Nu Hans Wiegel en Jan Terlouw niet meer leven heeft de Nederlandse politiek nieuwe orakels nodig zal ze wel denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:39 schreef RotatoR het volgende:
Waar bemoeit Thieme zich eigenlijk mee? Ze was toch weg?
Maar wat nu als het Kremlin zich niet aan de idealen van de PvdD houdt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
PvdD is inderdaad goed als ze zich aan de grondslag van hun idealen zouden houden.
Wat is het toch ook een vervelende kerel, die Putinquote:Op zondag 15 juni 2025 13:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat nu als het Kremlin zich niet aan de idealen van de PvdD houdt?
Hier valt even iemand door de mandquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met al die lidmaatschappen van je?
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker betrokken wel he?![]()
En hoezo weet jij dat zo goed als je geen lid meer bent?
Er is tegenwoordig iets nieuws in Nederland. Een concept dat vrijheid van meningsuiting heet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:39 schreef RotatoR het volgende:
Waar bemoeit Thieme zich eigenlijk mee? Ze was toch weg?
Ja maar om dan ook lid te zijn van een partij, NCPN, D66 en PvDD staan ook niet echt dicht bij elkaar, dat je switcht tussen PvDA/GL SP en PvDD snap ik welquote:Op zondag 15 juni 2025 14:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens bestaan mensen met een dergelijk zwabbergedrag over partijen wel echt.
Ik heb ze gekker meegemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar om dan ook lid te zijn van een partij, NCPN, D66 en PvDD staan ook niet echt dicht bij elkaar, dat je switcht tussen PvDA/GL SP en PvDD snap ik wel
Je gaat er teveel vanuit dat mensen een vaste zienswijze hebben en enkel hoppen omdat ze vinden dat een partij dat niet genoeg na zou komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het is wel vreemd,
Je kan er zelfs fractievoorzitter van de VVD mee worden tegenwoordigquote:Op zondag 15 juni 2025 14:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens bestaan mensen met een dergelijk zwabbergedrag over partijen wel echt.
Misschien wel, je persoonlijke omstandigheden kunnen van invloed gaan worden voor de keus die je maakt, Yesilguz is ook van de SP naar de VVD gegaan dat is ook een flinke switch want die partijen staan mijlenver uit elkaarquote:Op zondag 15 juni 2025 14:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je gaat er teveel vanuit dat mensen een vaste zienswijze hebben en enkel hoppen omdat ze vinden dat een partij dat niet genoeg na zou komen.
Echter bestaan er ook mensen die gewoon dwaallichten zijn en steeds weer een andere zienswijze hebben. Arnoud van Doorn is er zoeen. Eerst PVV en daarna ineens een moslimpartij.
Wat raar, dit zijn verreweg de normaalste partijen van Nederland. Op welke idioten stem jij dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het is wel vreemd, ik zelf zal bijvoorbeeld nooit VVD SGP FvD of PVV stemmen
Ik stem niet op idiotenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat raar, dit zijn verreweg de normaalste partijen van Nederland. Op welke idioten stem jij dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |