ja ik denk dat dus ook en als ik dan app en ze wil afspreken denk ik dat het is uit medelijde ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hypothetisch had ik ooit vrienden die zo waren. In principe is dat niet zo erg, maar als ze bijna allemaal zo zijn is het wat deprimerend omdat je gaat denken dat het aan jou ligt.
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat dus ook en als ik dan app en ze wil afspreken denk ik dat het is uit medelijde ofzo
Charles en Camilla gok ik. Jammer dat Elizaberth II niet meer is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?
Je vrienden zijn hier.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.
Het is niet zo raar dat ik geen vrienden heb
want dan had je daar op kunnen gokken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Charles en Camilla gok ik. Jammer dat Elizaberth II niet meer is.
ja das je eigen onzekerheid natuurlijk die dat denktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.
Ik denk dat mensen je gewoon echt als persoon fijn vinden en echt graag in je buurt zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier worstel ik af en toe wel mee. Denken dat iedereen die aardig of sociaal tegen me doet, dat voornamelijk doet uit medelijden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
want dan had je daar op kunnen gokken?
Dit is echt een hele vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh beswelquote:
Ze is niks meer als Charles en dat weet ze.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh beswel![]()
Zat even terug te kijken en zag dat Camiilla zichzelf zo belangrijk vond dat ze in het midden ging staan, tot Charles haar even letterlijk naar de zijkant wees
Ik weet zeker dat meer mensen dit hebben dan dat jij denkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt een hele vreemde conclusie.
ik heb het ook regelmatig. Ook bij mensen die ik al jarenlang ziequote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat meer mensen dit hebben dan dat jij denkt.
Ik zal mezelf ook niet snel uitnodigen bij een ander of ergens zomaar boor de deur staan omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen niet op mij zitten te wachten
Als ik onder druk of er echt iets gebeurt is dan wordt ik veel stiller etc want niemand zit op mijn shit te wachten terwijl mensen dan zeggen watben je stil
Ja ik spreek ook vanuit mijn eigen gezichtspunt en gevoel, ik denk juist in welke relatie dan ook, "heel erg graag en anders maar niet"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook niet snel uitnodigen bij een ander of ergens zomaar boor de deur staan omdat ik altijd het gevoel heb dat mensen niet op mij zitten te wachten
Ik herken het.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als ik onder druk of er echt iets gebeurt is dan wordt ik veel stiller etc want niemand zit op mijn shit te wachten terwijl mensen dan zeggen watben je stil
Ja ik ook, ik lijk veel socialer dan dat ik diep van binnen ben. Heb altijd het gevoel dat ik te veel ben, 5de wiel aan de wagen etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het ook regelmatig. Ook bij mensen die ik al jarenlang zie
Het is niet het niet willen het is vaak het niet kunnen! Maar het heeft vaak al een achtergrond pesten bijv op school, thuis situatie waar je in hebt gezeten etcquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik spreek ook vanuit mijn eigen gezichtspunt en gevoel, ik denk juist in welke relatie dan ook, "heel erg graag en anders maar niet"
Etenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:17 schreef aeque het volgende:
Vrienden? Kun je dat eten? Nooit van gehoord.
trump laat ook wat militairen opdraven voor zijn verjaardag vandaagquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?
geert mak is altijd goedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:23 schreef Karzai het volgende:
ik probeer het lezen weer op te pakken, leuk boek is dit
[ afbeelding ]
Leven met deze temperaturen is sowieso geen succes.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:28 schreef Goitske het volgende:
Ik zal zo richtig de scouting kind er heen brengen. Vanmorgen langs het hockeyveld hangen vond ik qua temperatuur geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |