SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter gewordenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kreeg je toen pas corona of al diagnose long-Covid?
Arme grutto's.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn vriezer ligt vol met kipvlees van Grutto
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kreeg ik Corona, maar dat ging meteen door in de Long covid. Ben gewoon niet meer beter geworden
ik dacht al, hij zat niet volquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sorry, als ik dat wist dan had ik opmerking niet gemaakt, heb hem ook al snel verwijderd
Beter dan afgelopen nachten.quote:
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen nachten.
Het is voor mij ook niet leuk om zo'n 2,5 af en aan ziek te zijn.
Goed om te horen. Nu sterker worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verdorie ESF, let nou eens opquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, voor door het slotje posten. Het is soort gewoonte van mij.
Nu aan de bijvoeding drank.
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rustig aan opbouwen. Gelukkig gisteren de laatste antibiotica troep gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe zijn de vooruitzichten? Je zou denken dat het ergste toch wel achter de rug zou moeten zijn nu.
gebeurd nog niet zo veelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, verplicht kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Vreemd kattenslaapplaatjequote:
Ja, dat zijn nou eenmaal de regelsquote:
Fijn, misselijkheid is echt ruk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is voor het eerst dat ik me zoveel beter heb gevoeld.
De misselijkheid medicatie is echt niet leuk qua bijwerkingen.
Het scheelt dat 23 graden in huis ipv 30.
quote:
We got white pussy hairy pussy sleepy pussyquote:
Elke dag een kilometer verder lopen met hem ook geen optie?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Verzenden van de wasmachine is bijna 100 euro
ja spinnen wss maar die eten gelijk alles op en die horen niet in een insectenhotelquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin spijtig, maar zo is de natuur.
Volgend jaar weer een kans.
Misschien kun je kijken naar welke dieren zich voeden met die parasieten, en die lokken.
Je bent nog wakkerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Moeten ze speciaal een vrachtboot voor laten komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ja ga zoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent nog wakker
Maar kattenplaatje is al geweest
mjaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten ze speciaal een vrachtboot voor laten komen.
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
nou ja hier op het eiland is het idd niet te krijgen
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?
Is er nergens een witgoedwinkel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
kan je beter vragen of ze het opsturen zodat zij tegen een vergoeding kan wassen en het weer terug kan sturen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
Hebben ze daar speciale jurken voor als je moet poepen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wassen ze daar hun poepjurken in de zee dan?
precies, al die moeilijkdoenerijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon beetje waspoeier erbij. Klaar.
ze hebben wel een paar wasmachines te koop maar datzijn veel bovenladers. En de combi's zijn 2 dingen naast elkaarquote:
Lijkt me eigenlijk wel heel erg handig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben ze daar speciale jurken voor als je moet poepen?
Lijkt me omslachtig
Beste is om dan een bruine jurk aan te schaffen hiervoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel heel erg handig.
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben wel een paar wasmachines te koop maar datzijn veel bovenladers. En de combi's zijn 2 dingen naast elkaar
businessquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan er straks dagdagelijks een miljoen Thai en toeristen voor je deur met een tas vol vuile was.
Niet een fe korte jurk dan, anders wordt het meer een bruinhemdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beste is om dan een bruine jurk aan te schaffen hiervoor.
Ja, dan vallen ze binnen en spuiten ze lelijke teksten op je huis, moet je ook niet hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet een fe korte jurk dan, anders wordt het meer een bruinhemd
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
The Dutch curly girl with the naked kitebutt has a washing machine
Vrienden? Afspreken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie vrienden waarbij jullie 99% van de tijd het initiatief nemen om af te spreken?
Paar vogeltjes denk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja spinnen wss maar die eten gelijk alles op en die horen niet in een insectenhotel![]()
dan liever goudwespen die zijn iig wel mooi
Gewoon vijftig wasmachines bestellen en een tientje vragen per wasbeurt, kun je straks het hele eiland kopen en behangen met ledverlichtingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja is echt ongeloofelijk luxe. Moet er nog een afdek hoes voor kopen
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, verplicht kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben die vriend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie vrienden waarbij jullie 99% van de tijd het initiatief nemen om af te spreken?
omg dat zou wel echt een paradijs zijn dan. Kom je dan ook langs?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vijftig wasmachines bestellen en een tientje vragen per wasbeurt, kun je straks het hele eiland kopen en behangen met ledverlichting![]()
En honderden rode panda's, slangen met armpjes en blije kwoks importeren
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarbij andere inititatief moet nemen om met je af te spreken?
Kom ik de blije kwoks en mijn 200 fanten brengenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat zou wel echt een paradijs zijn dan. Kom je dan ook langs?
Idem. Meestal komt er ook gewoon genoeg op me af qua sociale gelegenheden. En meer dan één gelegenheid per weekend trek ik eigenlijk niet meer tegenwoordig.quote:
herken dat grotendeels wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
maar je ziet die persoon wel als vriend?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.
Het is niet zo raar dat ik geen vrienden heb
Ja. dat je niks van me hoort wil bij mij niet zeggen dat ik je stom vind. Ik heb ook vrienden die ik een jaar niet heb gesproken en dan is het gewoon weer lachen gieren brullen. Dan horen we van elkaar een tijd niksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je ziet die persoon wel als vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hmmmquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. dat je niks van me hoort wil bij mij niet zeggen dat ik je stom vind. Ik heb ook vrienden die ik een jaar niet heb gesproken en dan is het gewoon weer lachen gieren brullen. Dan horen we van elkaar een tijd niks
Hypothetisch had ik ooit vrienden die zo waren. In principe is dat niet zo erg, maar als ze bijna allemaal zo zijn is het wat deprimerend omdat je gaat denken dat het aan jou ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan stel ik je de vraag hypothetisch
ja ik denk dat dus ook en als ik dan app en ze wil afspreken denk ik dat het is uit medelijde ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hypothetisch had ik ooit vrienden die zo waren. In principe is dat niet zo erg, maar als ze bijna allemaal zo zijn is het wat deprimerend omdat je gaat denken dat het aan jou ligt.
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat dus ook en als ik dan app en ze wil afspreken denk ik dat het is uit medelijde ofzo
Charles en Camilla gok ik. Jammer dat Elizaberth II niet meer is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?
Je vrienden zijn hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.
Het is niet zo raar dat ik geen vrienden heb
want dan had je daar op kunnen gokken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Charles en Camilla gok ik. Jammer dat Elizaberth II niet meer is.
ja das je eigen onzekerheid natuurlijk die dat denktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.
Ik denk dat mensen je gewoon echt als persoon fijn vinden en echt graag in je buurt zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
want dan had je daar op kunnen gokken?
Dit is echt een hele vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh beswelquote:
Ze is niks meer als Charles en dat weet ze.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh beswel![]()
Zat even terug te kijken en zag dat Camiilla zichzelf zo belangrijk vond dat ze in het midden ging staan, tot Charles haar even letterlijk naar de zijkant wees
Ik weet zeker dat meer mensen dit hebben dan dat jij denkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt een hele vreemde conclusie.
ik heb het ook regelmatig. Ook bij mensen die ik al jarenlang ziequote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat meer mensen dit hebben dan dat jij denkt.
Ik zal mezelf ook niet snel uitnodigen bij een ander of ergens zomaar boor de deur staan omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen niet op mij zitten te wachten
Als ik onder druk of er echt iets gebeurt is dan wordt ik veel stiller etc want niemand zit op mijn shit te wachten terwijl mensen dan zeggen watben je stil
Ja ik spreek ook vanuit mijn eigen gezichtspunt en gevoel, ik denk juist in welke relatie dan ook, "heel erg graag en anders maar niet"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook niet snel uitnodigen bij een ander of ergens zomaar boor de deur staan omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen niet op mij zitten te wachten
Ik herken het.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als ik onder druk of er echt iets gebeurt is dan wordt ik veel stiller etc want niemand zit op mijn shit te wachten terwijl mensen dan zeggen watben je stil
Ja ik ook, ik lijk veel socialer dan dat ik diep van binnen ben. Heb altijd het gevoel dat ik te veel ben, 5de wiel aan de wagen etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook regelmatig. Ook bij mensen die ik al jarenlang zie
Het is niet het niet willen het is vaak het niet kunnen! Maar het heeft vaak al een achtergrond pesten bijv op school, thuis situatie waar je in hebt gezeten etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik spreek ook vanuit mijn eigen gezichtspunt en gevoel, ik denk juist in welke relatie dan ook, "heel erg graag en anders maar niet"
Etenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:17 schreef aeque het volgende:
Vrienden? Kun je dat eten? Nooit van gehoord.
trump laat ook wat militairen opdraven voor zijn verjaardag vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?
geert mak is altijd goedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:23 schreef Karzai het volgende:
ik probeer het lezen weer op te pakken, leuk boek is dit
[ afbeelding ]
Leven met deze temperaturen is sowieso geen succes.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef Goitske het volgende:
Ik zal zo richtig de scouting kind er heen brengen. Vanmorgen langs het hockeyveld hangen vond ik qua temperatuur geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |