Oorloghitsende gek is het.quote:
Stevequote:
goede tijden toen ie helemaal leip werd opeens tijdens een van z'n corona streams.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Steve![]()
BREAKING NEWS hold on hold on hold on, wait a minute BREAKING NEWS, let my find a stream, where does that sound come from, BREAKING NEWS, one second, crazy.
Ik denk dat het allemaal een good cop / bad cop toneelstukje was. En er 0,0 ruimte zit tussen wat Israël doet en de VS wil.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Zou de VS trouwens niet eerder een beetje pissig zijn op Isral dat terwijl hun bezig waren onderhandelingen, Isral besluit te gaan bombarderen?
Zou het oprecht niet weten. Dit is natuurlijk wel een uitnodiging voor een land als Pakistan om zich met het conflict te bemoeien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat doen?
Trump: Both Putin and I think Israel-Iran war ‘should end’quote:
Dat gaat een ware barrage worden dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou het oprecht niet weten. Dit is natuurlijk wel een uitnodiging voor een land als Pakistan om zich met het conflict te bemoeien.
En wie weet zullen er meerdere moslim landen volgen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
goede tijden toen ie helemaal leip werd opeens tijdens een van z'n corona streams.
ja dat was hetquote:
Ik ben het voor de verandering een keer eens met Trump. Aanpakken dat kut-Iran. Dat zet meer zoden aan de dijk dan dat gewauwel van bijvoorbeeld Nederlandse politici, die liever willen pamperen en denken dat ze in lalaland leven.quote:
Er zijn weinig mensen die Trump lager waarderen dan ik, maar ik moedig 'm van harte aan tegen de mullahs.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering een keer eens met Trump. Aanpakken dat kut-Iran. Dat zet meer zoden aan de dijk dan dat gewauwel van bijvoorbeeld Nederlandse politici, die liever willen pamperen en denken dat ze in lalaland leven.
Gewoon bij Mexico in de poule stoppen. Wel grappig dat die dan 20 jaar eerder ook tegen elkaar gespeeld hebben op een WK (Duitsland, in een opvallende stad).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is voetballen op Amerikaanse velden niet haram?
Tieners op TikTok GENOTquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zoomers (Of tegenwoordig Gen Alpha?) willen niet dood voor Israel
*insert Ride of the Valkyries muziekjequote:
Trump zit al bij het plan vanaf het begin van zijn tweede term, Trumps vredesgesprekken waren juist en slechts de afleiding, vandaar dat ze ook precies wisten waar de Iraanse kopstukken verbleven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
De informele verzoeken vanuit Isral zijn al lang gedaan. En Trump houdt zich tot nu toe voornamelijk nogal afzijdig.
Een officieel verzoek is wel lastiger:
Of Isral denkt dat de VS wel mee gaat doen. Of Isral wil een harde uitspraak van de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |