De nucleaire 203MM's voor de M110 lagen opgeslagen in SAS Doornspijk. Daarvoor de nucelaire Honest John raketten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:29 schreef tong80 het volgende:
Neem dat zegt me niets. Of nee ? Ik herken het niet. Iets met bommen. Eventueel "nucleair"
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De nucleaire 203MM's voor de M110 lagen opgeslagen in SAS Doornspijk. Daarvoor de nucelaire Honest John raketten.
Met wolven als schietschijfquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:44 schreef AchJa het volgende:
Thieme fietste langs de Harskamp (ISK) en wat er toen gebeurde!!!![]()
.50 FTW op baan India!![]()
[ x ]
Straks met de nieuwe Leo 2A8 's op wolvemjachtquote:
quote:Nadat partijleider Ouwehand net in haar speech zei dat een verbod op religieus slachten niet aan de orde is, alle contacten met de VS verbroken dienen te worden en in Palestina alleen slachtoffers wonen nu An met een motie.
An wil een verbod op deodorant.
Wat is dat nou weer voor creatuur manquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:54 schreef Nober het volgende:
Gekaapte club.
[..]
[ x ]
https://x.com/widtvoet/status/1933868861813555261
Gekaapt door Ouwehand met de enge oogjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:54 schreef Nober het volgende:
Gekaapte club.
[..]
[ x ]
PvdD en achterban zijn geestelijk ernstig in de war. Maar door bezuinigingen op geestelijke zorg kunnen ze hun gang gaan terwijl een gesloten inrichting een veiligere plek voor ze is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor creatuur man
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:54 schreef Nober het volgende:
Gekaapte club.
[..]
[ x ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:54 schreef Nober het volgende:
Gekaapte club.
[..]
[ x ]
Iemand die rookt dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
De jaren 80 belden, ze willen hun looks terug
Lijkt me iemand die ja van 100 meter afstand kan ruiken
Jij bent toch arbeidsongeschikt/gehandicapt? Dan kom je toch helemaal niet in aanmerking voor dienstplicht? En had jij ook niet een drankprobleem? Dan is dat leren zuipen daar ook niet zo bevorderlijk voor je geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn dienstplicht MOETEN doorbrengen. Het gruwelijkste jaar van m'n leven. Heb er wel leren zuipen.
Nee, rond 2005 heeft de PzHW de M109 vervangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:24 schreef Dunnevandale het volgende:
Zijn die oude M109's nog in gebruik bij ons leger?
Tong is geen 18 meer he.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:30 schreef RealistAtheist het volgende:
Jij bent toch arbeidsongeschikt/gehandicapt? Dan kom je toch helemaal niet in aanmerking voor dienstplicht?
Want? Dierenleed dit, emancipatie van dieren dat, maar als je god zegt dat het nu eenmaal zo moet hebben ze er wel begrip voor?quote:Nadat partijleider Ouwehand net in haar speech zei dat een verbod op religieus slachten niet aan de orde is,
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jij bent toch arbeidsongeschikt/gehandicapt? Dan kom je toch helemaal niet in aanmerking voor dienstplicht? En had jij ook niet een drankprobleem? Dan is dat leren zuipen daar ook niet zo bevorderlijk voor je geweest.
Maar nog steeds jonger van geest dan menigeen. Wie heel die menigeen ook moge zijn.quote:
Als ik naar die zure conservatieve reacties van menigen op dit forum kijk, denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar nog steeds jonger van geest dan menigeen. Wie heel die menigeen ook moge zijn.
Omdat het gewoon een partij met leden is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:55 schreef ems. het volgende:
Hoe is dit kiezersbedrog? Een partij kan (gelukkig) van visie veranderen, net als normale mensen zeg maar. Als dit dan een soort breekpunt voor je zou zijn stem je toch gewoon op een andere partij?
PvdD is inderdaad goed als ze zich aan de grondslag van hun idealen zouden houden.quote:
Maar vonden de leden er vandaag van dan? Ik neem aan dat jij daar als zeer betrokken lid wel van op de hoogte bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een partij met leden is.
Als je op de VVD stemt vanwege hun liberale beleid en ze vervolgens na verkiezingen huizen gaan onteigenen, de belasting verhogen naar 70% en een basisinkomen invoeren, dan is dat kiezersbedrog.
Ik heb net als de Rotterdamse gemeenteraadsleden mijn lidmaatschap opgezegd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Maar vonden de leden er vandaag van dan? Ik neem aan dat jij daar als zeer betrokken lid wel van op de hoogte bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |