Auw dat is ook vervelend... heb je aan de fysio gevraagd of dit "normaal" is? Misschien moet je het in 2 stukjes van 10 minuten hakken of minder oefenen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:28 schreef Tele6 het volgende:
@:Nijna balen joh, hopelijk kan de fysio helpen!
Ik zit ook nog steeds met pijntjes. Ik kwakkel van het ene naar het andere en ben me inmiddels aan het afvragen wat ik misdaan heb dat m'n lijf zo protesteert
Het is de afgelopen 2 maanden: linkerheup--> rechterheup uitstralend in hele been --> linkerheup --> rechterkuit--> linkerbil.
Al denk ik dat de zere linkerbil ook gewoon domweg komt door de 20-30 min aan oefeningen die de fysio me dagelijks laat doenalleen maar oefeningen voor buitenkant bil omdat links zwakker bleek dan rechts. Nu heb ik dus continu spierpijn en een stijve bil links. Zucht
Misschien is zwemmen idd wel een fijn idee! Ik ben erachter gekomen dat ik borstcrawl zonder pijn kan doen, en voelt echt goed om te merken dat de conditie die je bij het hardlopen opgedaan hebt best goed naar zwemmen vertaalt. Misschien bij jou ook welquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Auw dat is ook vervelend... heb je aan de fysio gevraagd of dit "normaal" is? Misschien moet je het in 2 stukjes van 10 minuten hakken of minder oefenen?
Mijn wederhelft (werkt ook met gewrichten enzo) heeft even gekeken en vermoed dat er ook wat sprake is van slijtage. Dat in combinatie met wat overbelasting en daar niet goed genoeg van hersteld en dan een coopertest gaan lopen voluit, was geen goed idee blijkbaar
![]()
Maar goed, ik wacht eerst de fysio maar af. Ik had al oefeningen die ik nog steeds doe. Zat al te denken om anders wat te gaan zwemmen of toch de sportschool. In de hoop dat ik wat spieren in mijn benen kan versterken.
En afvallen... minder gewicht helpt vast ook.
Erg vreemd, zeker als je ziet hoe goed de Fast-R 3 ontvangen wordt. En de Deviate Nitro/Elite zijn ook gewoon top schoenen. En wel Craft/Mizuno/Karhu hardloopschoenen in het assortiment, met alle respect zijn dat toch niet echt interessante merken voor de gevorderde loper.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:30 schreef Nober het volgende:
Gevraagd waarom all4running geen puma verkoopt.
[ afbeelding ]
Op Garmin Connect (https://connect.garmin.com) onder Rapporten -> Hardlopen -> Trainingstatusquote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik kan dit niet vinden. Waar staat dit? Of werkt dat niet met forerunner 265?
in de app> Meer.. > Prestatiestatistieken > Trainingsstatus (als laatste in het rijtje)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op Garmin Connect (https://connect.garmin.com) onder Rapporten -> Hardlopen -> Trainingstatus
op de mobiele app zie ik het ook niet
Daar zie ik alleen VO2max en Last maar geen warmte-acclimatisatie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
in de app> Meer.. > Prestatiestatistieken > Trainingsstatus (als laatste in het rijtje)
Apart, want die staan er bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daar zie ik alleen VO2max en Last maar geen warmte-acclimatisatie.
Hangt misschien ook af van welk horloge je hebt?quote:
Klopt inderdaad. Bij de 265 heb je die functie niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hangt misschien ook af van welk horloge je hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuke dag verder.
Na 3 wedstrijden (en vakantie) in 4 weken nu even niks tot september behalve trainen. Misschien ergens een 5k solo (want parkrun is te vroeg).
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Ekiden 10km een kleine strava/garmin PR, officieel net niet. Toch balen.Die 150 meter extra was gemeen. Ik hou gewoon mijn kloktijd aan voor dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuke dag verder.
Na 3 wedstrijden (en vakantie) in 4 weken nu even niks tot september behalve trainen. Misschien ergens een 5k solo (want parkrun is te vroeg).
3:14 gelopen als team, >42 individueel op de 10. We doen het er mee want ik ben niet bijzonder fit. Ik zal echt meer moeten trainen, maar ik heb momenteel een beetje moeite met hoe mijn trainer de trainingen inricht. Fijne enthousiaste man, maar ook overenthousiast en eigenwijs en dat resulteert in onvoorspelbare loopscholingen van ruim een uur terwijl ik gewoon kom voor mijn intervalletjes (die vaak een grote chaos zijn). Maar om in een hogere groep te komen moet ik gedisciplineerder trainen en dat vind ik toch lastig, want ik heb dus geen zin in die extreem lange trainingen waar we al die rare oefeningen doen maar alleen trainen gaat voor geen meter. Hier mijn dilemma
Met pijn en moeite derde
Ja een uur+ is wel bizar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 150 meter extra was gemeen. Ik hou gewoon mijn kloktijd aan voor deze
3:14 gelopen als team, >42 individueel op de 10. We doen het er mee want ik ben niet bijzonder fit. Ik zal echt meer moeten trainen, maar ik heb momenteel een beetje moeite met hoe mijn trainer de trainingen inricht. Fijne enthousiaste man, maar ook overenthousiast en eigenwijs en dat resulteert in onvoorspelbare loopscholingen van ruim een uur terwijl ik gewoon kom voor mijn intervalletjes (die vaak een grote chaos zijn). Maar om in een hogere groep te komen moet ik gedisciplineerder trainen en dat vind ik toch lastig, want ik heb dus geen zin in die extreem lange trainingen waar we al die rare oefeningen doen maar alleen trainen gaat voor geen meter. Hier mijn dilemma
Ja niet iedere keer hoor, soms valt het mee. Maar het is gewoon een beetje vermoeiend, zo’n extreem lange ‘pre-training’, want daardoor duren trainingen ook tot vreselijk laat terwijl ik nog moet eten en de dag daarna werken (en mijn vriendin vindt het ook niet heel gezellig als ik na 9 uur vermoeid en hongerig binnendender). Plus die loopscholing voegt toch geen fuck toe op mijn niveau.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja een uur+ is wel bizar.![]()
Ik zal niet meer klagen over onze 20 minuten loopscholing.
Ja dat is wel raar natuurlijk. De training zou altijd even lang moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja niet iedere keer hoor, soms valt het mee. Maar het is gewoon een beetje vermoeiend, zo’n extreem lange ‘pre-training’, want daardoor duren trainingen ook tot vreselijk laat terwijl ik nog moet eten en de dag daarna werken (en mijn vriendin vindt het ook niet heel gezellig als ik na 9 uur vermoeid en hongerig binnendender). Plus die loopscholing voegt toch geen fuck toe op mijn niveau.
Dat weet ik, maar als de gegevens wel op de site versie staan, dan vind ik het apart dat deze niet in de app te vinden zijn. Ongeacht het horlogequote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hangt misschien ook af van welk horloge je hebt?
Ik heb geen hardloophorloge, maar een "gewone" smartwatch. Ik heb alleen VO2max en vermogenscurve (waar hij niks aangeeft) erin staan.
Een uur vind ik ook wel lang.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die 150 meter extra was gemeen. Ik hou gewoon mijn kloktijd aan voor deze
Mee eens, ik heb "gewone smartwatch", maar mis dan met golf bepaalde functies die er dus op de duurdere horloges wel zitten en waarvan ik denk... hoe hebben jullie dit dan bedacht. En dan gaat het niet om functies die afstanden meten ofzo, maar gewoon de keuze of ik 9 of 18 holes wil lopen (ook op een baan van maar 9, als ik 2 rondjes wil lopen dan moet ik om de score bij te kunnen houden, mijn horloge tussendoor uitzetten en weer opnieuw startenquote:Op zondag 6 juli 2025 09:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als de gegevens wel op de site versie staan, dan vind ik het apart dat deze niet in de app te vinden zijn. Ongeacht het horloge
Vorig jaar was er voldoende beschikbaar op het resale platform in de laatste week.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:46 schreef kalinhos het volgende:
Wat is de beste/betrouwbaarste methode om nog een startbewijs voor Amsterdam te vergaren? Gewoon wachten tot de laatste week of zijn er nog wel betrouwbare (facebook)sites?
Met bonnen via de ING renteshop kan je nog eens 12.5% korting stapelen https://www.ing.nl/punten/productdetail/1022646quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef En1gma het volgende:
Zondag lekker gelopen bij de Leenderbos Trail, ik vond de regen alleen maar fijn, zeker t.o.v. de hitte de dagen ervoor.
Er is nu een mooie aanbieding bij Zalando voor de Saucony Endorphin Pro 4, van ¤250,- voor ¤175,-, daarvan heb ik ook gebruik gemaakt en wil ze gaan gebruiken voor de marathon in oktober.
Vraag- en aanbodplatform Eindhoven was er wel in 2024:quote:Oplichters bieden op Marktplaats kaartjes aan voor de uitverkochte ASML Marathon Eindhoven. De organisatie van het hardloopevenement, dat plaatsvindt op 11 en 12 oktober, adviseert deelnemers goed op te letten bij het overnemen van startbewijzen.
'Trap er niet in! Zojuist opgelicht voor 2 kaartjes', meldt een Marktplaats-gebruiker zondag. Hij is op zoek naar een startbewijs voor de halve marathon. Deze worden voor meer dan 100 euro aangeboden, terwijl een ticket via de officiële weg 55 euro kost.
“Wij kunnen helaas niets doen aan tickets die via Marktplaats worden aangeboden", zegt Amber Middelhoek van Golazo Sports, de organisator van het evenement. “We hebben daar dus ook geen invloed op de vraagprijs. De kostprijs kan hoger zijn als je er extra’s bij koopt, zoals een hardloopshirt of het laten graveren van je medaille. Let er dus op of je wel of geen extra’s overneemt.”
Op eigen naam
De organisatie benadrukt dat startbewijzen persoonsgebonden zijn. Je kan je startnummer dus niet zomaar overdragen aan iemand anders. “Dat kan alleen via ons, de officiële weg”, zegt Middelhoek. “Zorg dus dat het ticket daadwerkelijk op je eigen naam wordt gezet.”
Ze adviseert bij twijfel altijd te vragen om een bevestiging van het persoonlijke account van de verkoper. "Vraag of ze een schermafbeelding doorsturen. Als het profiel er nep uitziet, kan je het altijd even bij ons checken."
Interesselijst
Wanneer de organisatie fraudeurs tegenkomt op sociale media worden deze geblokkeerd. “We vinden het erg vervelend, maar op Marktplaats kunnen we helaas niets betekenen. We raden aan om verdachte accounts daar als fraudeur te rapporteren.”
Mensen die een ticket zoeken, kunnen zich via de website van de ASML Marathon Eindhoven op een interesselijst plaatsen. Hiermee blijf je op de hoogte van vrijgekomen startbewijzen, maar dat geeft geen zekerheid op deelname.
https://www.omroepbrabant(...)thon-trap-er-niet-in
Had ook een flinke korting op de Adistar 3 van 139,95 euro naar 61,56 en 6 pack Asics sokken voor 12,80 ipv 17,95.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:27 schreef En1gma het volgende:
Zondag lekker gelopen bij de Leenderbos Trail, ik vond de regen alleen maar fijn, zeker t.o.v. de hitte de dagen ervoor.
Er is nu een mooie aanbieding bij Zalando voor de Saucony Endorphin Pro 4, van ¤250,- voor ¤175,-, daarvan heb ik ook gebruik gemaakt en wil ze gaan gebruiken voor de marathon in oktober.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |