En een goed begin is het halve werk.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze man heeft wel echt uitgepakt. Aan de details is te zien dat het heel wat tijd heeft gekost.
Een klassiekerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En een goed begin is het halve werk.
Bekijk deze YouTube-video
Zeker even kijken. Vooral het einde.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk dit ook eens:
En ja, dat komt uit mijn eigen veilige libtard-bubble inderdaad.
ja goede teksten en voorbeelden van voormalige presidentenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kijk dit ook eens:
En ja, dat komt uit mijn eigen veilige libtard-bubble inderdaad.
Conclusie, een hysterisch wijf.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja goede teksten en voorbeelden van voormalige presidenten
alleen deze is krankzinnig
en de bewoners van LA zijn woedend
dit zal niet zo vreemdzaan verlopen
Ik denk ook dat LA een probeerseltje van trump is en vervolgens gaat de rest aan de beurt komen
conclusie burgeroorlog
@:wantie
Die zenden ze niet uit op Youtube dus dat kan niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voor een build up, niet de race zelf. Maak dan wel even een eerlijke vergelijking.
Jouw probleem.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die zenden ze niet uit op Youtube dus dat kan niet.
Oh jee, denk dat je beter gewoon kan opzoeken ipv deze pijnlijke vergelijkingen te maken.quote:
Tjemig, wat ben je zuur vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 19:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Oh jee, denk dat je beter gewoon kan opzoeken ipv deze pijnlijke vergelijkingen te maken.
Als je ziggo heb dan kan je nu gewoon live kijken op de duitse RTLquote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die zenden ze niet uit op Youtube dus dat kan niet.
Ho ho ho, een gemiddeld mens zou het geen ronde uithouden op volle snelheid in een formule 1 auto. Je moet topfit zijn om de G-krachten te weerstaan en reflexes hebben van een kat om die wagen goed over het circuit heen te sturen.quote:
Als ik nu in mijn leaseauto stap ben ik toch ook niet aan het sporten?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho ho, een gemiddeld mens zou het geen ronde uithouden op volle snelheid in een formule 1 auto. Je moet topfit zijn om de G-krachten te weerstaan en reflexes hebben van een kat om die wagen goed over het circuit heen te sturen.
Het is wel degelijk sport, topsport zelfs.
https://www.thedailybeast(...)scovered-in-her-car/quote:The wife of a man suspected of killing a Democratic lawmaker and her husband was detained in a traffic stop after police discovered a weapon, ammunition, cash, and passports in the trunk of her car.
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho ho, een gemiddeld mens zou het geen ronde uithouden op volle snelheid in een formule 1 auto. Je moet topfit zijn om de G-krachten te weerstaan en reflexes hebben van een kat om die wagen goed over het circuit heen te sturen.
Het is wel degelijk sport, topsport zelfs.
Het is autosport.quote:
Trump heeft zelf de deal met Iran opgezegd en onder zijn presidentschap is er nu oorlog met Israël.quote:
Toch raar dat hij geen woord vuilmaakt aan zijn BFF Poetin terwijl hij toch echt had beloofd diens oorlog op dag 1 te stoppen.quote:
Wel weer veel hoofdletters en uitroeptekens, dus geestelijk zit hij nog steeds op het niveau van een kleuter.quote:
En dat hij de deal tussen India en Pakistan geregeld zou hebben wordt ook tegengesproken door beide landen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Trump heeft zelf de deal met Iran opgezegd en onder zijn presidentschap is er nu oorlog met Israël.
Lachwekkend. Art of the deal, my ass..
Een sprintje trekken om de bus te halen maakt je ook geen sportman.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik nu in mijn leaseauto stap ben ik toch ook niet aan het sporten?
Autorijden is geen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |