Ik zat hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:21 schreef Zorro het volgende:
Nou dat nabeschouwing sla ik maar over.
Een Italiaan die geen Engels kan en een Fransman die geen Engels kan.
Tja.. hoe vervelend het ook is, Sjors is als grote winnaar uit dat duel gekomen in Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
"I've got a few points on my license to play with"...
Volgens mij werkt dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef greysbones het volgende:
Het zou ten slotte niet de eerste keer zijn dat George, Max een straf aan naait
Volgens mij was het in Spanje meer Max die George moest hebben dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind je niet? Of overdrijf ik en is het een lolletje? Van degene die steeds Max moet hebben?
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. hoe vervelend het ook is, Sjors is als de grote winnaar uit dat duel gekomen in Spanje.
Die kaart gaat hij spelen met een brede grijns op zijn gezicht.
Als George 'vuil' speelt krijgt hij een punt en een tijdstraf.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.
Ja dat is waar en ik denk niet dat je met zo'n uitspraak in Max zijn hoofd komt dus een intimidatie factor is het ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als George 'vuil' speelt krijgt hij een punt en een tijdstraf.
Dus ik weet niet wat hij daarmee zou opschieten.
Goed gesproken maatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jongens toch doe toch kalm.
Die gasten gaan gewoon lekker racen en niemand naait iemand iets aan.
Als je een straf krijgt ben je altijd diegene die fout zit, en dat kan je voorkomen.
Ach meid, neem er wat tissues bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach meid, neem er wat tissues bij.
Gelukkig. Ik maakte me serieus zorgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!
Goedzo man.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!
Ik wil niet afreizen naar Oostenrijk met het idee dat Max niet mag racen. Ultieme domper zou dat zijn. Beter doen ze gewoon respectvol.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goedzo man.
Gewoon genieten morgen, twee toppers die naast/achter elkaar op die eerste bocht af gaan. Grote kans dat er niks geks gaat gebeuren.
Dat zou inderdaad een anticliMax zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik wil niet afreizen naar Oostenrijk met het idee dat Max niet mag racen. Ultieme domper zou dat zijn. Beter doen ze gewoon respectvol.
Lawson ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kimi goed gedaan. Alonso ook.
Wel echt jammer van Charles, weet niet of die nou overpushte of gewoon een fout maakte maar die ronde zag er wel bizar uit heel even.
Hadjar zoals altijd gewoon geweldig. Wel misschien een grid voor morgen.
Floppers van de dag echt wel Norrisen Gasly
Dat is WEL verrassend want in de trainingen zat er hij goed bij en was hij ook meermaals sneller dan Hadjar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lawson ookmaar dat is niet heel verrassend, eruit in Q1 op p19, terwijl Hardjar op p9 staat. Hadjar en Kimi zijn toch wel de beste rookies tot dusver.
En heeft Gasly een soort vormdip, of is Colapinto zo goed?
Ja zeker ook Lawson inderdaad jammer. Ging de laatste tijd juist net wat beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lawson ookmaar dat is niet heel verrassend, eruit in Q1 op p19, terwijl Hardjar op p9 staat. Hadjar en Kimi zijn toch wel de beste rookies tot dusver.
En heeft Gasly een soort vormdip, of is Colapinto zo goed?
Ik snap het ook niet. Als George iets doet kost dat zijn eigen race en mogelijke kans op winst. Zoveel kansen heeft Mercedes niet met die auto dus dat zou een beetje dom zijn. Zolang Verstappen niks terug doet krijgt hij geen penalty.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als George 'vuil' speelt krijgt hij een punt en een tijdstraf.
Dus ik weet niet wat hij daarmee zou opschieten.
Zou een ramp zijn voor de fans die naar Oostenrijk afreizen maar ik ben stiekem wel benieuwd hoe de Red Bulls het dan gaan doen. Yuki heeft niet de druk van Max z'n rondetijden op z'n schouders en kan misschien wat vrijer rijden en ik wil Hadjar ook wel een keer in de Red Bull zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik wil niet afreizen naar Oostenrijk met het idee dat Max niet mag racen. Ultieme domper zou dat zijn. Beter doen ze gewoon respectvol.
Hij pakt dat punt maar in Oostenrijkquote:Op zondag 15 juni 2025 09:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zou een ramp zijn voor de fans die naar Oostenrijk afreizen maar ik ben stiekem wel benieuwd hoe de Red Bulls het dan gaan doen. Yuki heeft niet de druk van Max z'n rondetijden op z'n schouders en kan misschien wat vrijer rijden en ik wil Hadjar ook wel een keer in de Red Bull zien.
of welquote:
En dan nog winnen straksquote:
De FIA gaat niet over de commercie, maar de FOM/Liberty. De FIA krijgt een vast bedrag van Liberty voor de organisatie van het kampioenschap.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als George iets doet kost dat zijn eigen race en mogelijke kans op winst. Zoveel kansen heeft Mercedes niet met die auto dus dat zou een beetje dom zijn. Zolang Verstappen niks terug doet krijgt hij geen penalty.
Denk persoonlijk dat Verstappen zelfs met meer wegkomt in bocht 1 omdat hij op scherp staat. De FIA is verre van fair en commerciele belangen gaan voor sportieve. Oostenrijk met veel Nederlanders zonder Verstappen is niet echt ideaal voor je brand.
Maar toch denk ik dat geen steward diegene wil zijn die Verstappen een schorsing aan z'n broek smeert, tenzij het weer zo'n incident is als afgelopen race, dan is er geen houden aan.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De FIA gaat niet over de commercie, maar de FOM/Liberty. De FIA krijgt een vast bedrag van Liberty voor de organisatie van het kampioenschap.
Boos niet, wel geïrriteerd dat er wederom werd gevraagd naar zaken over penalty punten. Terwijl dat donderdag ook al aan de orde kwam.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max was boos op de persconferentie
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boos niet, wel geïrriteerd dat er wederom werd gevraagd naar zaken over penalty punten. Terwijl dat donderdag ook al aan de orde kwam.
Op zich snap ik hem wel. Zijn einddoel is geen foul play. Laat die gasten gewoon racen, als morgen Max er (bij de start) voorbij komt zal die het doen op basis van skill.
Huh. (lol). Foutje.quote:
Max Verstappen asked about penalty points in post-qualy presser: "I don’t need to hear it again. It’s really pissing me off. You speaking about it, on Thursday, it’s such a waste of time. It’s very childish. It’s really annoying, this world that we live in."quote:
Na Spielberg vervallen er 2 he.quote:
Na, ja. Dus als hij in Oostenrijk dat punt pakt heeft hij er 12 en een race vakantie.quote:
En dan is ie ook gelijk van alle puntjes af. En begint hij weer met een schone lei.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na, ja. Dus als hij in Oostenrijk dat punt pakt heeft hij er 12 en een race vakantie.
Of je doet gewoon volwassen/volgt een cursus anger management, en hoeft dat soort vragen niet te krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max Verstappen asked about penalty points in post-qualy presser: "I don’t need to hear it again. It’s really pissing me off. You speaking about it, on Thursday, it’s such a waste of time. It’s very childish. It’s really annoying, this world that we live in."
Max was er even klaar mee en antwoord met wat Dutch bluntness.
Zo spannend was het niet. Hoewel een antwoord als "I'm not worried, next question" weer wat online pearl clutching had voorkomen.
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:06 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Of je doet gewoon volwassen/volgt een cursus anger management, en hoeft dat soort vragen niet te krijgen.
Dat is dan weer chill.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is ie ook gelijk van alle puntjes af. En begint hij weer met een schone lei.
Was zeker weer zo'n Sky reporter die zulke zaken altijd tot in den treure blijven vragen om 'ophef' te kunnen veroorzakenquote:Op zondag 15 juni 2025 11:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max Verstappen asked about penalty points in post-qualy presser: "I don’t need to hear it again. It’s really pissing me off. You speaking about it, on Thursday, it’s such a waste of time. It’s very childish. It’s really annoying, this world that we live in."
Max was er even klaar mee en antwoord met wat Dutch bluntness.
Zo spannend was het niet. Hoewel een antwoord als "I'm not worried, next question" weer wat online pearl clutching had voorkomen.
Uh nee het was gewoon Tom Clarkson van de FIA eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was zeker weer zo'n Sky reporter die zulke zaken altijd tot in den treure blijven vragen om 'ophef' te kunnen veroorzaken
Nee, die waren al dieper gezonken dan dat.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was zeker weer zo'n Sky reporter die zulke zaken altijd tot in den treure blijven vragen om 'ophef' te kunnen veroorzaken
Dat verbaast me dan weer niksquote:Op zondag 15 juni 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die waren al dieper gezonken dan dat.
Yuki kwalificeerde gisteren beter dan Lawson ooit (bij RBR). De penalty die Yuki pakte was alleen gewoon een beetje dom.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:56 schreef TornadoDK het volgende:
Yuki weer niet in q3 en start laatste![]()
Lawson is voor minder weggestuurd.
Ik zeg laat ze lekker. Een getergde Max zorgt voor schouwspelen zoals Brazilie vorig jaar. Getergde Max is de beste Max , dat die britten dat nou nog niet door hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die waren al dieper gezonken dan dat.
Ja gek he, als je een rookie meteen in het topteam in een extreem moeilijke wagen én naast Max gooit..quote:Op zondag 15 juni 2025 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Yuki kwalificeerde gisteren beter dan Lawson ooit (bij RBR). De penalty die Yuki pakte was alleen gewoon een beetje dom.
Het verschil was alsnog 0,6s met Verstappen. Zo dicht zat Lawson er ook wel bij.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Yuki kwalificeerde gisteren beter dan Lawson ooit (bij RBR). De penalty die Yuki pakte was alleen gewoon een beetje dom.
Ja, als je op plek 19 start kun je nog wel wat proberen aan te passen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef Starflyer het volgende:
Gasly start vanuit de pits vanwege aanpassingen tijdens parc ferme
Lullig voor Lawson, maar dat is de Red Bull experience. Hij is tenminste (gelukkig voor hem) gered uit die hel.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja gek he, als je een rookie meteen in het topteam in een extreem moeilijke wagen én naast Max gooit..
Vervolgens breek je hem mentaal finaal af door hem na een paar races al terug te zetten naar Racing Bulls. En dan raar opkijken dat hij daar niet meteen de sterren vd hemel rijdt..
En Yuki was ontiegelijk dom en heeft die straf gewoon geheel aan zichzelf te danken.
Tsja wat koop je daarvoor als je laatste start.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Leclerc met de huidige Red Bull aardig uit de voeten kan. De rest zal grote moeite hebben de auto in het rechte spoor te houden op een manier dat de auto ook nog snel isquote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
We zijn vaak benieuwd hoe Verstappen zou presteren in een Ferrari, McLaren of Mercedes, maar zou ook wel eens willen weten hoe Piastri, Russel, Norris enz in een Red Bull zouden presteren. Wat denken jullie?
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Leclerc met de huidige Red Bull aardig uit de voeten kan. De rest zal grote moeite hebben de auto in het rechte spoor te houden op een manier dat de auto ook nog snel is
Draak van een auto en Leclerc houdt van een beetje overstuurde auto die op het randje isquote:
Ik denk dat Max goed zou presteren bij een ander team, maar de vraag is hoe goed. Het karakter van de Red Bull past goed bij Verstappen. Hij is RB gewend en RB is hem gewend. Dat is waar hij de laatste restjes performance uit haalt, mijns inziens. Hoe een ander team dat zou vertalen is de vraag. En vormt ook een risico voor een eventuele overstap, daarom dat hij wel twee keer nadenkt voordat die een ander team pakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
We zijn vaak benieuwd hoe Verstappen zou presteren in een Ferrari, McLaren of Mercedes, maar zou ook wel eens willen weten hoe Piastri, Russel, Norris enz in een Red Bull zouden presteren. Wat denken jullie?
Als zijn online avonturen en laatst die stint op de nordschleife een indicatie is dan is het niet zo dat de auto Max ligt maar dat Max gewoon kan maximaliseren waar die in rijdt ongeacht hoe goed of slecht een auto is.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat Max goed zou presteren bij een ander team, maar de vraag is hoe goed. Het karakter van de Red Bull past goed bij Verstappen. Hij is RB gewend en RB is hem gewend. Dat is waar hij de laatste restjes performance uit haalt, mijns inziens. Hoe een ander team dat zou vertalen is de vraag. En vormt ook een risico voor een eventuele overstap, daarom dat hij wel twee keer nadenkt voordat die een ander team pakt.
Ik durf wel te beweren dat welke auto dan ook op de grid, Verstappen er meer uit haalt dan de rest.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als zijn online avonturen en laatst die stint op de nordschleife een indicatie is dan is het niet zo dat de auto Max ligt maar dat Max gewoon kan maximaliseren waar die in rijdt ongeacht hoe goed of slecht een auto is.
Volgens mij is Verstappen van een ander niveau. Als je die in een IndyCar gooit rijdt hij ook het hele veld in Amerika op een hoop, zoals Herlings dat destijds ook deed op een geleende bike in de AMA.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat Max goed zou presteren bij een ander team, maar de vraag is hoe goed. Het karakter van de Red Bull past goed bij Verstappen. Hij is RB gewend en RB is hem gewend. Dat is waar hij de laatste restjes performance uit haalt, mijns inziens. Hoe een ander team dat zou vertalen is de vraag. En vormt ook een risico voor een eventuele overstap, daarom dat hij wel twee keer nadenkt voordat die een ander team pakt.
Dat weet ik wel zeker, qua skills staat Verstappen eenzaam aan de top.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat welke auto dan ook op de grid, Verstappen er meer uit haalt dan de rest.
Ik weet niet in hoeverre we de realiteit moeten vergelijken met (met alle respect) een simspelletje, maar tuurlijk hij zou zijn materiaal best maximaliseren, zoals het nu lijkt. De vraag is wat voor plaatje je krijgt te zien bij een ander team. Ben ik best benieuwd naar.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als zijn online avonturen en laatst die stint op de nordschleife een indicatie is dan is het niet zo dat de auto Max ligt maar dat Max gewoon kan maximaliseren waar die in rijdt ongeacht hoe goed of slecht een auto is.
Verstappen is vanaf zijn eerste testdag direct snel geweest, waar 'ie ook in zat, met dik 10 jaar ervaring zal dat alleen maar beter geworden zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre we de realiteit moeten vergelijken met (met alle respect) een simspelletje, maar tuurlijk hij zou zijn materiaal best maximaliseren, zoals het nu lijkt. De vraag is wat voor plaatje je krijgt te zien bij een ander team. Ben ik best benieuwd naar.
Is erin gedrild door Jos. Dat heeft Max ook eens gezegd. Dat je binnen 2 ronden snel moet zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen is vanaf zijn eerste testdag direct snel geweest, waar 'ie ook in zat, met dik 10 jaar ervaring zal dat alleen maar beter geworden zijn.
Wel treurig dat de Britse F1-pers zo bezeten door 1 coureur isquote:Op zondag 15 juni 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verstappen hitpeace door Brundle op Sky
Ja, het is echt bizar dit..quote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel treurig dat de Britse F1-pers zo bezeten door 1 coureur is
Of all people NICO die het voor Max opneemt? Wat een topper!quote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een heel item over hoe heilig Lewis is en hoe gemeen Verstappen... Gelukkig komt Nico Rosberg tenminste nog voor Max op.
Mooi toch dat Max blijkbaar belangrijk voor ze is.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig is op F1TV die hyperactieve Italiaan die niemand verstaatquote:Op zondag 15 juni 2025 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie het overigens op ESPN ABC niet Sky.
Gelukkig zit ie niet in het commentatorhokquote:Op zondag 15 juni 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is op F1TV die hyperactieve Italiaan die niemand verstaat
Max geeft ze bestaansrechtquote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien zelfs overschakelen naar Nederlands commentaarquote:Op zondag 15 juni 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit ie niet in het commentatorhok
Mol toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien zelfs overschakelen naar Nederlands commentaar
Oh god. Gelukkig niet neequote:Op zondag 15 juni 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig zit ie niet in het commentatorhok
Het is een afleiding omdat de grootheid niet presteert in een Ferrari en dat Mercedes niet meer het leidende team is.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max geeft ze bestaansrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ze is erquote:
Die zit niet op F1TVquote:
Niet zo raar doenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag beelden hiervanquote:Op zondag 15 juni 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even visite de deur uit trappen en dan de F1 inschakelen.
Van de F1?quote:
'adegar, ie poet ienne koetrie'quote:
Vraag me echt af wie daar het een goed idee vond om die man zoveel aan het woord te latenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij zit nu te hopen op een race met een spanningsniveau als Monaco?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Wakker blijven gaat een uitdaging worden, merk het nu al
I am stoepit.quote:
iezzzz no fannnnnquote:Op zondag 15 juni 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
Don'teeeeh makeeeeh so mucheeeeh fun of 'iemeeeeeh
Nee, juist niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij zit nu te hopen op een race met een spanningsniveau als Monaco?
50%quote:Op zondag 15 juni 2025 19:45 schreef Donna het volgende:
Hoe groot is de kans dat Russel en Verstappen elkaar eraf knikkeren in bocht 1?
0% aangezien Max er dan al voorbij is.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:45 schreef Donna het volgende:
Hoe groot is de kans dat Russel en Verstappen elkaar eraf knikkeren in bocht 1?
Manifesteer ditquote:Op zondag 15 juni 2025 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
0% aangezien Max er dan al voorbij is.
Oh dit zijn geen livebeelden van de Canadese aanval op de USA?quote:
Live opgenomenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dit zijn geen livebeelden van de Canadese aanval op de USA?
Dan zou het op de NOS zijnquote:
Waar is hij voor opgebleven vannacht?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is het kettingzaaggeluid van @:heywoodu die een slaapje doet
Heywoodu Chainsaw Massacrequote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
24h le mansquote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uurtje geslapen, maar wel alweer wakker en lekker gegeten enzoquote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou nou.quote:
Wall of Champions wacht geduldig.quote:
ehhhquote:Op zondag 15 juni 2025 19:55 schreef Rnie het volgende:
PIA
VER
ANT
Russell gaat eraf. U las het hier als eerste.
quote:
Dat verdienen ze niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wall of Champions wacht geduldig.
Onder water dan.quote:
Het speelt altijd mee wie het meeste reden heeft om een crash te vermijden, was in AD 21 ook het geval met Hamilton. Het is gewoon geen 50/50 meer, in die zin deed Russell dus gewoon een juiste constatering.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar kan ie vast niet een 2e keer mee wegkomenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
25% Kans dat Russell zijn Mercedes in Verstappen plaatst en vervolgens "he just fully turned in on me" zegt.
Je weet het nooit.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ie vast niet een 2e keer mee wegkomen
Nee, staat aan.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je zelf op je telefoon gelockt waarschijnlijk
Op wat? De wall of champions raken?quote:
Het blijft een Brit.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ie vast niet een 2e keer mee wegkomen
Geloof ik niks vanquote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Als F1 Academy enige indicatie is wordt het chaos, zin in
Dat was gewoon zowat totaal SC. Of zo voelde het i.i.g.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Compenseert het niet dat ze het merk handtasje van je gebruiken?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Sinds ze mijn horloge merk niet meer gebruiken als tijdwaarneming doet het me toch minder.
Met die matige banden en warmte zouden het er best 3 kunnen wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
2 stops, ben benieuwd (alweer).
Wat? Neequote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Banden vretenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die matige banden en warmte zouden het er best 3 kunnen worden
Met echt 100 incidenten bij de damesquote:Op zondag 15 juni 2025 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was gewoon zowat totaal SC. Of zo voelde het i.i.g.![]()
Zoals Le Mans voor mij dit jaar de race vd eraf lopende wielen was
Zag hetquote:Op zondag 15 juni 2025 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Alex is al z'n energie kwijt aan dat interview
Yuki'd.quote:
Ze lieten hem alle niet-Britten interviewenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die Barretto heeft hem mooi uit z'n concentratie gehaald
Max laat hem zijn banden opbranden.quote:
Van wie? Ik kijk vanaf NU mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
Bakstenen op dat overdreven accent @:Zipportal
Valsecchiquote:Op zondag 15 juni 2025 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Italiaan met dat overdreven en irritante klote accent
Vroeger was hij commentator bij de GP2..quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die moet ophoepelen naar Sky Italia ofzo
Ook Duits, schijnt.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Wisten jullie dat Hulkenberg ook een andere taal spreekt?
Die komt de 24e ofzo toch pas uit in NL?quote:
Arabisch?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Het schijnt dat hij inderdaad Nederlands kan ja. Wist ik niet eensquote:Op zondag 15 juni 2025 20:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Omdat de race in Canada isquote:Op zondag 15 juni 2025 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh serieusWaarom dan al die reclame ervoor als je er niet eens heen kan?
Omdat er anders helemaal niemand zit als hij wel draaitquote:Op zondag 15 juni 2025 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan je alvast geld opzij leggenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
neuh, Max neemt afstand en wil denk ik langer doorquote:Op zondag 15 juni 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli gaat Max pakken denk ik.
Money.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee wat ze doen nu bij Red Bull.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max haakt (i.i.g. even) af. Antonelli komt dichterbij
1 stopper?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, Max neemt afstand en wil denk ik langer door
Neuh, dan gaat Max gewoon weer op den brommertquote:Op zondag 15 juni 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Antonelli gaat Max pakken denk ik.
Ja, ik dacht ook eigenlijk dat-ie gewoon direct op Netflix ofzo uit zou komen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Money.
Niet dat ik ervoor naar bios zou gaan maar op een streaming platform kan het best leuk zijn .
linksvoor streepquote:Op zondag 15 juni 2025 20:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Het zou fijn zijn als ze een onboard geven van Max, volgens mij gaan de banden er al aan.
Of tactische 1 stopper... en een beetje show?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max is toch niet écht zo dom geweest zijn banden eraan te rijden achter Russell
Geen idee wat Max ah doen wasquote:Op zondag 15 juni 2025 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee wat ze doen nu bij Red Bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |