Ja, dan vallen ze binnen en spuiten ze lelijke teksten op je huis, moet je ook niet hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet een fe korte jurk dan, anders wordt het meer een bruinhemd
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
The Dutch curly girl with the naked kitebutt has a washing machine
Vrienden? Afspreken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie vrienden waarbij jullie 99% van de tijd het initiatief nemen om af te spreken?
Paar vogeltjes denk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja spinnen wss maar die eten gelijk alles op en die horen niet in een insectenhotel![]()
dan liever goudwespen die zijn iig wel mooi
Gewoon vijftig wasmachines bestellen en een tientje vragen per wasbeurt, kun je straks het hele eiland kopen en behangen met ledverlichtingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja is echt ongeloofelijk luxe. Moet er nog een afdek hoes voor kopen
Lekker temperatuurtje. Gaan ze weer massaal tegen de vlakte zoals een paar jaar terug?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:32 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, verplicht kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben die vriend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie vrienden waarbij jullie 99% van de tijd het initiatief nemen om af te spreken?
omg dat zou wel echt een paradijs zijn dan. Kom je dan ook langs?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vijftig wasmachines bestellen en een tientje vragen per wasbeurt, kun je straks het hele eiland kopen en behangen met ledverlichting![]()
En honderden rode panda's, slangen met armpjes en blije kwoks importeren
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarbij andere inititatief moet nemen om met je af te spreken?
Kom ik de blije kwoks en mijn 200 fanten brengenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat zou wel echt een paradijs zijn dan. Kom je dan ook langs?
Idem. Meestal komt er ook gewoon genoeg op me af qua sociale gelegenheden. En meer dan één gelegenheid per weekend trek ik eigenlijk niet meer tegenwoordig.quote:
herken dat grotendeels wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
maar je ziet die persoon wel als vriend?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een heel slechte vriendin. Kom ook steeds te laat. En ik app slecht terug.
Het is niet zo raar dat ik geen vrienden heb
Ja. dat je niks van me hoort wil bij mij niet zeggen dat ik je stom vind. Ik heb ook vrienden die ik een jaar niet heb gesproken en dan is het gewoon weer lachen gieren brullen. Dan horen we van elkaar een tijd niksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je ziet die persoon wel als vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
hmmmquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. dat je niks van me hoort wil bij mij niet zeggen dat ik je stom vind. Ik heb ook vrienden die ik een jaar niet heb gesproken en dan is het gewoon weer lachen gieren brullen. Dan horen we van elkaar een tijd niks
Hypothetisch had ik ooit vrienden die zo waren. In principe is dat niet zo erg, maar als ze bijna allemaal zo zijn is het wat deprimerend omdat je gaat denken dat het aan jou ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan stel ik je de vraag hypothetisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |