro, en dat was een Samsonite. Die kosten nu ook bijna het dubbele
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee eerder een soort Cerberus, alleen dan gelukkig wel met maar 1 kop
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroïden heeft gehadquote:
Afknallen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo'n groot gitzwart ding dat er uit ziet alsof die een paar extra shotjes steroïden heeft gehad
Ja die van mij gaat ook al een jaar of 9 mee, prima stevig dingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Yep klopt helemaal. Samsonite heb/had ik ook.
Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'nquote:
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?quote:
Ambar zijn jachtgeweer is ongeladen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, ik had meer over dat baasjes niet willen dat hun hond bezwangerd wordt door een hondelijke buurdeer'n
sow sowquote:Op zondag 15 juni 2025 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Mogen we dat bij jou dan ook doen als iemand jou niet aanstaat?
kaboem patsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Waar ben je helemaal naar onderweg?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even pauze nu, alleen maar snelweg gereden net
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Keuken en badkamers grondig schoongemaakt, parket in de olie gezet, tuin gedaan, buurhond uitgelaten.. Productieve dag
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandelingquote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft die buurhond LTVDK achterheen gezeten?
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, ben geen mens tegengekomen tijdens de wandeling
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zag pas op het nieuws dat een heel dorp is bedolven door steenrotsen? in Zwitserland, was dat vlakbij jou?
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is niet bij mij in de buurt, gelukkig.
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was zeker wel heel lang op het nieuws daarzo?
Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...quote:Op zondag 15 juni 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat er verder vrij weinig gebeurt hier. Een lange file is al nieuws
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomenquote:
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebtquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ja ruimte is juist het probleemquote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
huehuequote:Op zondag 15 juni 2025 14:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is een dikke juist niet handig? tenzij je er geen ruimte voor hebt
Oeh dat is een van mijn vele hobby's: Ikea meubelen in elkaar zettenquote:Op zondag 15 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog productief gaan doen en een ikea kastje in elkaar zetten
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:Ama @:Crack_ @:aldieandereijsjunkshier
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/ola-handijs-359452
Oh die heb ik ook nog ergens. Is leukquote:Op zondag 15 juni 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even verder met Two Point Hospital (gratis via epic games)
@dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essiequote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
Haal je mij ook op?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langsquote:
*zet in agendaquote:Op zondag 15 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langs
uiteraardquote:
Oh ja die zijn handigquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanquote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel rijtje Nazi-snuisterijen bekeken in Nürnberg.
[ afbeelding ]
Maar vond vooral mijn babbeltje met twee bejaarde Beierse dames erg leuk die in het restaurant bij me aan tafel werden gezet
Ja, in vergelijking met Nederland gebeurt hier echt bijna niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
Heb het nog nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
Onverwachte ontmoetingenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
ligt aan type horeca zaakquote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
neequote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk alleen van als er een evenement oid is en het daardoor overal te druk is.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is leukquote:
Van die Deense rode knakworsten?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is leuk
Geen idee meer wat ik toen heb gegeten, maar dat weet ik nog
Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die Deense rode knakworsten?
Mooie herinneringenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet? Weet het niet meer.
Is ook alweer ruim 10 jaar geleden
Jaquote:
Mooi tripjequote:Op zondag 15 juni 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
Dat was sowieso een leuke vakantie
Interrailen, hadden we zo'n 30 dagen pas met 10 reisdagen.
Kopenhagen, Krakau, Budapest, Wenen, Zurich, Milaan, Geneve, Lyon
Heel tof om te doen
Jij bent toch juist kweksociaal?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
Als vreemde mensen aan mijn tafel komen zitten in een restaurant dan ga ik smekken, Roemeens praten met zware stem en proberen een vork in hun ogen steken, ik haat dat.
Jaquote:
Ja zo de hele tijd te kwekkenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch juist kweksociaal?
Uiteindelijk zijn we allemaal wel een tikkeltje autistisch hier.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar niet in een restaurant als ik eet, je hebt hier ook Allerlei, eet je aan een smalle bar met mensen tegenover je op 25 cm afstand van hun vieze kauwende smekmondjes, ze hebben daar sublieme steaks maar nopesquote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
monster is er vandaag niet bijquote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die niet heel vaak shampoo gebruiken, veel belasting betalen of kaviaar eten.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
beetje bijgekomen al? wij hadden een zware ochtend
toen gingen we sportenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohhh maar een ochtend! Ik heb een zware dag
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goedquote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen gingen we sporten
rest van de dag ben ik lamballen
ja loop achterquote:Op zondag 15 juni 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sporten zelfs, jeetje wat overdreven goed
ik ga zo even een dutje doen hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu eerst wel even genoeg ruimte voor LEGO.Plankjes kan ik gelukkig nog anders hangen als het moet.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |