Oorloghitsende gek is het.quote:
Stevequote:
goede tijden toen ie helemaal leip werd opeens tijdens een van z'n corona streams.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Steve![]()
BREAKING NEWS hold on hold on hold on, wait a minute BREAKING NEWS, let my find a stream, where does that sound come from, BREAKING NEWS, one second, crazy.
Ik denk dat het allemaal een good cop / bad cop toneelstukje was. En er 0,0 ruimte zit tussen wat Israël doet en de VS wil.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Zou de VS trouwens niet eerder een beetje pissig zijn op Isral dat terwijl hun bezig waren onderhandelingen, Isral besluit te gaan bombarderen?
Zou het oprecht niet weten. Dit is natuurlijk wel een uitnodiging voor een land als Pakistan om zich met het conflict te bemoeien.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat doen?
Trump: Both Putin and I think Israel-Iran war ‘should end’quote:
Dat gaat een ware barrage worden dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou het oprecht niet weten. Dit is natuurlijk wel een uitnodiging voor een land als Pakistan om zich met het conflict te bemoeien.
En wie weet zullen er meerdere moslim landen volgen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
goede tijden toen ie helemaal leip werd opeens tijdens een van z'n corona streams.
ja dat was hetquote:
Ik ben het voor de verandering een keer eens met Trump. Aanpakken dat kut-Iran. Dat zet meer zoden aan de dijk dan dat gewauwel van bijvoorbeeld Nederlandse politici, die liever willen pamperen en denken dat ze in lalaland leven.quote:
Er zijn weinig mensen die Trump lager waarderen dan ik, maar ik moedig 'm van harte aan tegen de mullahs.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering een keer eens met Trump. Aanpakken dat kut-Iran. Dat zet meer zoden aan de dijk dan dat gewauwel van bijvoorbeeld Nederlandse politici, die liever willen pamperen en denken dat ze in lalaland leven.
Gewoon bij Mexico in de poule stoppen. Wel grappig dat die dan 20 jaar eerder ook tegen elkaar gespeeld hebben op een WK (Duitsland, in een opvallende stad).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is voetballen op Amerikaanse velden niet haram?
Tieners op TikTok GENOTquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zoomers (Of tegenwoordig Gen Alpha?) willen niet dood voor Israel
*insert Ride of the Valkyries muziekjequote:
Trump zit al bij het plan vanaf het begin van zijn tweede term, Trumps vredesgesprekken waren juist en slechts de afleiding, vandaar dat ze ook precies wisten waar de Iraanse kopstukken verbleven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
De informele verzoeken vanuit Isral zijn al lang gedaan. En Trump houdt zich tot nu toe voornamelijk nogal afzijdig.
Een officieel verzoek is wel lastiger:
Of Isral denkt dat de VS wel mee gaat doen. Of Isral wil een harde uitspraak van de VS.
Dan weet Isral dat de VS mee gaat doen. En is dit officile verzoek alleen maar de opmaat tot de officile bekendmaking.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump zit al bij het plan vanaf het begin van zijn tweede term, Trumps vredesgesprekken waren juist en slechts de afleiding, vandaar dat ze ook precies wisten waar de Iraanse kopstukken verbleven.
Amerika wil alleen maar de indruk een tijdje in stand houden dat ze niet meedoen
En je geloofwaardigheid ten grabbel gooien? Dat gaat ze dan erg helpen in de toekomst. Niet dat het voor Trump verschil had uitgemaakt, diplomatiek bereikt hij toch niks.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump zit al bij het plan vanaf het begin van zijn tweede term, Trumps vredesgesprekken waren juist en slechts de afleiding, vandaar dat ze ook precies wisten waar de Iraanse kopstukken verbleven.
Amerika wil alleen maar de indruk een tijdje in stand houden dat ze niet meedoen
De V12's op Le Mans op het moment of Mahler?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*insert Ride of the Valkyries muziekje
Yups, ze spelen een mooi spelletje zo samen al maandenlang.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan weet Isral dat de VS mee gaat doen. En is dit officile verzoek alleen maar de opmaat tot de officile bekendmaking.
Ik denk dat dit allemaal afgestemd is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:30 schreef Momo het volgende:
Zou de VS trouwens niet eerder een beetje pissig zijn op Isral dat terwijl hun bezig waren onderhandelingen, Isral besluit te gaan bombarderen?
Ja dit was een toneelstukje van de VS en Isral waar o.a. de mullahs vol zijn ingetrapt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hee MOPpiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef Perrin het volgende:
Gewicht van zo'n bom is dat van een forse vrachtwagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alletwee (V12'squote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De V12's op Le Mans op het moment of Mahler?
Nou ja ik schaam me eerlijk gezegd heel wat meer dat ik Nederlander ben gezien ons regeringsstandpunt aangaande de aanval van Isral op Iran.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef Joppiez het volgende:
[..]
En je geloofwaardigheid ten grabbel gooien? Dat gaat ze dan erg helpen in de toekomst. Niet dat het voor Trump verschil had uitgemaakt, diplomatiek bereikt hij toch niks.
Het enige echt 'highly unexpected' zou zijn als half Teheran plat wordt gebombardeerd, of als we morgenochtend daadwerkelijk berichten krijgen dat Khameini kapot is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:18 schreef Perrin het volgende:
Voorspelling. Vannacht gooit de VS Fordow plat.
[ x ]
NOSquote:In Oshtorinan, een stad in het noordwesten van het land werd volgens Iraanse media een autofabriek geraakt door een Isralische raket, is te zien op beelden van de Iraanse Rode Halve Maan.
IKCOquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Zag op tv bij de schadebeelden Mercedes, Peugeot in beeld. Hoe heet hun eigen merk?
Irritant, moet Isral nog even de afweersystemen herladen ook voor ze naar bed gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben
[ x ]
Ik zie nog niks. Op cnnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irritant, moet Isral nog even de afweersystemen herladen ook voor ze naar bed gaan.
Wat niet wegneemt dat dit verder klopt: Isral blijft daadwerkelijk lekker door gaan en Iran stelt er daadwerkelijk weinig concreets tegenover.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef RotatoR het volgende:
Wat een kop weerDe NOS redactie is zo ideologisch gedreven.
[ x ]
Dat er niet heel veel de grond raken zoals bedoeld neemt niet weg dat ze wel degelijk flinke aanvallen uitvoerenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat dit verder klopt: Isral blijft daadwerkelijk lekker door gaan en Iran stelt er daadwerkelijk weinig concreets tegenover.
Ah nee tochquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irritant, moet Isral nog even de afweersystemen herladen ook voor ze naar bed gaan.
heel veel Peugeot modellen worden gemaakt in Tehran bij IKCOquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Zag op tv bij de schadebeelden Mercedes, Peugeot in beeld. Hoe heet hun eigen merk?
Maar de kop zegt ook niet dat Iran niks doet? Wat Iran er tegenover stelt durf ik ook wel 'nauwelijks iets' te noemen, relatief gezien, ook al zouden ze zonder twijfel vl meer doen als ze het konden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat er niet heel veel de grond raken zoals bedoeld neemt niet weg dat ze wel degelijk flinke aanvallen uitvoeren
Oh wat slecht. Peugeot is toch een lelijk merk verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heel veel Peugeot modellen worden gemaakt in Tehran bij IKCO
NOS wekt de indruk van butthurt. Jammer joh, stelletje Isralhaters..de stoute moslims krijgen klappenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er staatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de kop zegt ook niet dat Iran niks doet? Wat Iran er tegenover stelt durf ik ook wel 'nauwelijks iets' te noemen, relatief gezien, ook al zouden ze zonder twijfel vl meer doen als ze het konden.
Iran is net zo goed aan het aanvallen. 100 (of hoeveel zijn het er inmiddels) ballistische raketten is niet niks. Er staat niks in de titel over aangerichte schade.quote:Isral gaat continu door met aanvallen, Iran stelt er nog weinig tegenover
Het is een kwestie van interpretatie inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat
[..]
Iran is net zo goed aan het aanvallen. 100 (of hoeveel zijn het er inmiddels) ballistische raketten is niet niks. Er staat niks in de titel over aangerichte schade.
Dat zijn schitterende auto's hoor. Comfortabel ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh wat slecht. Peugeot is toch een lelijk merk verder.
probeert 3 dingen tegelijk te volgen.quote:
Waar kijken we?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Binnen nu en 15 minuten moeten we iets zien
Wat is hier ideologisch aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
steve maar je kunt tel aviv livestreams kijkenquote:
Maar ik heb ooit een paar minuten naar Steve gekeken en dat vond ik helemaal kut, ik wil iets zonder commentaar anders kan ik Le Mans niet volgenquote:
Is geen kwestie van interpretatie. De titel die ze zetten suggereert dat Israel aanvalt en Iran niet echt iets terug doet, dat het eenrichtingsverkeer is. Dat is misleidend. Als ik tien kogels op jou schiet en raak jou 9 keer in borst en buik en omgekeerd schiet jij er tien op mij en jij mist 9 en schampt mijn been eenmaal dan ben jij net zo goed mij aan het aanvallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een kwestie van interpretatie inderdaad
Ik lees de kop en denk "Klopt, Iran probeert van alles maar krijgt het niet voor elkaar er echt iets tegenover te stellen", maar als je de pogingen telt, dan wel. Eens even kijken hoe het komende kwartier nou weer gaat.
je vergeet F1 kwaliquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik heb ooit een paar minuten naar Steve gekeken en dat vond ik helemaal kut, ik wil iets zonder commentaar anders kan ik Le Mans niet volgen
Prioriteiten. Sport > einde van de wereld.
Ten opzichte van Israel stelt het niks voor. 100 raketten in 3? waves. Israel vliegt af en aan met 200 straaljagers.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staat
[..]
Iran is net zo goed aan het aanvallen. 100 (of hoeveel zijn het er inmiddels) ballistische raketten is niet niks. Er staat niks in de titel over aangerichte schade.
Is dichtbij Jeruzalem, die raketten zijn voor Isral bedoeldquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat staat er in Ramallah dat dat een doel is voor Iran?
Vraag ik me ook af. Lijkt mi een raar doelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat staat er in Ramallah dat dat een doel is voor Iran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |